Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Massi Nissa

Massi Nissa

19-12-2009 om 21:09

Wat is jouw droomhuis?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

28-12-2009 om 21:33

Ja die 2e

had ik al eens gezien, ook niet te versmaden inderdaad! net als die in Bilthoven

emma43

emma43

28-12-2009 om 21:55

Voor mij deze

http://www.fundalandelijk.nl/ObjectDetailsSummary.aspx?ID=3932
Die stallen en rijbak,droom droom.

emma43

emma43

28-12-2009 om 22:02

Yta en nasha

supermooie huizen,maar zouden jullie hier ook echt in willen wonen??
Ik vind het ontzettend leuk om naar te kijken en IN te kijken,maar als ik eraan denk dat ik in zo een huis zou moeten wonen,krijg ik kriebels.
Die in Raamsdonkveer is wel leuk.

Nasha 1st

Nasha 1st

28-12-2009 om 22:07

Ja hoor...

waarom niet?

emma43

emma43

28-12-2009 om 22:19

Nou,

hoe leg ik dat uit.......de huizen zijn zo ontzettend chic,ik zou me er nooit thuis in kunnen voelen.ik probeer me nu een beeld van jullie te vormen,das alles.
en dat bedoel ik niet negatief.Ik word wel nieuwsgierig naar jullie.

Nasha 1st

Nasha 1st

28-12-2009 om 22:21

Maar

ik moet er nog wel mijn persoonlijke touch aan geven he (kruimels op de grond, overal stapels paperassen, rommeltjes en dingetjes) dan oogt het al een stuk gezelliger kan ik je zeggen! hahahahaha

emma43

emma43

28-12-2009 om 22:27

Ja maar

DAT kan niet in zo een huis.Nu weet ik meteen waarom ik kriebels krijg van zo een huis.

Nasha 1st

Nasha 1st

28-12-2009 om 22:30

Tuurlijk wel

als het mijn huis is, kan alles! Ook dat!

emma43

emma43

28-12-2009 om 22:43

Lol

ik ga maar dromen over stalletjes achter in de tuin.

Massi Nissa

Massi Nissa

29-12-2009 om 07:41

Dit is het wel voor mij

Aangezien Fallingwater niet beschikbaar is, of zal komen, verhuis ik terug naar mijn geboortedorp en koop ik dit: http://www.funda.nl/koop/loenen-aan-de-vecht/huis-29377394-rijksstraatweg-84/
Let vooral ook op dat jaagpad, daar heb ik als kind vele uren zoekgebracht met kastanjes zoeken, vissen, naar Nieuwersluis lopen en weer terug.
O ja, de Staatsloterij moet nog wel even over de brug komen .
Fladder, het uitzicht van jouw huis is zo ongelooflijk mooi dat je bijna zou vergeten hoe lelijk die jaren-50-bungalow is. Ik zou dat huis platgooien, haha. Maar om zo met je ochtendespresso op het strand te kunnen staan, oooooo. Wat een droom.
Groetjes
Massi

krin

krin

29-12-2009 om 13:44

Bescheiden

Een van mijn droomhuizen kost maar 8 ton (al moet er nog een hoop aan gebeuren): http://www.funda.nl/koop/aarlanderveen/huis-1685150-noordeinde-66/fotos/#foto-23
Een ander droomhuis is een verbouwde molen, midden in de polder. Die zal wel meer kosten dan 8 ton, vrees ik.

Wow krin

dat huis wat je linkte heeft nog de originele kleuren, dat zie je echt nergens meer omdat die kleuren alleen in die tijd 'hip' waren.

Ik vind het erg leuk om te zien, zo waren heel veel van die huizen, in bruin, rood, groen, donkerpaars en dan behang met ook jaren 20/30 ornamentjes erop geprint, geweldig. Toen ik in ons huis ging krabben aan verf kwam er ook donkergroen en bruin onder vandaan !

wat leuk om dit eens te zien zeg !

Nasha 1st

Nasha 1st

29-12-2009 om 16:22

Krin

het huis is erg leuk. Persoonlijk zou ik die kleuren snel weghalen, maar het is wel bijzonder inderdaad....

Balletmama76

Balletmama76

30-12-2009 om 08:33

Mijn droomhuis...

...ziet er zo uit:
Wit hout aan de buitenkant en een beetje in New England-style, een beetje een cottage-achtige idee.
Een veranda aan de achterkant. Vanaf deze veranda kan je direct naar het strand gaan, via een klein paadje de duin af. De achtertuin gaat vloeiend over in de duin.
Open haard in de woonkamer en blik op de zee.
2 verdiepingen, de slaapkamers en een bad met ligbad en douche boven.
Het hoeft niet groot te zijn, niet groter dan onzer rijtjeshuis, dat we nu hebben. Een open keuken met wit hout en RVS, een groote amerikaanse koelkast. Licht en vriendelijk, een beetje ouderwets. Een brede vensterbank met leuke kussens erop, op de slaapkamers ouderwets lijkende metalbedden met quilts en leuke kussens.
Het woonkamergedeelte met een grote amerikaanse bank en houtmeubilar in lichte kleuren.

Bij voorkeur is er ook en vuurtoren in de buurt, vanuit de woonkamer te zien.

Jade

Jade

30-12-2009 om 11:59

Balletmama,

lijkt ook een beetje op mijn droomhuis

Jade

Jade

30-12-2009 om 20:29

Nasha,

jammer van die zwarte toetsen op de piano.......

Roze

Wat erg zeg dat roze huis! Of roze alles moet ik zeggen. Bij mij in de wijk woonde vroeger een vrouw die alles zwart-wit had, haar hele inrichting, haar kleren en zelfs haar poes was zwart-wit.
Niks voor mij!

Tirza G.

Tirza G.

30-12-2009 om 22:17

Niet alleen van je dochter nasha!

Ook van mij! Ik ben dol op roze! Maar waarom is het dan ook meteen met lange rokken, ruches, kant en bont en van die plintenzeikertjes als hond? Ik hou erg van roze, maar niet van dat zoetige.

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

30-12-2009 om 22:58

Lol...

ik ook niet, maar dochter verlangt hier al een poos naar een compleet roze kamer en toen zag ik deze foto's....hihihi, geweldig he?

Polly Shearman

Polly Shearman

31-12-2009 om 10:40

Huis van onze buren

staat te koop, als wij nou vanavond een flink bedrag winnen, kopen we het huis van de buren en breken we de boel open! hebben we een heerlijk groot huis op de perfecte locatie!!!

dus duim allemaal even mee! ahahhaha

Duim duim

ik zet de sloophamer vast klaar. Ik kom wel meppen

groetjes van Purk

Nasha 1st

Nasha 1st

01-01-2010 om 11:18

We blijven dromen...

geen prijs...

Polly Shearman

Polly Shearman

01-01-2010 om 13:05

We hebben gewonnen!

30 euro! Is dat genoeg voor het huis van de buren? Vroeg middelste. Hahaha

Polly, gefeliciteerd!

Toch nog een fatsoenlijke afsluiting van 2009.

Nasha 1st

Nasha 1st

01-01-2010 om 16:24

Polly...

Een deurbel moet wel lukken....Gefeliciteerd

Starry Night

Starry Night

06-01-2010 om 13:53

Sims

Met Sims 3 kun je met een paar klikken en eindeloos veel nachtelijke uren (het was gelukkig vakantie....) de prachtigste landhuizen in elkaar zetten. Mijn droomhuis blijkt keer op keer vrij klassiek van aard, met een enorme tuin erbij en alles gelijkvloers (anders speelt het zo moeilijk...).

Starry Night

Starry Night

06-01-2010 om 13:55

Haha, polly

Dagobert Duck is ooit ook met één dubbeltje begonnen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.