Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ayanna

Ayanna

01-02-2010 om 10:31

Guinevere, rymcke en nog meer

Zo te lezen was het weer een heel geslaagde meeting. Echt heel jammer dat ik moest afhaken. Ik zit inmiddels aan de anti-biotica ivm voorhoofdholte-ontsteking. Komt wel weer goed. Volgende keer wil ik er zeer zeker bij zijn! En een meeting met mooi weer is een hele goede optie!
Guinevere, mail je mij nog even ivm JF? Je kunt me vinden op emmelenn bij gmail.
En Rymcke, ik woon in het dorpje H. wat claimt aan de Maas te liggen maar er nog kilometers ver van verwijderd is.

Petr@

Petr@

01-02-2010 om 10:50

Het was inderdaad heel gezellig!

Ik sluit mij dus bij alle voorgaande schrijfsters aan! De avond is omgevlogen. Ik had tegen Marjoleine gezegd dat het geen nachtwerk zou worden, maar omdat we door Tihama aan de praat gehouden werden ))) is het dat toch geworden.
En het werd ook wat later omdat we eerst de parkeergarage niet ín kwamen met ons kaartje, en later omdat we door een storing de parkeergarage niet uít konden. Moest ik met de auto een heel stuk achteruit rijden en vervolgens probeerde ik een bocht te nemen waar ik niet door kon. En dit alles onder toeziend oog van Tihama...
De terugreis duurde veel langer dan de heenreis, ik durfde niet hard te rijden met al die gladheid, sneeuw en regen. Ik was zo blij toen ik iedereen veilig bij mijn huis had!
Weer voor herhaling vatbaar!

Roos Vicee

Roos Vicee

01-02-2010 om 11:49

Haha petr@

"Ik had tegen Marjoleine gezegd dat het geen nachtwerk zou worden, maar omdat we door Tihama aan de praat gehouden werden ))) is het dat toch geworden. "
Dat was ook geen kunst natuurlijk met die sneeuw! Rieke en ik wilden er ook geen nachtwerk van maken, vandaar dat wij bijtijds al vertrokken. Maar wij hebben het ook nog maar net gered hoor om het geen nachtwerk te laten worden voor we thuis waren. Met een gangetje van soms hooguit 40 km over de snelweg schiet het ook niet echt op natuurlijk.
Maar ik lees het al, wij zijn gewoon wel mooi écht te vroeg weggegaan! Want aangezien we (jij en ik o.a.) de hele avond dicht bij elkaar in de buurt waren, raakte jij pas aan de praat met Tihama toen wij al weg waren. Nét gemist dus! Jammerjammer!
Hoest met de kachel trouwens? Zit hij er al in?

amk

amk

01-02-2010 om 13:05

Maar wat was dat nou in de garage

want dat je er niet uit kon komen kwam gewoon omdat jou auto net als die van mij te groot is.
Alleen hoefde ik niet achteruit, maar zag al wat er aan de hand was.

Ik ben benieuwd naar jullie avontuur met die man.

Puck

Puck

01-02-2010 om 13:37

Parkeergarage was ook al vreemd toen wij wegreden

Op het moment dat Jons, Purk &co en ik bij de parkeergarage aankwamen konden we er ook al niet in. In kkor hebben we de meneer uit het apparaat vriendelijk bedankt toen hij de deur open deed. Was bij die ingang ook de betaalautomaat buiten dienst. Bij het uitrijden stond een hele file en ik ben toen maar achter de meute aangereden als een mak schaap. Ik kon er via de inrij naar buiten en zag dat het hek voor de uitrij hermetisch dicht was en die voor de inrij dus open. Vreemd wat uitrijden was 24/7 en inrijden kon tot 21 uur. Het lulligste vond ik nog dat ik mijn kaartje niet in een apparaat hoefde te steken. Grrrmmmm, had ik me die 12 euro parkeergeld ook kunnen besparen. Jons reed volgens mij een paar auto's voor me maar Purk&co heb ik niet meer gezien. Ook zo fijn: stopt de auto voor mij om iemand in te laten stappen net op het moment dat ik midden onder die slagboom sta. Ik zag mezelf al afgestraft worden met een slagboom in mijn nek voor mijn wan(rij)gedrag...

amk

amk

01-02-2010 om 13:59

Daarom

moet ik mijn creditcard goed in de gaten houden, want daarmee had ik die boom omhoog moeten doen. Ik heb geen eens een ander kaartje, en nu dus geen bewijs hoelaat ik naar buiten ben gereden.

margje van dijk

margje van dijk

01-02-2010 om 16:25

Emmawee

"Mijn belangrijkste vraag ben ik nog vergeten... ben je daarna erg aangekomen?"

Hahahaha, nou, uhm, wat zal ik zeggen. Ik denk dat ik zo'n 2 kilo zwaarder ben nu, na 3 jaar BV-loos. Maar ik word natuurlijk ook gewoon ouder, het kan ook gewoon het beruchte 40+-effect zijn.

Maar ik gaf niet zoveel borstvoeding meer hoor, alleen 's ochtends in bed eigenlijk, en soms 's avonds nog even. Het stelde niet zo gek veel meer voor.

Toch merkte ik het wel toen ik gestopt was, maar niet zozeer qua gewicht.

Anyway, het is nu 3 jaar later, en we zijn het allemaal eigenlijk al geheel vergeten, dus dat kan ik je als positieve vibe meegeven

Margje

Guinevere

Guinevere

01-02-2010 om 18:22

Ayanna

Hmmm, daar is iets mis gegaan, ik had de mail al een tijdje geleden verstuurd...
Wil je mij anders mailen op guinevere underscore oo at hete mail punt com?

Roos Vicee

Roos Vicee

01-02-2010 om 19:19

Proest...

Sorry Guinevere maar ik schiet prompt in de lach bij het lezen van jouw mailadres. 't Zal wel komen door alle commotie rondom Toosje )

AMK en Petr@

AMK en Petr@

01-02-2010 om 21:54

V r a a g

Wil iedereen die geen agenda gehad heeft en er toch graag nog een wil hebben dat even melden op het bekende meetingmailadres? Dan wordt ie nl. opgestuurd!

Parkeergarage

mag ik nog even weten hoe dat zit?
Yta, Jujube en ik waren de eersten die vertrokken.

..en wij hadden toch echt een VROUW aan de lijn toen we de garage niet binnen konden en op de knop drukten..

Moesten ook betalen.

Hmmmm.....

Ayanna

Ayanna

01-02-2010 om 23:25

Kwinnefeer

Zou het nou dan gelukt zijn????

Ayanna

Oef dorpje H. ken meer dorpjes met een H. Noord of midden Limburg. Anders privecy [email protected]
Gelukkig gaat het weer beter met de antibioticakuur. Voorhoofdsholte ontsteking AUWWWWW. Hoop dat je snel helemaal weer toppie bent.
Gr. Rymcke

Guinevere

Guinevere

02-02-2010 om 09:45

Ayanna

Ja hoor, ik heb 'm en ik zie nu ook de tiepvaud die ik had gemaakt in het mailadres.
Ik was gisteravond alleen te gaar om nog te reageren, ga ik zo doen.

Ayanna

Ayanna

02-02-2010 om 10:43

Joh, ik ben populair vandaag!

Rymcke, als het goed is heb je nu mail.
En Guinevere, ik wacht vol spanning af!

Emmawee

Emmawee

03-02-2010 om 23:26

Margje

"Anyway, het is nu 3 jaar later, en we zijn het allemaal eigenlijk al geheel vergeten, dus dat kan ik je als positieve vibe meegeven "
Jep, zo is dat! Het is voor mij nu trouwens ook helemaal geen issue, behalve dat ik af en toe het eind voel naderen. Maar ik associëer jou gewoon met die draden van vroegah. Jouw berichten gaven mij toen al die "positieve vibes" om gewoon door te gaan (niet te stoppen) zolang onze hoofden daar nog niet naar stonden.
Het was dus een positieve associatie, al moet ik jou vanaf nu wat meer gaan associëren met mooi zingen en houtovens en een simpel groententuintje. En daar ga ik ook al positief van viben!
Groeten! Maw.

Marjoleine64

Marjoleine64

05-02-2010 om 22:39

Het was leuk!

en erg laat (kwart voor 2 thuis).
Ik heb nu pas tijd om weer even te forummen, ik ben niet zo verslaafd als sommige anderen waar ik mee kennis gemaakt heb (en wel heel erg druk met werk en gezin etc deze week). Helaas heb ik niet met iedereen kennis kunnen maken, daar was zelfs deze lange avond te kort voor. En ja je maakts je toch een voorstelling van mensen die dan toch anders is.
Petra en AMK heel erg bedankt voor het organiseren, en Petra ook voor het rijden. Voor herhaling vatbaar voor mij, volgend jaar weer.
Marjoleine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.