Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Anke

Anke

08-09-2011 om 17:13

Waarom dragen oudere mensen vaak beige?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Didda

Didda

15-09-2011 om 13:30

Trinny and susannah (ot)

Toevallig zapte ik er gisteren langs. Ik weet niet wie wie is maar die brunette vond ik zo akeling skinny. Leek wel anorexia. Is ze altijd zo mager?

Fiorucci

Fiorucci

16-09-2011 om 15:51

Camel musthave

Nou dames, ik zie net bij H&M dat de camel (beige) trenchcoat DE musthave is voor de herfst, dus niet alleen voor ouderen. Ik sla deze trend maar over, this is so not me...

marjolein

marjolein

19-09-2011 om 11:10

Dare to be different!

Al die programma's zoals Hotter than my daughter... Waarom? Laat ze lekker. Afgelopen zaterdag die bijdehandte blondine omgezet in een tutje. Laaat dat mens toch. Uiteindelijk hebben ze het haar weer teruggeverfd in blond, maar de tutjurk bleef. Waarom?
Leuk juist: 40 of 50 plussers die zich anders kleden! Ik ben zelf zo'n hele saaie muts, zie er vaak niet uit, maar ik kan ontzettend genieten van kleurrijke types. Die doen er tenminste wat aan.
Die roze 35 jarige ging er wel stukken op vooruit, maar ze zag er nu wel uit als iedereen van haar leeftijd. Moet dat dan? Wat maakt het nou uit als zij in het roze wil lopen...?
Dus Albana, gewoon dragen die laarzen. Hoor wie het zegt.... ik durf zelf ook niets

Vic

Vic

19-09-2011 om 11:26

Hotter than...

Ik heb het toevallig afgelopen zaterdag gezien. Die favoriete jurk van die donkerharige moeder vond ik echt heel leuk. Zoiets zou ik zelf ook kunnen kopen en dragen Het is toch niet verplicht dat je als ongeveertiger 'stemmig' kleedt?

Mobiliteit

Mijn oma is niet zo heel mobiel meer - als ze echt wil, kan ze wel naar de stad hoor.
Maar zij vertelde me dat er weleens zo'n bedrijf in het verzorgingshuis langskomt en dan kunnen de oudjes daar kleding aanschaffen - volgens mijn oma niet zoveel aan 'maar gut, vooruit maar'.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tihama

Tihama

19-09-2011 om 20:52

Uitstraling

Ik denk dat het meer om een andere vraag gaat: straal je uit, wat je WILT uitstralen?

Een van die moeders (Edwina) in hotter wilde er sexy en toch classy uitzien, zei ze. Het vervelende was alleen dat ze wel sex, maar geen class uitstraalde. Kijk: als je dat wilt, prima, maar blijkbaar willen een aantal van die moeders iets anders uitstralen dan wat ze nu bereiken. Meer een geval van 'er net naast zitten'. Ik hou er zelf ook van om de grenzen op te zoeken en het akelige met grenzen is dat je er dan soms een keertje overheen gaat

Ik hou bijv. van dierenprints. Maar dat luistert verschrikkelijk nauw. Voor je het weet ga je van 'gewaagd en krachtig' naar 'ordinair en goedkoop'. Hetzelfde geldt voor mijn 'roze-tik'. Een keurig mantelpakje in roze tweed kan wel, een roze legging niet

Tihama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.