Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

MLN

MLN

05-12-2008 om 11:52

Tegenhanger op leuke mannen

Er zijn er genoeg....lekkere, leuke, interessante mannen (buiten je eigenste dus). Maar zijn er ook mannen waar je kippenvel en de griezels van krijgt???
Ik heb dat namelijk met Kevin Costner. Weet niet wat het precies veroorzaakt maar word helemaal iebel als ik die man zie.
En van wie worden jullie lichtjes onpasselijk???


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

08-12-2008 om 00:19

Henk binnendijk

Ik heb het 'geluk' gehad hem een paar keer te mogen ontmoeten en te zien spreken. Aardige man hoor, maar hij kon me niet inspireren. Ik praat overigens over bijna 30 jaar geleden.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-12-2008 om 00:21

Vraag me ook af

waarom Marco eng is. Ik vind 'm niet woest aantrekkelijk, zeker niet, maar hij lijkt me oprecht sympathiek.

Jujube

Jujube

08-12-2008 om 01:07

Marco

Ik vind Marco Borsato niet eng, maar wel irritant, met die immer gekwelde blik van 'm. En die film van 'm lijkt me echt supersloeberig!

Bastet

Bastet

08-12-2008 om 07:36

En daarbij....

En daarbij is Marco ook gewoon helemaal niet knap,bbbrrrr....
Bastet

tonny

tonny

08-12-2008 om 08:33

De man van lenen.nl

en Leen van frisia.

tonny

Hm ik denk dat je alles kan zeggen....

....van Marco Borsato en uiteraard ken ik de beste man ook niet persoonlijk maar om hem quasi integer te noemen, nee, dat gaat er bij mij niet in. Ik denk dat hij werkelijk wel begaan is wanneer het gaat om Warchild. Hij betaalt de tripjes die hij maakt in naam van Warchild inclusief de hele boel daarom heen aan mensen uit eigen zak. Hij kan zich ook laten betalen door de stichting maar daar kiest hij niet voor. Tuurlijk je mag zijn muziek waardeloos vinden en zijn immer gekwelde blik (?) maar verder. En ach.... Leontien 'bashen' vind ik ook wat makkelijk. Als hij getrouwd was geweest met een lelijk uitgezakt w*f, had ik je niet gehoord Cobi Ja, die mensen zwemmen d'r in. Prima toch, hij heeft het ook allemaal bij elkaar gezongen. Ik zou ook lekker gaan shoppen in de PC als ik haar was

Hmmzzz

Ik wil helemaal niet doen wat er van me verwacht wordt! Desalniettemin sta ik nog achter iedere letter die ik geschreven heb en reageer niet omdat ik persee tegen jouw standpunten wil zijn We zijn het vast ook wel es eens geweest (toch?)

Iris

Iris

08-12-2008 om 14:16

Al die bn-ers met goede doelen

Buiten dat ik Marco Borsato een engerd vind en ook zijn muziek niet mooi vind, is nog wel het ergste dat hij zich ook al voor goede doelen in gaat zetten. Ik mag trouwens al die bn-ers niet die opeens zich met zielige kindjes en zo gaan bemoeien. Zo van, kijk eens hoe ik met ze begaan ben en ook waarschijnlijk om hun schuldgevoel af te kopen dat ze zoveel geld hebben, misschien? Ik bedoel...gewone mensen met minder geld die zich inzetten voor goede doelen en daar echt bij bgeaan zijn, daar heb ik veel meer respect voor, maar dat is geloof ik een andere discussie.
O, wie ik ook vreselijk vindt ik Henk Westbroek of hoe hij ook heet, met die lijzige vreselijke stem en die verkeerde bril.

Faith

Faith

08-12-2008 om 15:43

Oja henk westbroek

Brr, ik ben het helemaal met je eens Marith!!!
Ook vreselijk: Georgie Baker, (geen schrijffout, zo noem ik hem gewoon) Vre-se-lijk! Vooral O la paloma Blanca, daar krijg ik spontaan over mijn hele lichaam kriebel van! Maar die man is ook heel erg, zeker in het echt. Ook erg: Henk Wijngaard (brr) en Harry Muskee (griezel). En dan bedoel ik ook de muziek. Faith

Tirza G.

Tirza G.

08-12-2008 om 16:20

Jj vd wal voor cobi

Cobi, heb je ooit het item van JanJaap van der Wal gezien over Marco Borsato? Staat ergens op YouTube, ik word er on-ge-meen vrolijk van.

Marreco. Brrrrr.

Tirza

tonny

tonny

08-12-2008 om 16:49

Bn-ers en goede doelen

Prima, wat kan daar in vredesnaam op tegen zijn? Moeten ze uitsluitend prive van hun geld en goed genieten dan? Dat zou ik veel raarder vinden.

Ik vind het uitstekend als ze ook elders in de wereld rondkijken en daar iets nuttigs doen met wat ze hebben verdiend met hun bezigheden.

En wat altruisme en egoisme betreft: je doet nooit iets uitsluitend voor een ander, er zit altijd iets voor jezelf bij. 'Heb je naaste lief als jezelf'. Niet méér dan jezelf.

tonny

Emmawee

Emmawee

08-12-2008 om 17:20

Is martin gaus al genoemd?

Brrrr....
Groeten, Maw.

Jujube

Jujube

08-12-2008 om 19:40

Lol

Oh, wat een geweldig lied over Heleen v.R., Lidwientje. Zeer scherpe observatie
Groet,
Jujube

Ik kende het lied maar o zo leuk!

Heleen "ik ben zo stout" van Rooijen, brrrrr

reina

reina

08-12-2008 om 21:30

Heleen

Wat een naar mens is dat, ze vind zichzelf ook erg interessant ( dochter had ooit het lef haar niet te kennen toen ze haar tegenkwam op school, dat kón helemaal niet volgens madam)

groene specht

groene specht

09-12-2008 om 14:48

Engerardarninkhofdan?

diemandiejallesaa nelkaarpraat maarook zinnensplitst sof t nietsis? zodajin opperstconcentratienaart niwsmoetluistere?
Ik begrijp echt niet dat Gerard Arninkhof: Lelijk, starende lege blauwe dooje ogen, ook nog eens ontzettend vaak Heel belangrijk Nieuws moet presenteren. Wie oo Wie heeft die man tot anchorman van het 8 uur journaal gebombardeerd? Ik versta geen ene moer van die man en met mij minstens driekwart van zuid en oost Nederland, dat kan toch niet, zo'n man op teevee!
Verder sluit ik mij geheel aan bij alle voorgaande reacties wat betreft met zichzelf ingenomen, te bruine, te leuke, te flitsende manspersonen. Draag hier graag ook nog Peter Tuinman aan bij. Slecht acteur, vreselijk slecht, houterig acteur.

En is

En is Andre Rieu al langs geweest? Over te bruine hoofden gesproken )

Tango

Tango

09-12-2008 om 22:14

Ik vind

Paul de Leeuw altijd zo vreselijk. Krijg ik echt de kriebels van als ik die man zie. Niet omdat hij een beetje stevig gebouwd is, maar hij doet gewoon irritant. Anderen zullen hier anders over denken.
Verder herkend ik erg het verhaal van Manda Rijn. Mijn kamer was ook ooit 'behangen' met posters van Michael Jackson, maar brrrr, zoals hij er nu uit ziet. Getsie!

Prulletje

Prulletje

09-12-2008 om 23:32

Heleen en man

Ik ben een vrouw en ontzettend hetero. Maar als ik moest kiezen tussen een mooie ervaring met Heleen of haar man, dan zou ik toch echt voor Heleen kiezen!

Prulletje

Bastet

Bastet

10-12-2008 om 07:25

Hij is vast heel lief,maar ik vind Frans Bauer errug eng,bbbrrr....
Bastet

Ja frans bauer

en ik vind eigenlijk alle Nederlandse artiesten er ontrekkelijk uitzien. Inderdaad Geer en Goor, ook als ik nicht zou zijn zou ik er niets in zien. Lee Towers, Ron bransteder, van Duin allemaal lui van de Nederlandse tv waar ik direct bij wegzap. Het ergste zijn nog bassie en Adriaan ook zonder kostuum om uit te kotsen zo onaantrekkelijk.

Pauw en Witteman gaan nog wel qua aantrekkelijkheid, sommige acteurs en verder niets, nada. Nederland zit vol met mooie mannen maar ze komen niet op tv lijkt wel.

Dwdd

Vrijwel alle mannen die aan tafel zitten bij De Wereld Draait Door vind ik irritant en lelijk, Matthijs van Nieuwkerk voorop. Dat haar! Dat quasi-jongensachtige! Dat geleun over die tafel! Dat irritante toontje! Het feit dat hij zijn gasten nooit laat uitpraten! Brrrrr.

Bastet

Bastet

10-12-2008 om 18:48

Ha ha manda

Haha,nee,de mooiste man zit bij mij aan tafel,dus dat kan kloppen..)
Bastet

Suzanne

Suzanne

10-12-2008 om 20:41

Geert wilders

Griezel om te zien en om zijn ideeën. Geert Wilders, brr..

Bastet

Bastet

11-12-2008 om 07:35

Piet....

Piet Paulusma zag ik gisteravond,bbrrr...en nog oppassen ook,want als je een leuke kersttuin hebt,komt ie misschien wel bij je langs!Waaaaaaaaaaah!Ik heb gelijk mijn hertentafereel met led-verlichting weggehaald,ik moet er niet aan denken dat ie ineens langskomt.....
Bastet

Suzanne

Suzanne

11-12-2008 om 08:17

Haha ja bastet..

Dat ik díe kon vergeten.. ik woon vlakbij hem. Vind hem zo helemaal niets hebben, totaal nada niente uitstraling. Zelfde hoor ik vaak in mijn omgeving. Vind hem niet sympathiek ook. Beetje een kwal.

Dat langskomen en aanbellen (ot)

Het wordt tijd dat dat willekeurige aanbellen en langskomen eens uit de tv-mode raakt. Niet dat ik nu een prachtige kersttuin heb of een Paulusma-allergie. Maar ik heb helemaal geen trek om Man Bijt Hond of andere programma's die ik helemaal niet ken aan de bel te krijgen. Ik ben vast de enige niet. Hebben we daar al een soort infofilterig iets voor?

Kaaskopje

Kaaskopje

11-12-2008 om 12:12

Serieuze interesse

Waarom vind je dat dan zo erg Genista?
Als er een van een loterij langskomt klaag ik niet hoor

troela

troela

11-12-2008 om 13:09

Whahaha

Heerlijk draadje dit! Ben voor het eerst sinds tijden weer blij met mijn eigen marsmannetje. Voor geen goud ruil ik hem tegen Paulusma of Binnendijk. Ik weet niet of hij al genoemd is, Bo huppeldepup van Erven....OMG!!
Ik word er haast agressief van zo fout....brrrrrrrrrrrr

mmmm..

mmmm..

11-12-2008 om 13:47

Hugo borst

Yakkkkkk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.