Off-topic discussies

Scarlet
19-10-2009 om 11:57
Verdwenen reclames
Ik werk naast een tankstation en zat me de reclames te bedenken die dit tankstation had gehad. (Tja, het is niet zo druk op dit moment) Nou bedacht ik me dat ik al een tijdje geen reclames heb gezien van welk tankstation dan ook. Is dit soms verboden en heb ik dat weer eens gemist? Ik weet dat rookreclames niet meer mogen, maar wat zou dan de gedachten zijn achter een verbod voor tankstations. Heeft iemand hier antwoord op? (Je zal er maar wakker van liggen)
Als het zo is, vind ik het trouwens wel raar dat er nog steeds reclames zijn voor fastfoodketens, snoep, kredieten en noem maar op.
Er is trouwens nog een reclame die ik 'mis' After Eight, beter gezelschap is er niet! Dit artikel bestaat toch nog steeds?
Zijn er volgens jullie nog meer verdwenen reclames...

Lou
25-10-2009 om 21:53
Sus-anne
Ik zou het echt niet meer weten maar ik geloof je op je woord. Ach, met die eerste twee regels had het ook Bona kunnen zijn toch?
groet,
Lou

sus-anne
25-10-2009 om 22:17
Lou
ach ja,wat maakt het uit,het ging in elk geval allebei om een happy family

Polly Shearman
26-10-2009 om 15:51
Deze?
waar is dat grote bos? ik zie geen vos? bos!!!
waar is dat mooie zwemparadijs, hij lijkt wel ijs in wil naar huis!!!!!!!
was dat niet van CP???

Polly Shearman
26-10-2009 om 21:34
Mijn zus en ik
deden altijd reclame raden, dus toen kende ik er een heleboel.
later hebben we ook een lied gemaakt, met allerlei korte stukjes reclames er in, en ook liedjes,
even denken hoor.
ik wil naar huis, geef mij maar koffie koffie die goed pittig is, geef mij maar smaak, smaak die stevig is, geef mij maar: één kopje koffie, één kopje koffie, koffie koffie, lekker bakje koffie, jongens wie lust er een? koppie koppie van mij he! hé hé kom eens van dat dak af: kleine jodeljongen, jij hebt: bingo bingo, JAA nieuwe ronde nieuwe kansen nieuwe prijzen, we are the champions we are the champions, OEHOE ik hoor een kangeroe, wauw wauw ik zie een grote pauw, jeh jeh daar loopt een bokje beh. en ik ga naar BELGIE, BELGIE is er leven op pluto kun je dansen op de maan is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan, NEEE maar wat je ook doet een mars doet GOEDDDD gedaan jochie! Ja maar wat ik wilde vragen? wat ruist er door het struikgewas het is een: Bananeman, bananeman HE doe toch eens normaal, wie denk je wel wie je bent, je hebt grote bloemkolen bloemkolen bloemkolen en boerenkool leren we op de boerenschool, ja ja dat hoort er allemaal bij, op de boerderij...................................
euh.... maar daar moet je waarschijnlijk bij zijn geweest....hihih
groet, polly

Bellefleur
29-10-2009 om 09:36
Plop
Zo vanuit het niets gisteravond: en schoon is mijn gebit met Danclan!

egberdien
30-10-2009 om 17:31
Hee, bellefleur,
Hier ook zomaar op eens! 28-29-30, en SCHOON is uw kunstgebit, met Danclan! In 30 seconden, met Danclan! Volgens mij hebben we paranormaal contact gehad of zo...