Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

20-03-2009 om 23:32

Upc uit de lucht tijdens X-factor. Wat was de uitslag?

midden in de tv-kantine, nieuw programma....daarna de uitslag van X-factor....wie praat me bij?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen

Ellen

01-04-2009 om 15:22

Berber ot

Dat zal ik dan waarschijnlijk over een jaar of 10 ondervinden, mijn dochter is pas 4!

Van mezelf kan ik dat melige gedrag niet zo meer herinneren. Maar ja, ik ben ook al 40...

Groetjes

Melige pubers? herkenbaar

ga eens als bijna 40 jarige naar een concert van NKOTB , wedden dat je je weer jong voelt? Ik iig wel in februari jl.

gula

Vanavond weer

en er gaat er vast een van Stacey of Dolly Dot uit,want t moet wel eerlijk blijven natuurlijk

gula

Stacey

Ik heb de afgelopen paar weken ool wat stukjes gezien van de X factor. Maar kan iemand mij eens vertellen wie die Stacey is? Ik zit steeds met verbazing naar haar te kijken. Ze ziet eruit of ze amper 20 is, en ik heb nog nooit van haar gehoord, maar ze praat met een air alsof ze decennia ervaring heeft in de muziekwereld, en met een vreemd soort arrogantie waardoor ik me afvraag wat voor mega carriere ze al heeft opgebouwd...

Ingrid

Jet Burg

Jet Burg

03-04-2009 om 11:15

Inderdaad een platenlabel

Zoek haar maar eens op op wikipedia, ik moest haar ook eerst opzoeken hoor, had nog nooit van haar gehoord.
Ik kijk ook met veel plezier, alleen jammer dat soms talent het verliest van looks...maar ja that`s the game

Nasha 1st

Nasha 1st

03-04-2009 om 20:02

Stacy

vind ik ook een eng mens....maar ja, ze heeft het kennelijk wel al gemaakt...

Lys Lionne

Lys Lionne

03-04-2009 om 22:42

Probleem met ontvanger (

De digitale ontvanger van Ziggo had problemen, zucht. Heb helaas het optreden van Lisa gemist en ook Luigiane ook voor een deel omdat ik aan het zoeken was naar de oplossing....Dat bleek trouwens gewoon de stekker eruit trekken te zijn haha.

Afijn, ik moet toegeven dat What ever vanavond wel weer aardig klonk, al leek het dansje nergens naar. Maarrrr, ze probeerden het in ieder geval, terwijl Hester (dijk van een stem trouwens!!) er echt bijstaat als de door Gordon genoemde strijkplank. En ook Laurens vond ik weer een aanfluiting, laat die maar naar huis gaan, ondanks dat 'ie er lekker uitziet. Jammer dat Roan weer niet helemaal zuiver was, hoop dat 'ie niet weg hoeft.

Ben ik trouwens alleen in mijn mening dat de stylisten toch wel erg vaak de plank mis slaan? Bij Rachel vallen vanavond bijvoorbeeld bijkans de peren over de schutting

Tirza G.

Tirza G.

03-04-2009 om 23:05

Ik doe even de uitslag Roan en Hester komen op de kruk. Roan wegens onzuiver en krediet verschoten, Hester wegens uitstraling komkommer. Jammer voor 't wicht, maar ze hééft het niet. Laurens mazzelt weer een ronde verder.
En wat Lisa betreft: haal die maar uit de wedstrijd, plantencontract, klaar. Zei ik vorige week ook al
De styling vind ik bar slecht, maar ik dacht altijd dat dat aan mij lag.

Tirza (stijlloos)

Tirza G.

Tirza G.

03-04-2009 om 23:14

Heeeeeeeeeee (spoiler!)

Ik heb het zeer mis! Laurens en Jamal op de kruk. Wat jammer nou toch. Ben zeer benieuwd.

Tirza

Lys Lionne

Lys Lionne

03-04-2009 om 23:17

Nou jaaaaaaaaaa (spoiler!!)

Ik ben verbijsterd, Jamal op de kruk, wie verzint zoiets???? Ik ben bang dat Gordon heeft bereikt wat hij wilde met het 'afkraken' van zijn pupil Hester: het publiek heeft haar massaal gesteund. Maar waarom Jamal er dan zit, geen flauw idee, hij is gewoon goed!!

tonny

tonny

03-04-2009 om 23:17

Tjonge tirza, jij hebt geduld!

Wij hebben geen zin meer in al dat tijdrekkende krukkengedoe en kijken de volgende dag wel op internet wel wie er weg is.

Ik hoop dat Jamal nog mag blijven, trouwens.

Tonny

Tirza G.

Tirza G.

03-04-2009 om 23:22

Anders kan ik toch niet slaaaaaaaaaaapen

Tonny, die 5 minuten, wat maakt dat nou uit

Tirza

Jesse_1

Jesse_1

04-04-2009 om 20:30

Lol tirza + spoiler

Een plantencontract lijkt me niet geschikt voor Lisa (dan denk ik meer aan Hester).
Het sneue van Hester van gister vond ik dat haar broek met verticale streep ook niet helemaal goed zat, zodat het nog meer leek alsof ze er met X-benen bij stond. Er jammer voor haar dat ze zo arrogant overkomt, terwijl het eigenlijk alleen maar onzekerheid en gebrek aan vermogen om zichzelf te presenteren is. Maar Gordon had wel gelijk: het zit er bij haar gewoon niet in!
Het was wel duidelijk dat toen Laurens en Jamal op de kruk bleken te zitten dat de jury Jamal er nooit uit zou gooien (ik denk ook absoluut niet dat Eric Jamal er echt uit zou willen stemmen!).
En ooooooooh wat zingt Johnny Logan nog mooi (zucht).
PS bij Rachel vond ik de zowel de haarkleur als de kleding géén verbetering.
Jesse

Jakiro

Jakiro

04-04-2009 om 21:49

Zoo stom!

Stacey baalde als een stekker dat zij nu de beslissing moest nemen.
Als ze nou Jamal had gekozen, was het 2 tegen 2 geworden en had het publiek dus uiteindelijk bepaald wie er door ging en wie niet...

Jakiro

Nasha 1st

Nasha 1st

05-04-2009 om 15:17

Rachel

vind ik blond wel leuker dan donker...

Was niet verbaasd dat Jamal er in bleef, wel dat hij op de kruk kwam....er waren echt slechtere dan hij!
Minstreel is er gelukkig nu uit (vind de vergelijking zo treffend )

He leuk, x factor draadje

Tja, hoewel ik al jaren was afgehaakt bij dit soort programma's (popstar's, hollands got talent whatever , vinden man en ik dit dus wel weer erg leuk om te volgen.
Hm vond het stiekem wel jammer dat Laurens eruit is. Hij kan niet goed zingen maar mijn oog wil ook wat en ik had er best nog een paar weekjes tegen aan willen kijken hoe terecht het op zich is dat hij eruit is. Jamal, sorry, ik vind het helemaal niets en al helemaal niet als hij Nederlands zingt. Ik houd gewoon niet van het Surinaamse accentje wat bij hem wel erg oververtegenwoordigd is. Het genre wat bij zijn stem past (R& heb ik ook niets mee dus tja, ik had er niet zo veel moeite mee gehad als hij eruit had gelegen. Daarentegen vind ik Rev 'n Ross wel weer erg leuk. Lisa is wat mij betreft nu al de winnares. Rachel gun ik het zeer zeker, zij zingt ook erg mooi maar oh oh die styling van gisteravond. Haar billen leken tien x zo dik op tv en je zag door die rok heen zelfs haar bilnaad zitten. Zero points voor de styliste voor een dergelijk onflatteus geheel Overigens, wie van mij echt naar huis hadden gemogen gisteravond waren de Toppers, wat een kansloos lied, bleh !!!!

margje van dijk

margje van dijk

06-04-2009 om 10:40

Ik zag lisa lopen vanochtend

Ik fietste vanochtend naar mijn werk en wie loopt daar: Lisa met een grote koffer. Tenminste, ik moet me al héél erg vergissen als ze het niet was. Ze komt uit mijn hometown, althans haar ouders wonen bij ons in de wijk. Ze heeft op de school gezeten waar mijn kinderen ook op zitten.

Ik kon het niet laten dat ik met een enorme grijns naar haar keek (het was nog heel vroeg en niet druk), en ze grijnsde terug vanachter een grote zonnebril. Ik had de rest van de rit een heel goed humeur. Wat een wending neemt zo'n leven dan, ik bedoel, eerst was ze gewoon een meisje uit de straat en nu kan ze daar amper meer lopen of ze wordt door iedereen herkend.

Ja, ik vind haar leuk en ik vind haar goed!

En Laurens, wat een zegen dat die eruit is. Hij heeft z'n looks mee, maar wat een gekwéél.

Margje

Tirza G.

Tirza G.

06-04-2009 om 20:51

Ach

Die Laurens. De arme jongen. Moet nu wel even aanpoten voor zijn eindexamen

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

10-04-2009 om 21:32

Jaaaaaaaa

Het is weer! Nou, wat mij betreft: Irma en Luigiano vond ik niks aan. Hester was verbijsterend goed, Whatever leuk, Roan is mijn type maar schijnt het uitstekend te hebben gedaan. Nu is Jamal bezig. Ook al mijn type niet. Ik verheug me op Rev en Ros.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

10-04-2009 om 21:32

Oeps

Moet zijn: Roan is mijn type níet.

Tirza

Roan roan roan roan

ook mijn type niet maar wat heeft ie n revanche genomen op de afgelopen 2 shows, geweldig!!

Die nu zingt mag van mij naar huism, daarom ff snel op oo

Leuke is nog, zat het begin te kijken met zoonlief van 6 en die zegt ineens "hee kijk daar, dat is klem"

gula

Tirza G.

Tirza G.

10-04-2009 om 23:06

Ze hebben geluisterd (spoiler!)

Irma en Luigiano op de kruk. Het kan me niet schelen wie van die twee er uit gaat, als dan de andere maar volgende week gaat.

Tirza

Goh zeg dat vind ik nou jammer

Lag juist gisteravond nog te denken, finale over n week of 3 (daarhadden ze het gister over) dus dan nog luigiano, jamal, hester eruit en dan de finale met de 3 van angela, 1 van gordon en 2 van ben zijn naam ff kwijt, de groepen.
Dat zijn er , ook 6 goeien dus n mooie finale.

Maar nu irma eruit, goh, is het haar weer niet gelukt. Weer n moment zonder jou

Nou dan die 2 van stacey er nog maar uit en dan de finale want die 2 gasten ben ik ook zat. Alhoewel jamal met bril n betere xfactor heeft dan zonder....

gula

liora

liora

11-04-2009 om 11:56

Snap het niet goed

Hoi,

Ben erg verbaasd dat Irma op de kruk kwam, en nog verbaasder dat ze Luigiano erin hielden. Ik vond hem helemaal niet goed, had inderdaad geen idee waar het lied over ging. En Irma zo goed!

Nou ja, mijn smaak zal wel afwijken.

Ook meen ik toch enig racisme te bespeuren. Krijg de indruk dat als je een kleurtje hebt, je meer risico hebt om op de kruk te komen. Vorige week Jamal, dat was zo vreemd, hij had zo goed gezongen!!

Maar goed, wellicht draaf ik door.

Lisa is denk ik nu de beste.

Liora

Tirza G.

Tirza G.

11-04-2009 om 12:57

Juist omgekeerd

Grappig Liora, ik bespeurde juist een omgekeerd racisme. Vorige week al dat overdreven Surinaamse gebral tegen Jamal, dat gebler tegen Luigiano dat het toch zo'n lekker ventje is en dat z'n mamma zo dol op hem is (hoezó stigmatiserend), bij beide jongens altijd de opmerkingen over het dansen. Deze week dat gemekker over het Afro-haar van Irma. Nog effe, en ze zeggen gewoon ronduit dat "die mensen toch meer gevoel voor ritme hebben". En dat terwijl ze bij Liza niet verder komen dan "rockchick" en bij Hester niet verder dan "strijkplank". Lekker beperkend allemaal.

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

11-04-2009 om 14:49

Jammer

van Irma, vond haar best goed....er zijn echt mindere....Hester vind ik helemaal niet zo goed namelijk. Luigiano ook niet, veel te jong, te onervaren en verziekt zijn stem, is al zo vaak gewaarschuwd. Kijk, Irma wil er echt voor gaan, doet er alles voor, en als ze dan geen ouderen willen, dan moeten ze zo'n categorie ook niet er bij nemen....vond dat zo'n onzin van de jury, ja ze is al ouder, en gaat ze er dan wel voor, heeft ze haar kans niet al gehad....wat een bullshit!!! Nee, het begint een beetje doorgestoken kaart te lijken, er moet gelijkmatig van iemand 1 weg, anders klopt de competitie niet meer natuurlijk.....BAH...

Ja nasha

die gedachte had ik ook al, want angela was nog compleet met haar 26+.
En hoe goed ik Lisa ook vind en Rev & Ros en hoe leuk Buurman en Buurman kunnen zingen, die van angela waren gewoon de beste (vond ik hihi), en dan nu irma weg, iemand die de meeste ervaring heeft en de wil, tov dat jochie, die idd niet luisterd naar adviezen mbt zingen, roken en oefeningen (werd NB nog gemeld in het voorstukje, en dan kiezen ze toch voor hem?)

Ach ja, mopperdemopper maar vrijdag kijk ik toch weer

gula

Tirza G.

Tirza G.

17-04-2009 om 20:40

Jaaaaaaaaa

daar gaat-ie weer. Roan mag beginnen. Ik ben benieuwd.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

17-04-2009 om 21:11

Wie

zou ze gaan doen? Mariah Carey? Die bril zal nog wel afgaan, denk ik. Liza: zang goed, jurk waardeloos. Jamal: zang waardeloos, rest ging wel. Nu wordt Whatever geinterviewd. Ik vind ze leuk

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

17-04-2009 om 21:17

Oei

De dames van Whatever krijgen flinke vegen uit de pan. Ach gossie.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.