Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

MLN

MLN

05-12-2008 om 11:52

Tegenhanger op leuke mannen

Er zijn er genoeg....lekkere, leuke, interessante mannen (buiten je eigenste dus). Maar zijn er ook mannen waar je kippenvel en de griezels van krijgt???
Ik heb dat namelijk met Kevin Costner. Weet niet wat het precies veroorzaakt maar word helemaal iebel als ik die man zie.
En van wie worden jullie lichtjes onpasselijk???


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

11-12-2008 om 14:39

Hugo borst

Zolang zijn haar er maar schoon uitziet vind ik hem eigenlijk best leuk om te zien.
Voor mij is op dit moment Wilders toch wel het toppunt van wansmaak. Ik zou zo'n vent niet in huis willen hebben. Ik had dat haar er allang stiekem 's nachts afgeschoren. Ik vraag me af wat hij met dat geblondeerde helmpje probeert te bewijzen. Kijk mij eens Hollands zijn?

Kaaskopje

Gewoon, om dezelfde reden als ik geen ongewenste telefoontjes wil krijgen. Ik vind het een vervelende inbreuk op mijn levenssfeer. En een loterij hoef ik al helemaal niet aan de deur, want heel Nederland hoeft niet te zien dat ik wat gewonnen heb.

Volgems mij

... mis ik er nog twee. Ik kijk zo af en toe eens in dit draadje en heb nog niet gezien:
Leo Derks (zo heet-ie toch? Die voetbalsnor)
en Rob Oudkerk. Die vond ik al niet te pruimen voor het tippelzone-verhaal, en daarna ging het alleen maar bergafwaarts. Dat een man het toch zo met zichzelf getroffen kan hebben terwijl daar zo weinig reden voor lijkt te bestaan, dat snap ik niet zo goed.

En Stenders is wel al genoemd, toch, mag ik aannemen?

Groeten,

Temet

Prulletje

Prulletje

11-12-2008 om 21:38

Kaaskopje (over wilders)

Uit het huidige theaterprogramma van Theo Maassen:
"Wilders is een vampier"
"Waarom? Als die man een spiegelbeeld had zou hij wel iets aan dat kapsel doen!"

Kaaskopje

Kaaskopje

12-12-2008 om 00:25

Prulletje

)

Ardnax

Ardnax

12-12-2008 om 00:52

Wilders valt best mee

Ik heb hem nu een aantal malen in ut echie gezien en die man is gewoon enorm groot. Die wanstaltige kop met waterstofperoxide haar valt in verhouding tot zijn totale lichaam enorm mee.
Is hij echter alleen met hoofd en schouders te zien, is het inderdaad geen gezicht. In het totaalplaatje klopt het wel.
Grtz.
Ardnax
Volgens Youp van het Hek kan je merken dat die man al een groot aantal jaar zijn haar blondeert. Zijn schedeldak is inmiddels poreus geworden door de waterstofperoxide en het lekt regelrecht door naar zijn hersenen.. Dankbaar onderwerp voor cabaratiers dus.

Sorry, geen stenders

Jensen bedoelde ik (bedacht ik me gisteren toen ik de echte Stenders op tv zag. Ook geen schoonheid, maar niet walgelijk).

Wilders heeft niet alleen raar haar en dito denkbeelden, maar zijn ogen staan ook te dicht op elkaar en hij heeft volgens mij ook een raar plat hoofd. Nog merkwaardiger, in dat opzicht, is Louis van Gaal, die er en profil altijd een beetje uitziet alsof hij door een achteruitrijdende vrachtwagen tegen een muur is aangedrukt.

Groeten,

Temet

Jujube

Jujube

12-12-2008 om 10:11

Jensen

Jensen is idd een vreselijke kerel,brrr.
En bij Gerard Joling vraag ik me af of hij zijn ogen nog wel dicht krijgt na die ooglidcorrectie. Het is zo hoog opgetrokken. Zou hij 's nachts met opengesperde ogen slapen? Best eng, alsof er een zombie naast je ligt.
Groet,
Jujube

Margriet*

Margriet*

12-12-2008 om 22:39

Geer

inderdaad oeh eng... Gordon vind ik ook eng maar echt irritant dat hij in ieder geval beter is dan Geer. (sstt niet verder zeggen hoor).
En Ursul de Geer kennen jullie die nog..
Van nu vind ik Witteman en Gert van Samson en Gert jakkie. Gelukkig kijken mijn kinderen dat nu niet meer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.