Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Sancy

Sancy

11-03-2011 om 19:52

T-shirts met teksten: kan dat nog op mijn leeftijd?

Ik denk dat de titel het haast allemaal al zegt, maar toch: kan ik op mijn leeftijd (41) nog t-shirts dragen met grappige teksten of wordt dat onderhand te gênant?
Ik ben sinds kort in het bezit van het BOF-tshirt (https://www.tjunk.com/index.php?page=1&printId=38&productId=57&search=1) en ik heb een site ontdekt met andere zeer gave teksten.: "Chaos, panic, disaster. I think my work here is done!". Of wat te denken van: "God is busy. Can I help you?" Ik zie mezelf al lopen in het voorjaar met mijn nieuwe aanwinsten!
Maar toch even een reality check. Kan dit nog of zeggen jullie: je wordt zo een wandelende waarschuwing voor de gevaren van een midlife crisis?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

11-03-2011 om 20:04

Hmmm

Ik heb er eigenlijk geen verstand van, maar ik denk het niet. Wanneer zou je dit soort shirts dan aan willen doen? Om in te slapen kan wel natuurlijk, of als je binnenshuis bezig bent.

fladder

fladder

11-03-2011 om 20:24

Ik denk...

...dat je wel stevig in je schoenen moet staan en sch*** moet hebben aan "kan dat nog wel". Als jij het leuk vindt: doen! Zelf zie ik er de humor wel van in (alleen platte en drankgerelateerde teksten vind ik minder). Tshirts staan mij helaas niet (ik zit vast aan flodderige herenmaten en die staan zo ordi als je aan de maat bent) anders had ik het misschien ook nog wel gedaan ondanks 45+

Ik hoef je vast niet te wijzen op large.nl?

Maylise

Maylise

11-03-2011 om 20:26

Persoonlijk

Zelf zou ik geen shirts dragen met al dan niet grappig bedoelde teksten. Vind ik zelf geen gezicht maar dat is uiteraard alleen maar mijn mening. Het is niet een algemene regel of zo

Maylise

Maylise

11-03-2011 om 20:29

De teksten

De teksten die je noemt vind ik wel grappig overigens maar ik zie me er gewoon echt niet mee lopen. De tekst zelf vind ik niet belangrijk maar shirts met teksten of grappige plaatjes of zo vind ik gewoon niet echt staan bij mezelf op mijn leeftijd.

amk

amk

11-03-2011 om 21:06

O,o,

het kan eigenlijk niet, maar zelf heb ik net een Phineas & Ferb shirt gekocht. Ik draag er een vest over. Van mijn vriend heb ik een verbod gekregen om het ding in zijn bijzijn te dragen. Maar helaas, ik ben niet zo van het luisterende soort. ☺

Naar het werk zal ik 'm zeker niet dragen, maar in het weekend op een spijkerbroek zeker wel.

amk

amk

11-03-2011 om 21:09

Sancy

wat is die website dan, want een vriendin en ik zijn dol op zulke t-shirts.

Ik vind het iets voor pubers

Mijn zoon van 13 draagt t-shirts die hij (of eigenlijk ik voor hem) bestelt op smlx.nl. Hij mag niet alles aan, er is er eentje waarop staat sex is goed voor je ogen en dat lijkt dan op zo'n ogentestkaart bij de opticien, die mag hij niet aan, hij is 13 hoor. Maar ik spoor niet met het logo van de NS erop, dat vind ik prima.

Wisse L. Nik

Wisse L. Nik

11-03-2011 om 22:05

Het idee dat je op een bepaalde leeftijd bepaalde dingen niet meer kan doen of bepaalde kleren niet meer kan dragen, vind ik zo ongelooflijk oubollig en tuttig. Roklengte, korte mouwen, lang haar, pfff.... Doe en draag wat jij bij jou (en de situatie) vindt passen! Ik heb een buurvrouw met mooie benen die nog steeds veel korte rokken draagt, met blote benen of maillot, ook al is ze boven de 50 - het staat haar prachtig, heel leuk en heel erg passend bij haar. En ik zie veel jonge meisjes in korte rokjes waarbij het geen gezicht is.

Dat BOF-t-shirt vind ik erg leuk en zou ik (45) ook wel willen kopen. Ik kan me ook voorstellen dat mensen die nog veel ouder zijn zoiets dragen. De belangrijkste vraag is hoe het model je staat. En wel of niet naar je werk, dat hangt er vooral van af wat voor werk je hebt...

Die andere teksten die je noemt vind ik niks, ongeacht de leeftijd. Wat ik op large.nl zie vind ik ook niks, welke leeftijd de drager ook heeft...

Ik heb laatst een leuke tas bij Desigual gekocht voor mijn moeder die bijna 80 is, en ze was er erg blij mee...

Tirza G.

Tirza G.

11-03-2011 om 23:28

Alleen voor speciale gelegenheden

Voor moeizame overleggen in een ander taalgebied heb ik een speciaal shirt wat ik af en toe flash als het gepast is vanonder mijn zakelijke jasje: That's Mrs. Bitch to you.
Doet het erg goed. Icebreaking.

Tirza

ik heb ook wel van dat soort t-shirts. "## usr/bin/grll" bijvoorbeeld (te begrijpen door ingewijden) en "chicks dig Unix" en iets met geek, weet zo niet meer welke. Ik vind de "There are 10 types of people in the world. Those who understand binary and those who don't." ook erg leuk, net als schrodingers cat. Wij kopen ze meestal bij thinkgeek.com. Ik draag ze ook naar mijn werk, meestal onder een trui maar die trui doe ik wel uit als het te warm is.

Fiorucci

Fiorucci

12-03-2011 om 07:35

Yta Chalne

Yta Chalne

12-03-2011 om 08:49

Nee

Nee, maar die nee is volledig onafhankelijk van je leeftijd. Dus dan is het juist antwoord misschien: Ja, kan best, al ben je honderd, maar ik vind het niks. Valt in de categorie: t-shirts van je vakantiebestemming.

Nou, je hebt toch meteen een passende tekst?

Namelijk "Kan ik dit nog dragen op mijn leeftijd?"

Misschien een beetje lang. Maar ik zie het probleem niet hoor.

Massi Nissa

Massi Nissa

12-03-2011 om 12:28

Wel

Mijn leerlingen zouden dubbel liggen om jouw teksten, ik zou ze zo aantrekken. Enige probleem is dat T-shirts mij niet zo geweldig staan, ik lijk er zo vierkant in.
En vwb wat er wel en niet kan op welke leeftijd: niets van aantrekken. De enige concessie die ik zou doen is de ouderavondcheck van mijn tieners: die willen niet voor aap staan en mogen dus meedenken over je outfit .
Groetjes
Massi

Valkyre

Valkyre

12-03-2011 om 15:11

Pasvorm

Het hangt inderdaad erg van de pasvorm en je figuur af. Ik ben zelf aan de ronde kant, en een wijd shirt staat me niet. Maar ik heb wel shirts-met-tekst die aangesloten zitten.

Die van mij komen bijna allemaal uit Amerika. "Drop the chocolate and nobody gets hurt" is mijn favoriet.

Sancy

Sancy

12-03-2011 om 16:47

Hahaha

Ik lig werkelijk in een deuk als ik jullie reacties lees Er komen mooie teksten voorbij, niet alleen voor op t-shirts (dank je cobi!).
Pasvorm is geen probleem, ik ben eigenlijk te mager maar heb relatief brede schouders en heupen waardoor mijn magere middenrif verdoezeld wordt. een wespentaille gewoon (voor de getallen-nerds onder ons: 1.65 en 48 kg, bmi 17,6, er moet 5-7 kg bij) en dankzij Tihama weet ik hoe ik goedpassende beha's moet kopen dus ik kleed me slank.
Op het werk zou ik het niet snel aantrekken hoor. Het hangt ook van je werkomgeving af: als ik in een vakbonds- of partijbestuurskantoor zou zitten met allemaal rooie rakkers (heerlijk ouderwetse term!) zouden sommige t-shirts best nog kunnen, maar als medewerker van een juridisch adviesbureau bijvoorbeeld zou ik me wat conservatiever kleden. Maar ik mag graag in spijkerbroek rondbanjeren in weekenden en op vrije dagen en (zei ze schaamteloos) mijn neefjes van in de twintig noemen mij een MILF
Toch zijn de meningen nogal verdeeld bij jullie dus vertel meer. Wat kan en wat niet meer?

Monet

Monet

12-03-2011 om 17:02

Sancy

Thuis kun je in mijn ogen erbij lopen in wat je wilt, dus ook in deze shirts. Ook kan ik me voorstellen dat je zoiets draagt bij de Zwarte Cross, maar verder zou ik echt niet in zoiets lopen, en zie ik jou veel liever in wat vrouwelijker kleding, daar heb je nl. een prima lijf voor! Ook boven een spijkerbroek zijn veel leukere dingen te dragen dan t-shirts met teksten.

Enne.......ik zou er niet trots op zijn om door 20-jarigen een MILF genoemd te worden, als mensen van mijn eigen leeftijd dat tegen me zouden zeggen zou ik dat wel weer kunnen waarderen

Krin

Krin

12-03-2011 om 17:08

Ja hoor

Gewoon dragen, die shirts. Is weer eens iets anders dan de alomtegenwoordige tuniekjes, legginkjes, jurkjes, witte-broek-in-laarzen, nepbontkraagjassen en ugly uggs.
Ik zou je lezen en lachen, vragen waar je ze gekocht had en vervolgens zelf niet durven dragen. Maar dat is neither here nor there.

Sancy

Sancy

12-03-2011 om 17:24

Berber

Ok. ok. Ik moffel mijn rode gympen weg. doe ze nooit meer aan, beloofd.

Sancy

Sancy

12-03-2011 om 17:25

Monet

Die neefjes en ik hebben een afspraak. Zij doen alsof ze het echt menen en ik doe alsof ik het echt geloof.
Had ik wel gezegd dat het aangetrouwde neefjes betreft?

Sancy

Sancy

12-03-2011 om 17:26

Krin

"Ik zou je lezen en lachen, vragen waar je ze gekocht had en vervolgens zelf niet durven dragen."
Dat had ik vroegâh dus ook. Nu niet meer. Toch midlife?

Monet

Monet

12-03-2011 om 17:32

Sancy

OOk aangetrouwde neefjes zijn 20-jarigen, het maakt mij in dit geval niet uit wat de relatie is, en dan nog zou ik veel liever door een leeftijdsgenoot zo genoemd worden die het gewoon meent , ik hoef dan nl. niet te doen alsof ik hem geloof, want ik geloof hem dan

Fiorucci

Fiorucci

12-03-2011 om 17:41

Girlies

Bij large.nl kun je veel shirts met teksten krijgen in een damesvariant met een wat vrouwelijker pasvorm.
Groetjes, Fiorucci (gaat haar rode gympen opzoeken)

Biene M.

Biene M.

12-03-2011 om 17:51

Cobi!

Wat heb jij op? Men, ik rol over de vloer!

Sancy

Sancy

12-03-2011 om 17:57

Hemel cobi

Ik ben Katrien! Nu weet ik het! Nou, dan is die midlife-crisis in ieder geval opgelost

Sancy

Sancy

12-03-2011 om 17:58

Maar we dwalen af

Dus hóp, terug naar het onderwerp.
Áls het kan, wélke teksten kunnen dan nog voor een 41-jarige?

Biene M.

Biene M.

12-03-2011 om 19:05

Nou sancy

We zijn even oud en er zijn maar een paar "teksten" die ik zou overwegen te dragen:
69
42
Meer eigenlijk niet. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik, voor zover ik me kan herinneren, nooit shirts met teksten heb gedragen.

Tirza G.

Tirza G.

12-03-2011 om 19:32

Nou sinilind

Dat zal mijn dochter van 21 met haar prachtige tshirts-met-opdruk zwaar betreuren.

Tirza

krin

krin

12-03-2011 om 21:11

Talk the talk

walk the walk: deze dus http://tinyurl.com/62afuqj
Jammer dat het geen t-shirt maar een sticker is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.