Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

20-03-2009 om 23:32

Upc uit de lucht tijdens X-factor. Wat was de uitslag?

midden in de tv-kantine, nieuw programma....daarna de uitslag van X-factor....wie praat me bij?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
-Wendy-

-Wendy-

01-05-2009 om 22:37

Whatever

Ik had het eigenlijk een beetje gehad met Whatever, maar vanavond vond ik ze toch wel goed.

Lisa gaat winnen denk ik.

Tirza G.

Tirza G.

01-05-2009 om 22:53

Grappig

Ik vond Roan en Rachel helemaal niks. Lisa vond ik deze keer ook niet sterk. Wat mij betreft gaat Jamal naar de finale en Whatever ook. De rest kan me niet schelen

Tirza

Een van de vier

Voor mij mochten Hester (wat zingt ze nou eigenlijk, ik versta haar zelden) en Whatever (hoe grappig ze ook zijn) vertrekken. Ik vind wel dat Whatever behoorlijk gegroeid is deze competitie, eindigend in hun gedurfde Krezip vertolking. Hester zong gisteren absoluut niet goed en ik ben niet kapot van de klank van haar stem.
Van de overgebleven 4 mochten ze wat mij betreft allemaal door: Jamals vertolking van Ne-Yo vond ik erg goed, Roan met I'm yours van Jason Mraz, Rachel met Duffy en Anouk en Lisa met Sober van Pink. Ik vind wel dat Lisa de minste ontwikkeling heeft laten zien: zij begon al goed en dat is zo gebleven. Wat dat betreft laat zij iedere keer hetzelfde kunstje zien, weliswaar een goed kunstje.

2 van de 3 goed

als dan ook 1 van die 2 gaat winnen ben ik blij

Hebben jullie trouwens ook die voetballer in het publiek gezien, juichend en al voor Rachel?? Kan alleen niet op zijn naam komen........

gula

Tirza G.

Tirza G.

02-05-2009 om 22:46

Nee

geen voetballer. Maar ik zag wel Sita

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

03-05-2009 om 12:51

Lisa en rachel

vind ik wel terecht....maar Jamal ben ik nooit kapot van geweest....heb de optredens gemist omdat ik op de camping zit, dus ik heb geen oordeel verder....Maar ik hoop dat Lisa wint

Jamal

Echt wél terecht hoor. Wie had jij dan graag als derde gezien? Roan zeker? Ja, dat is inderdaad wel een heel lekker ding, maar toch meer beperkt qua zang. Die Jamal is nog hardstikke jong, maar kan al zingen en dansen als de beste. Wat mij betreft dus terecht dat hij erbij zit!

Gr. Poezie.

Monique D*

Monique D*

03-05-2009 om 14:52

Wij zijn juist voor jamal..

... behalve dat deze leuke Surinaamse jongen goed kan zingen, showen èn charmant is, zit hij bij een vriend van mijn zoon op school! Dus wij duimen voor hem..
Volgens mij kan hij zijn eindexamen VMBO-T vergeten, want daar zal hij nu geen tijd meer voor hebben door alles wat hij nu meemaakt. Hij heeft door het meedoen aan deze wedloop ook een aantal toetsen gemist. Ik vroeg aan die vriend waarom hij zich dan niet voor volgend jaar heeft ingeschreven voor X-Factor. Antwoord van vriend is: hij heeft dit voor de grap gedaan en hij had niet verwacht dat hij zo ver zou komen..!
Dus hij maakt wel de kans om een X-factor te worden, maar ook het risico om zijn diploma niet te halen. Maar dat is het risico hiervan, hè?
Ik kijk eigenlijk zelden naar deze programma's (mijn dochter vindt dit juist te gek en sinds Jamal meedoet volgt mijn zoon dit ook), maar ben nu wel benieuwd hoe ver Jamal dit ervan af brengt! Nu op naar het enorme podium van Ahoy!

Sita en rachel

oude bekenden he van heel lang gelee, Starmaker, de voorloper op alle idols popstars en xfactoren (oei wat word ik oud haha).
Naast haar zag ik die voetballer maar weet nu nog steeds zijn naam niet, schiet op he? hihi

Roan of Whatever, daar had ik meer vrede meegehad dan met Jamal.
Maar goed, de keus was aan het nl publiek en we zullen zien wie of er vrijdag met het contract vandoor gaat.

Beetje ot, vond het wel heel sneu om de dochters van roan zo te zien huilen omdat papa niet door was *snik*

gula

Rachel....

Ik herkende echt helemaal NIETS meer van die leuke spontane meid met die losse haren bij starmaker.
Jammer jammer.
Ik was voor Roan en Lisa.

Tirza G.

Tirza G.

05-05-2009 om 22:46

Zeg, die finale

Die is toch aanstaande zaterdag? Hoe kan het dan dat Gordon nu naar Moskou is afgereisd?

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

05-05-2009 om 23:03

Niks meer te zeggen

de jury, dus hij hoeft er niet bij te zijn....

Gordon

mag van mij lekker heel moskou doorcrossen op zijn fiets

Wel jammer voor lisa, zonder haar coach maar goed, ze komt er toch wel (denk ik)

gula

Tirza G.

Tirza G.

07-05-2009 om 19:25

O pandia

Wat een fijn gevoel he om zo goed op de hoogte te zijn van de verrichtingen van Gordon. Het maakt je dag toch een beetje, vind je niet. Gorden en ik.

Tirza

Geen goor?

oooo wat n zaligheid

(sorry pandia en tirza)

gula

Kaaskopje

Kaaskopje

09-05-2009 om 10:43

Mijn oog viel op ´geen goor´

Kan ik nu dus veilig naar de x-factor kijken? haha. Ik vind Gordon overigens 100 keer beter te hachelen dan Geer. Dat ze die nog niet van het scherm halen! Met Goor valt nog een serieus gesprek te voeren waarbij ik oprecht het gevoel heb dat het wat meer de diepte ingaat.

Tirza G.

Tirza G.

09-05-2009 om 13:04

Snif

Xfactor zonder Goor, hoe kóm ik er doorheen. Ik denk dat ik maar niet ga kijken Ik hoor het vanzelf wel hiero. Ik hoop dat Jamal wint. En ik hoop ook dat de Toppers winnen in Moskou.

Tirza

Helaas tirza

nog wel n kans voor de toppers

Go rachel go ))

gula

Bij allebei kippevel!

Ik vond het alle2 mooie nummers, vrees het ergste voor rachel want lisa zal met hoge cijfers winnen.

gula

Nasha 1st

Nasha 1st

09-05-2009 om 23:12

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! she...

did it!!!! Geweldig. Alhoewel ik het nummer niet echt fantastisch vind....maar ze zong het geweldig!! Mijn topper!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.