Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Morgana Fata

Morgana Fata

26-09-2009 om 10:27

Stomme reclame

Ik irriteer me toch zo aan die Calvé reclame. Daarin zeggen ze: De helft van de proefpersonen merkt niet het verschil tussen gewone of half volle mayo. (of iets van die strekking) Nou, de andere helft dus wel. Vind ik niet echt een pluspunt.
En dan die Dove reclame, voor deo. Daar zeggen ze iets in de trant van: Iets met 17% minder vocht ziet er al snel minder mooi uit. Nou, ik heb me nog nooit verwonderd over iemands uitgedroogde okselhuid, jullie wel?
Goed, dat is eruit. Welke reclames irriteren jullie je aan?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

26-09-2009 om 10:48

Wasverzachter

Ook zo'n mooie: 64% van de Silan (???) gebruikers is tevreden. Ja logisch, als je het koopt ben je in het algemeen tevreden, anders zou je wat anders kopen. Dan vraag ik me eerder af waarom die 36% dat middel dan koopt. En hoe groot is het aandeel van Silan in de hele wasverzachtermarkt?
Maar ach, erger u niet, verwonder u slechts.
Ook zo'n erge: have a happy period: met aldays met botsauto-zone. Blèèèh.

Don't ask me

Ik vermijd reclame zoveel mogelijk, zeker 90% ergert mij
Oké, een ergertopper, die van ditzo of datzo, ik weet niet eens wat de goede is. Ze voeren een baggermaatschappij op waar natuurlijk niemand bij verzekerd wil zijn en roepen dan dat hun eigen maatschappij beter is. Natuurlijk, alle verzekeraars zijn beter dan die verzonnen ellende, wat een reclame zeg...
En Pijnenburg met z'n kinderpesterij, sindsdien komt er hier geen Pijnenburg meer in. Ander merken zijn net zo lekker

Starry Night

Starry Night

26-09-2009 om 12:50

Irritatie

Ik irriteer mij aan 'ik irriteer mij aan'. Mag dat ook?
Ik erger me eigenlijk zelden aan reclames. Soms vind ik het absolute meesterwerkjes, soms vind ik ze saai en weinig origineel en vaak vind ik ze nogal stompzinnig. Maar echt irriteren doen reclames me eigenlijk nooit. Zelfs de kinderpesterij van Peijnenburg vind ik grappig (maar ik koop de verse kruidkoek van De Super).

Tirza G.

Tirza G.

26-09-2009 om 13:01

Always

Doet het nu nog veel erger: een flipperkast. Nou vond ik die zoemende botsautootjes in mn kruis al niks, maar mèn, nou zijn het metalen balletjes uit een flipperkast. Have a happy period. Ja. Ketsjeng, ik rammel gezellig in het rond!

Tirza

sierlo

sierlo

26-09-2009 om 13:06

Zo even reclame maken hoor

Hier een link naar een anit-slechte-reclame site: http://www.cutcommercials.nl/
Ik vind alle reclame ergelijk, als ik iets wil hebben koop ik het wel en als ik iets mis dan zoek ik wel wat ik dan het beste kan gebruiken. Het komt onevraagd mijn huiskamer in gedonderd met een afgrijzelijk geluid, ik zit elke keer tegen het plavond als de reclame begint.

maan.

maan.

26-09-2009 om 13:40

Carglass

GRRR CARGLASS!!!

Jippie

Jippie

26-09-2009 om 14:09

Wat maakt uw begrafenis bijzonder?

Zucht.. het is de laatste begrafenis die ik meemaak en de eerste waarbij ik zelf de hoofdrol speel.
Ongeacht de begrafenismaatschappij...

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2009 om 14:12

Carglass

staat hier ook op 1

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2009 om 14:19

Sierlo

Interactieve televisie is je vriend als je reclame zo erg vindt Het kost wat maar dan heb je ook wat.
Ik vind reclame op zich niet zo heel erg, maar dat komt ook omdat ik begrijp dat omroepen niet zonder de inkomsten kunnen. Feit is dat ik liever naar de programma's zelf kijk en met de 'nieuwe manier van tv kijken' naar hartelust reclame kan doorspoelen als ik dat wil. Ik zet bijvoorbeeld het beeld op pauze als ik naar de wc moet of de was even op moet hangen e.d.. Die gepauzeerde tijd kan ik bij een reclameblok mooi verder spoelen. Ideaal.

Starry Night

Starry Night

26-09-2009 om 14:38

Maar dan mis je...

... filmpjes als deze: http://fun.centraalbeheer.nl/film/cementmixer

Dreft,

over hoe het zou zijn als overal 3x meer in zit of zo. En dan hebben ze mega-verpakkingen (tandpasta, melk) waarin zeker 100x meer inhoud zit dan in de normale.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2009 om 15:36

Eerlijk is eerlijk

Na tijden Dreft genegeerd te hebben en tevreden gesopt te hebben met eigen merk heb ik afgelopen winter dan toch weer eens Dreft gekocht en je doet er wel érg lang mee...

Bastet

Bastet

26-09-2009 om 17:22

Car glass

Met stip op 1,afschuwelijk!
Bastet

Tineke

Tineke

26-09-2009 om 19:39

Volslagen raar natuurlijk

Maar reclame is een van de weinige dingen die ik af en toe nog kijk. Lekker korte filmpjes en ze lopen altijd goed af. Geeft me toch een beter gevoel dan journaal oid.

Massi Nissa

Massi Nissa

26-09-2009 om 19:52

Niet raar

Mijn dochter van twee vindt reclame het enige leuke aan "grote-mensen-televisie". Inderdaad, kort en vrolijk.
Groetjes
Massi

Janeway

Janeway

26-09-2009 om 21:59

Vroeger

mocht ik altijd de reclame na het 8 uur journaal kijken, dat vond ik nu echt leuke tv... Ik snapte toen ook al de kotex reclames niet, blauwe inkt in een luier wie doet dat nou? Maar in de tussen tijd is het op reclame gebied van always/kotex ed niet veel veranderd..

Pink ribbon

Vond ik de reclame voor Pink Ribbon mooi van verfrissende openheid - alle soorten en maten borsten passeren - mijn pubermeiden gaan er telkens van door het lint... Te ranzig voor woorden vinden ze het. Terwijl ik ze toch heus een vrouwvriendelijke en niet preutse opvoeding gegeven dacht te hebben...
De reclames proberen wij ook zoveel mogelijk te vermijden. Nog heel veel ergerlijker vind ik die pop-ups van programma-aankondigingen. Jemig, wat leidt dat af en ze lijken wel steeds groter te worden ook.
Onyx

Geheel eens met onyx

En dan vooral dat irritante hoofd van Gerard Joling dat werkelijk door élk programma heen komt grijnzen! AARRGH.

Verder onthoud ik liever leuke reclames . Die nieuwe van (dacht ik) VW, met dat jongetje dat met een autootje speelt. Deze auto kan álles... nouja, bíjna alles. En dan zie je hem op z'n kop rijden. Lollig

Qua irritante reclames spannen de maandverbanden wel de kroon, en types als Schimpie (brrrrrrrrrrrrrrr).

P.s.

De reclame van Pink Ribbon ken ik niet.

Nasha 1st

Nasha 1st

27-09-2009 om 11:54

Poeke kwijt!

Dat vind ik echt een geweldige reclame hihihih

Maar alle wasmiddelen, maandverbanden en geweldige anti-rimpelreclames kunnen me echt gestolen worden.

Starry Night

Starry Night

27-09-2009 om 12:10

Onderbreking

Dat vind ik eigenlijk het vervelende aan reclame: ze onderbreken datgene waar je naar zat te kijken. Vooral bij de commerciëlen vind ik dat een gruwel.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-09-2009 om 12:37

Poeke kwijt

schijnt op school een hit te zijn tot afschuw van dochter.

Pokkie kwijt?

Brrrrrr

Bastet

Bastet

27-09-2009 om 18:31

Ohja pokkie

Vreselijk,pokkie kwijt,het moest verboden worden,zo niet-lollig.
Bastet

Nasha 1st

Nasha 1st

27-09-2009 om 21:51

Nieuwe van domino's pizza

daar werd ik wel misselijk van....een soort van we are the world clip (die voor hongerende kinderen werd gemaakt naar ik meen) en dat zijn dan de pizza-bezorgers.....brrrr...

Pokkie

Om de 'pokkie kwijt' reclame liggen dochter en ik elke keer samen in een deuk, we proberen het na te doen maar dat lukt voor geen meter. Wat kan die griet snel praten

Tops,

dat meisje met die bril vind ik ook heel leuk! Grappig he, nauwelijks inhoud die reclame en toch leuk.

Maxime.M

Maxime.M

27-09-2009 om 22:35

Pokkie, waarom dat woord

Hoi,

Ik vind die reclame van pokkie kwijt wel grappig, jee wat gaat dat mens uit haar dak. Maar wat betekent pokkie nou??? Is dat een surinaams woord voor telefoon of adresboekje??? Dat is eigenlijk het enige wat ik er niet van begrijp.

Maxime

Maxime.M

Maxime.M

27-09-2009 om 22:38

Oh ik weet het al

Terwijl ik bovenstaand berichtje aan het typen was, dacht ik, ik zal zo ook nog even googlen op 'pokkie' , maar pokkie is dus straattaal voor mobieltje...echt nog NOOOOIT van gehoord.

Maxime

Abn

Zo ontzettend vrouwonvriendelijk, de man haalt ``te koop`` van zijn auto af, plakt het op de ``kleine auto`` van mevrouw, die natuurlijk een iets te dikke kont heeft. Vervolgens smijt hij het mobieltje van dochter op bed. Nou ja, ik erger me er aan. Alsof de man het hier allemaal voor het zeggen heeft, en ik neem aan dat je voor zo`n gesprek, toch als man en vrouw samen naar de bank gaat?

Nee, echt een heel slechte reclame, bahh.

Groeten Olijvje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.