Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

guera

guera

21-10-2010 om 12:13

Try before you die light

Wat is jouw try before you die light ding?
Ik ken mensen die zeggen nog weleens: oh dat zou ik nou toch nog graag es willen doen eens in mijn leven.
Bijv de koningin live zien, de paus een hand geven, dat soort dingen.

Je hebt natuurlijk van die mega coole heftige try before you die dingen die op tv waren, maar die liggen out of my league. Vandaar try before you die, light.

Komtie:
- eenmaal de huishoudbeurs bezoeken (kan eraf, gedaan, eens en nooit meer)
- motorrijbewijs halen (kan er ook af
- wereldreis maken met de kinderen
- naaktfoto shoot

Ben benieuwd


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
emma43

emma43

21-10-2010 om 12:35

Strandrit

Ik wil graag een keer zo ver komen dat ik een strandrit durf te maken met een paard/pony en dat ik die dan helemaal laat gaan,dus in verlichte zit en keihard.

Puck

Puck

21-10-2010 om 12:46

Eh..

Ik denk dat een wereldreis met de kinderen ook bij mij hoog op het lijstje staat.
En misschien eens het roer helemaal omgooien, maar daar heb ik gewoon het lef niet voor en nu ben ik ook prima tevreden.
En Emma: wat jij beschrijft is geweldig! Ik ga wel mee

Oh, zoveel!

De belangrijkste was met mijn vader zijn 'roots' opzoeken in Indonesië. Dat heb ik twee jaar terug gedaan, 3 weken met paps op pad geweest in zijn geboorteland. En het was net zo indrukwekkend en emotioneel als ik had gedacht, ik ben vreselijk blij dat ik het heb gedaan. Als heb ik natuurlijk ook 3 weken lang man en kinderen vreselijk gemist .
Verder wil ik dolgraag een keer parachutespringen. Maar dat mag niet van manlief, die vindt het een onnodig en onverantwoord risico. Ach, hij tilt er misschien te zwaar aan, maar hier ga ik geen ruzie om maken.
Als ik nog eens rijk word (je weet tenslotte nooit) wil ik graag mijn vliegbrevet halen.
Ik wil met man en kinderen naar Indonesië (liefst ook nog met mijn vader erbij).
Een reis door Amerika met het gezin staat ook hoog op het lijstje.
Voor een motor heb ik geen belangstelling en de huishoudbeurs trekt me ook van geen kanten .
Engeltje

fladder

fladder

21-10-2010 om 13:16

Mijn wens...

Ik zou zo ontzettend graag eens enkele weken door Frankrijk willen reizen, heel relaxed, in een oude VW-camper...
Of met diezelfde camper zo dicht mogelijk de route naar Santiago de Compostela willen volgen...
Verder hoop ik dat de superroman die ik aan het schrijven ben uitgegeven wordt en een megabestseller wordt.
Wat steeds dichter binnen handbereik lijkt te komen, maar ik geloof het pas als ik de sleutel heb: een huisje met een tuintje en voor mijn jongens elk een eigen slaapkamer... Lange zomeravonden in mijn tuin met de mensen die ik leuk vind.
Een schilderijenexpositie...
En, de allergrootste challenge, misschien (op LAT-basis, dat dan weer wel) die Ene Man vinden met wie ik de camper, de roem, mijn liefhebberijen en dat huisje (okay, dat laatste op parttimebasis ) kan delen...

Het eerste

..wat me tebinnen schiet is: een marathon lopen, liefst in Rotterdam. Het gaat deo volente ook gebeuren, in 2012.
Een roman schrijven. Opnieuw studeren, ws. Nederlandse literatuurgeschiedenis. Of Italiaans.
En later: met man als vanouds door Sicilië trekken, en dan vanuit het zuiden terug rijdend weer via Rome een paar dagen in Toscane staan.
Nou ja, vooruit, dan ook de marathon van NY maar.....

Fladder

Head-over-heels, maar wel op LAT basis...

Ben ik de enige die dat maar een treurige combo vindt?

fladder

fladder

21-10-2010 om 13:44

Almonde

Is niet treurig, hoor
Ik denk dat ik een heel groot stuk eigen ruimte nodig heb. Heb inmiddels een eigen leven, zorg voor de kinderen, etcetera. Ik denk dat het voor mij heel moeilijk is om me 24/7 aan een partner (en zijn eventuele kinderen) aan te passen.
En andersom kan ik van een partner niet verlangen dat die zich 24/7 aanpast aan het toch wel intensieve en veeleisende gezinsleven hier, met alle toeters en bellen die erbij horen.
Zeg nooit "nooit", maar ik ben heel realistisch en realiseer me te goed dat 70-80% van de "stiefgezinnen" vroeger of later de mist ingaan.
Dat mag je treurig vinden, ik ben liever realistisch.

De actuele realiteit is overigens dat er überhaupt nog geen Mr.Right is verschenen maar ik heb geduld...!

fladder

fladder

21-10-2010 om 13:45

Anneque

Straks zijn we elkaars concurrenten voor de Nobelprijs v/d Literatuur...!

Yta Chalne

Yta Chalne

21-10-2010 om 13:46

Niet

Er zijn best dingen die me leuk lijken om te doen, maar niets dat ik 'nog' zou willen doen voor ik dood ga. Dat lijkt me zo'n wanhopige manier om je nog even vast te klampen aan het leven. Maar dat geeft teveel gewicht aan je vraag denk ik Dus wat ik leuk zou vinden om te doen: met de kinderen naar Peru, en een tijdje ergens wonen waar een beter klimaat is.

guera

guera

21-10-2010 om 13:55

Yta

Precies niet zo zwaar. Daarom noem ik het ook light.Gewoon zo'n soort wensje van: oh als ik dat nou toch es zou kunnen doen?
Of: van: goh toch nieuwsgierig hoe dat zou zijn. Altijd al es willen weten (in mijn geval: wat bezielt iedereen om naar de huishoud beurs te gaan? daarom ging ik. Weet het nog niet. Ik ga niet meer ha ha ha)

Een keer in een vrachtwagen rijden lijkt me ook leuk!

Fladder

LOL! Vooralsnog lig je op me voor, want ik heb nog geen letter op papier...

Oh leuke vraag

Ik wil nog veel dingen doen....
-Zweefvliegen
-In een helikopter
-Het Noorderlicht zien
-.....
Ik heb een boekje "101 dingen die je gedaan moet hebben" (Richard Horne, echt supergaaf boekje, kun je ook invullen wat je al wel gedaan hebt en wanneer, en een sticker plakken omdat je het volbracht hebt) en daar staan ook nog wat dingen in die ik zou willen doen:
-Bestseller schrijven
-Woord uitvinden dat het woordenboek haalt
-Koe melken
-Op de internationale datumgrens staan
-Meedoen in een politie line-up (als ik mijn lachen in kan houden)
-Alle landen in de wereld bezoeken
-Een tijd rondreizen in een busje
-Kroegentocht langs alle straten van het Monopoly
-Kerst doorbrengen op het strand
-Van kust naar kust rijden in Amerika
Wat ik al wel uit het boekje gedaan heb is bijv:
-Figurant spelen in een film
-Vulkaanuitbarsting meemaken
-Zon- en maansverduistering meemaken
-Met dolfijnen zwemmen
enz

amk

amk

21-10-2010 om 14:17

Almonde

ik kan me fladder helemaal voorstellen. Ik ben ook head over heals, mijn Lief ook, maar Latten bevalt ons beiden zeer goed. Ik zie dat ook niet zo snel veranderen.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

21-10-2010 om 14:20

Mijn wensen

Wat mij leuk lijkt om eens te doen:
- parachute springen
- avondje op stap met mijn jeugdliefde
- in een grote bus of vrachtwagen rijden (op een heel rustig weggetje)
En mooie reizen maken met de kinderen, maar dat doen we nu ook al (en de tickets voor volgende zomer zijn al geboekt!)

Amk

Fladder juist niet, dat is het probleem.
En ik, ik ben gewoon een beetje ouderwets...

De mijne

Mijn wensen zijn allemaal al vervuld.
Nou een *echte* vakantie met de kids (ver weg).
Daar zou ik me wel op verheugen.
Maar daar zijn ze nog te klein voor.

fladder

fladder

21-10-2010 om 16:08

Almonde

Ik begrijp jouw probleem niet, denk ik
En ik heb iets teveel meegemaakt om me een heerlijk onbezorgde ouderwetsheid te kunnen veroorloven

Dit klinkt als geschreven woord heel bitter, maar je moet het lezen met een dikke knipoog.

Enne... Voor head over heels sta ik ook open. Staat ook hóóg op mijn lijstje, maar dan wel wederzijds, anders schiet het niet op

klompjes

klompjes

21-10-2010 om 16:09

Al heel lang staat op mijn lijstje...

Een koe van een kalfje verlossen ( noem je dat zo?)
Het verkeer regelen op een druk kruispunt.
Op een paard de koeien bij elkaar drijven op het land.

fladder

fladder

21-10-2010 om 16:53

Ik vergeet een héél belangrijke...!

- 'n ballonvaart maken...

Bastet

Bastet

21-10-2010 om 17:20

En hier....

Een week Barcelona,en een helicoptervlucht maken.
dan ben ik al heel blij.
Bastet

En wij

zitten midden het uitvoeren van al onze wensen

Nouhou een flink lange reis naar Nieuw Zeeland staat toch wel hoog op mijn verlanglijstje. En ooit wil ik wel graag oma worden...

Mijn duit in het zakje

Ik ben altijd iemand geweest die erg veel nadenkt over de dingen die ze wil doen in het leven. Noem het doemdenken, maar ooit ben je er niet meer en dan wil ik iets nalaten op deze aardkloot. Hier komen mijn dingen die ik wil doen voor ik doodga:

- boek schrijven
- een stof ontwerpen en uitgeven
- in een oldtimer racen
- een landrover defender 110 bezitten en mee rijden (belachelijk duur en zinloos)
- een aria zingen voor publiek (bij koniging der nacht van Mozart Der hole rache)
- in Engeland een wandeling maken langs de kust van een week of twee
- in schotland als assistent meerijden met een veearts en dus ook echt assisteren
- pootje over op mijn noren (ben ik al mee bezig, maar eng!)

Dorry

En ik...

- van "end to end" fietsen in Groot Brittannie
- wadlopen
- rondje IJsland fietsen
- naar de Noordkaap
- naar Groenland

Fladder (ot)

ken je http://www.tenpages.com/? Ik weet natuurlijk niet hoe ver je bent met evt. uitgeven oid; maar misschien heb je hier iets aan?
(Ik ben wel heel benieuwd!)

Silone

Oma worden inderdaad, laat die reizen dan maar zitten

Gezien de lange ruimten tussen generaties in mijn familie is het nog maar afwachten of ik dat ga meemaken.

Biene M.

Biene M.

21-10-2010 om 21:22

Vandaag

Vandaag waren we bij de uitvaart van een leeftijdgenoot. Het deed ons beseffen dat we vooral meer tijd aan de mensen om ons heen willen besteden.

Polly Shearman

Polly Shearman

21-10-2010 om 21:41

Euh

fietsvakantie in frankrijk ( met of zonder kinderen)
HBO halen
Een paar leuke mensen vinden en samen muziek maken, maandelijks ofzo
Naar ROME met manlief, lekker klef.
En met iedere zoon apart een weekendje op steden trip als ze een bepaalde leeftijd hebben.

Vera*

Vera*

21-10-2010 om 22:13

Mijn wensen

Ik zeg altijd dat ik walvissen (de grote soorten dan) wil zien en dan kan sterven. Dat wil ik al járen en een walvissafari was al geboekt in IJsland, was het weer te slecht en voeren ze niet uit. Dat was wel even balen!
Verder lijkt me parachutespringen ook heel gaaf om te doen.
Wat ik al wel gedaan heb is autorijden, dat was helemaal te gek.
Dat paardrijden op het strand lijkt me ook helemaal te gek en doe dan ook graag mee.

Vera

Light?

ik snap even niet waarom het try before you die light heet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.