Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Scarlet

Scarlet

19-10-2009 om 11:57

Verdwenen reclames


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lou

Lou

25-10-2009 om 21:53

Sus-anne

Ik zou het echt niet meer weten maar ik geloof je op je woord. Ach, met die eerste twee regels had het ook Bona kunnen zijn toch?

groet,

Lou

Lou

ach ja,wat maakt het uit,het ging in elk geval allebei om een happy family

Polly Shearman

Polly Shearman

26-10-2009 om 15:51

Deze?

waar is dat grote bos? ik zie geen vos? bos!!!
waar is dat mooie zwemparadijs, hij lijkt wel ijs in wil naar huis!!!!!!!

was dat niet van CP???

Polly Shearman

Polly Shearman

26-10-2009 om 21:34

Mijn zus en ik

deden altijd reclame raden, dus toen kende ik er een heleboel.
later hebben we ook een lied gemaakt, met allerlei korte stukjes reclames er in, en ook liedjes,
even denken hoor.

ik wil naar huis, geef mij maar koffie koffie die goed pittig is, geef mij maar smaak, smaak die stevig is, geef mij maar: één kopje koffie, één kopje koffie, koffie koffie, lekker bakje koffie, jongens wie lust er een? koppie koppie van mij he! hé hé kom eens van dat dak af: kleine jodeljongen, jij hebt: bingo bingo, JAA nieuwe ronde nieuwe kansen nieuwe prijzen, we are the champions we are the champions, OEHOE ik hoor een kangeroe, wauw wauw ik zie een grote pauw, jeh jeh daar loopt een bokje beh. en ik ga naar BELGIE, BELGIE is er leven op pluto kun je dansen op de maan is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan, NEEE maar wat je ook doet een mars doet GOEDDDD gedaan jochie! Ja maar wat ik wilde vragen? wat ruist er door het struikgewas het is een: Bananeman, bananeman HE doe toch eens normaal, wie denk je wel wie je bent, je hebt grote bloemkolen bloemkolen bloemkolen en boerenkool leren we op de boerenschool, ja ja dat hoort er allemaal bij, op de boerderij...................................

euh.... maar daar moet je waarschijnlijk bij zijn geweest....hihih

groet, polly

Bellefleur

Bellefleur

29-10-2009 om 09:36

Plop

Zo vanuit het niets gisteravond: en schoon is mijn gebit met Danclan!

Hee, bellefleur,

Hier ook zomaar op eens! 28-29-30, en SCHOON is uw kunstgebit, met Danclan! In 30 seconden, met Danclan! Volgens mij hebben we paranormaal contact gehad of zo...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.