Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

20-03-2009 om 23:32

Upc uit de lucht tijdens X-factor. Wat was de uitslag?

midden in de tv-kantine, nieuw programma....daarna de uitslag van X-factor....wie praat me bij?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vind je?

Ik vind Hester helemaal niet goed. Ik ben dan ook verbaasd over het commentaar. Au, mijn oren en ogen.
't Valt sowieso wat tegen na een spetterend begin van Roan en Lisa. Jamal, Hester en Whatever, nee, niet hun avond. Ben benieuwd naar de rest.

Tirza G.

Tirza G.

17-04-2009 om 21:42

Hester

was heel erg goed, zeker technisch. En het was bij mij ook voor het eerst dat ik wat meer emotie kreeg ipv alleen techniek. Rev+Ros waren leuk. Nu is de beurt aan Luigiano. Die mag er uit

Tirza

Smaken verschillen dus, duidelijk. Normaal vind ik Hetser technisch erg goed ondanks haar gebrek aan uitstraling, maar vandaag was ze wat schreeuwerig en som "out of tone".
Ik zou zeggen op basis van vanavond Luigiano weg.
Ik ben slechts een paar keer geroerd geweest bij zo'n "competition": Summertime uit Porgy and Bess door Fantasia Burrino in American Idol


http://www.youtube.com/watch?v=-WWtGpEqpV4 en Susan Boyle, zie onderstaande draad, wow wat een stem. En vorig jaar door Nikki, Climb every mountain uit The sound of music

http://www.youtube.com/watch?v=1JVBadNhElo door de emotie.

Jet Burg

Jet Burg

17-04-2009 om 22:11

Fan van roan geworden hoor

Vond dat hij het super deed.
Jurk van Lisa vond ik juist wel leuk. Whatever heb ik nooit echt goed gevonden. Maar ga je op Youtube kijken, en dan kom je erg mooie nummers van hun tegen, vind ik dan he
Ik hoop dat Luigiano eruit gaat.

was deze nog vergeten, ook summertime maar dan door Leona Lewis


http://www.youtube.com/watch?v=5aLpfHxEqj0&feature=related

Lys Lionne

Lys Lionne

17-04-2009 om 23:08

Nou jaaaaaaaaaa (spoiler!!)

Ik ben elke week weer hoogst verbaasd over de keuzes van het publiek....of zou er dan tóch een hand van RTL tussen zitten???? Rev en Ros op de kruk, rasentertainers zijn het en toch niet goed genoeg? Ik geloof er niks van. Ook Jamal vond ik niet de slechtse vanavond, maar ik ben bang dat hij het voor de jury af moet leggen tegen het feestduo.

Tirza G.

Tirza G.

17-04-2009 om 23:11

Ik snap de keuze van het publiek wel

In zoverre: mensen die goed zijn en heel veel complimenten krijgen van de jury, daar wordt niet op gestemd. "Die komen er toch wel.......". Mensen die afgezeken worden, dáár wordt op gestemd. Of mensen die om een vage reden "de sympathie" verliezen.
Met Rev&Ros gaat het misschien wel té goed, té makkelijk en dan schijnt het publiek te denken: hoppekee, nergens voor nodig.......

Tirza

Nee he

Ik begin nu toch wel te denken dat de andere juryleden kiezen tegen de grootste concurrent(en). Dus Rev 'n Ross zijn grotere concurrenten dan Jamal, dus die gaan weg.

Jesse_1

Jesse_1

17-04-2009 om 23:21

Pfff

Het is toch duidelijk dat de mensen thuis niet van de jochies (Luigiano en Jamal) houden. Waarom stuurt de jury ze dan niet eens naar huis???!!!
Dat Luigiano niet op de kruk zat kwam natuurlijk als terugslag op vorige week.
Bah!!!
Jesse

liora

liora

18-04-2009 om 10:31

Gaat niet goed

Hoi,

Ik vond gisteren whatever en Jamal het zwakste. Maar Rev en Ross... het is echt vreemd. Wederom twee gekleurde acts die nog een keer moesten zingen, het gaat mij toch wel opvallen.
Ik denk dat de meeste Nederlanders toch meer kiezen voor artiesten die ze leuk vinden, waarmee ze graag op een feestje zouden kletsen, en die hen ook hapjes zouden voorschotelen waar ze wat mee kunnen.
Ik moet ineens denken aan Nathalie en Nikki, en wie won, en wie was de beste...

Maar goed, programma verliest nu wel wat kracht, omdat er twee hele goede acts uit zijn.

Liora

Bah

ik kijk niet meer (zeg ik nu)
Walgelijk zeg, rev en ros eruit, nederlands publiek heeft absoluut geen smaak!!!! En de jury al helemaal niet!!

Wat n rot programma is het eigenlijk.

Goed wat vond ik er van gister? Ik vond buurman en buurman jammer genoeg niet goed dit keer, rachel (mijn favoriet) viel me ook tegen, lisa, dijk van een stem, maar komt verder niks uit, roan goed!, jamal en luigi allebei nog steeds vreselijk, ik irriteer me vooral bij luigi aan het niet luisteren van dat jong (en toch zit hij er nog ni) en dan hester... hou ik ook niet van, zodra ik dat haar zie, knap ik al af Toen met Leco zat haar pony top en nu weer elke keer zo, maar goed, dat is haar keus.

Snap echt niet dat een van de betere eruit is, geloof ook niet dat het met kleur te maken heeft maar gewoon dat die jury achterbaks bezig is.
Van te voor zei angela nog dat ze af hadden gesproken voor talent te gaan en niet persoonlijk en nu doet ze het zelf ook.....jammer.
Het programma wordt ineens een stuk minder leuk.................


gula

Tirza G.

Tirza G.

18-04-2009 om 17:13

Waar ik niet goed van word

Is dat gebral van de beide dames over torso's, lekkere lijven, ballen, kloten, tjongejonge. Doe effe normaal zeg. Vooral Angela kan er wat van, je zang was klote maar wat zíe je er lekkerrrrr uiuiuiuit!!!!!

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

18-04-2009 om 19:37

Sowieso die commentaren....

tjonge....Lisa, doe nou eens wat anders dan rock, veel te eenzijdig.....meisje doet een ballad, prima, zingt de sterren van de hemel....Eric: Lisa, het mag wel meer bewegen, je stond nogal stijfjes......ja HALLO....het is een BALLAD!!!! Moet ze dan gaan swingen......manoman wat een gezanik.....

En inderdaad,dat gezever over het uiterlijk....Alsof Jamal zo'n lekker ding is, ja hij zingt aardig, maar zie je die al op een poster boven een meisjesbed???? Luigi daarentegen wel, maar ja, die kan weer niet zo lekker zingen, en slaat alle adviezen in de wind....

Whatever was niet zo goed gisteren, maar ik blijf het leuke meiden vinden....

Hester.....het is net een hertje dat de koplampen op zich af ziet komen.....weg ermee...

Rev n Ros, waren niet mijn favo's, maar zingen konden ze, en waren zeker niet de slechtsten gisteren!

En weer dat gezemel over die leeftijden!!!!! DOE DAT DAN NIET!!!! Zeg dat je alleen maar van 21 tot 30 kandidaten wil hebben,.....tjonge.....

Ook niet

ik zie dat "kleurtje"-argument ook niet. In de eerste 3 sing offs geldt dat zeker niet en tja, op een gegeven moment is de verhouding zo, dat er wel mensen met een kleurtje in de sing off moeten komen.
Ik vind het leeftijd-argument eigenlijk veel flauwer, het riekt eerder naar het wegsturen van concurrenten, dan dat de leeftijd een bezwaar is, zoals ik al eerder heb gezegd.
En ik sluit me aan bij de anderen die zich ook blijken te ergeren aan opmerkingen over er lekker uitzien.
En Liora, ik vond Nikki echt de beste, ze had een prettiger stem om naar te luisteren.

Tirza G.

Tirza G.

24-04-2009 om 20:47

Zo, daar gaan we weer

Grrrrrrappig, iedereen is wild van Rachel en ik vond er geen hout aan

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

24-04-2009 om 21:53

Nou.....

waar blijven jullie nou?

Tirza

Tja

vanavond please please pretty please luigi eruit en dan volgende week jamal (yes!!) what ever (jammer erik) en hester (kan gordon ook gelijk mee LOL)
En dan n finale van Lisa, Rachel en Roan, may the best one win!

gula

Tirza G.

Tirza G.

24-04-2009 om 23:08

Mooi (spoiler!)

Luigiano en Rachel in de sing-off. Die zal ik allebei niet missen. Die twee er uit, Whatever er nog uit en dan finale met Roan, Jamal, Hester en Lisa.

Ik vind het trouwens wél raar, een finale met 4 man. Vrouw. Mens.

Tirza

T zal me toch niet gebeuren he?

dat ze weer voor de jeugd kiezen (wat doet die gozer raar vandaag eigenlijk, lijkt wel of ie onder de pillen zit of zo om rustiger te worden? Zal wel aan mij liggen) maar aub aub aub, kies voor rachel en niet voor luigi

Snotverpillekes.........arme rachel.

gula

Huh? finale met zoveel?

ik dacht dat ze net zeiden dat er volgende week in een klap 3 uit gaan?
mmm zal wel niet goed geluistert hebben

Als vanavond rachel nog maar even mag blijven ?

gula

Tirza G.

Tirza G.

25-04-2009 om 00:03

Zo (spoiler)

Voormekaar. De snotaap is er uit.

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

25-04-2009 om 08:53

Yes....

Was even bang dat....maar gelukkig, dit keer voor kwaliteit gekozen...

Nasha

dat had de jury eerder moeten doen

gula

Lys Lionne

Lys Lionne

25-04-2009 om 10:13

Inderdaad gula!

De jury had eerder voor kwaliteit moeten kiezen, dan zouden (wat mij betreft haha) Irma en Rev&Ros er nog inzitten en lagen Luigiano en What ever er al lang uit.

liora

liora

25-04-2009 om 12:11

Klopt niet

Hoi,

Luigiano had er al eerder uit kunnen liggen, maar Whatever niet, die hebben nog nooit in de herkansing gezeten.

Liora

Vic

Vic

25-04-2009 om 14:43

Mijn favorieten

Ik heb nog niet eerder gereageerd hier, maar ik ben wel een X-factorfan. Het is zo leuk om samen met mijn dochter te kijken, we zitten zo lekker niet op een lijn qua favorieten. Zij vindt Hester erg leuk. Wat mij betreft had die er drie weken geleden al uitgelegen. Dat nummer van vorige week was werkelijk niet om aan te horen en gisteren was het vooral sneu. Ze voelt zich zo ongelukkig op dat podium. Mijn favorieten zijn Whatever en Jamal, eigenlijk al vanaf de audities. Whatever kan dan wel niet zo goed zingen, maar ze zijn zo leuk. En Jamal was gisteren toch geweldig, terwijl hij toch een vreselijk nummer moest zingen. In de finale komen Jamal, Lisa, Whatever en Roan, denk ik.

Halve finale

mij benieuwen.

Hester met haar nummers, 1e was vals, 2e wel oke maar mij totaal onbekend

Buurman en buurman klonk niet zo bi maar wel erg origineel samen met de gitaar erbij

Rachel, tot nu toe, geweldig, Lisa, tot nu toe, ook weer goed en roan top.

(jamal vergeet ik maar voor het gemak want van mij mag hij naar huis hihi)

Dus, ondanks dat ik buurman en buurman top vind, gok ik op rachel, lisa en roan (althans, daar hoop ik op)

gula

liora

liora

01-05-2009 om 22:08

Rachel en lisa

Hoi,

Rachel en Lisa steken er wat mij betreft met kop en schouders bovenuit.

Spannend!

Liora

Vic

Vic

01-05-2009 om 22:32

De finale

Dochter en ik hebben gestemd voor Lisa (dochter) en Whatever (ik), dus we hopen dat zij in de finale komen Rachel en Roan vond ik ook heel goed vanavond.

Finale

ik hoop ook op Lisa, Rachel en Roan net als Gula. Met name Lisa vond ik fantastisch vanavond. Leuk!

Gruffalo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.