Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Welke fim moet je níet gaan kijken

of anders:
van welke film vond je het zonde van je kijktijd dat je 'm hebt gezien?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tihama

Tihama

15-05-2011 om 20:56

Se7en

Maar niet vanwege de kijktijd, maar vanwege de nachtmerries in de weken daarna. Idem I am Legend.

Tihama

Bennikki

Bennikki

15-05-2011 om 21:21

Toevallig

hakten die 2 van Tihama er bij mij ook erg in.
Love, actually vond ik stom. En de Twilight films, niet om aan te zien. Ik ga nog eens verder denken, lastig deze vraag!
Bennikki

Jet Burg

Jet Burg

15-05-2011 om 21:39

Serendipity en unbreakable

Echt verschrikkelijk! Ik vond ET ook niet leuk, en Pretty Woman kreeg ik jeuk van

krin

krin

15-05-2011 om 22:00

Lotr en star wars

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Tirza G.

Tirza G.

15-05-2011 om 22:48

Krin

Eindelijk. Een medestander. Wat een tijdverspilling.
Ik had de héle buitenboel kunnen doen.

Tirza

Tihama

Tihama

15-05-2011 om 23:02

Hahaha

Wij hebben na LOTR ook alle 20 uur making of LOTR gekeken. Wat een geweldige decembermaand was dat!

De Star Warsserie herkijken we nu met zoon van 13. Geweldig.

Tihama

Funny people

Ik had het vantevoren kunnen weten: een film met funny in de titel is helemaal niet funny. En dat klopt, niet kijken deze film.

Wilma

Wilma

16-05-2011 om 09:02

A room with a view

Da's de enige film waar we halverwege weg zijn gegaan, we vielen zo'n beetje in slaap.

Groetjes,
Wilma

Fiorucci

Fiorucci

16-05-2011 om 09:22

Romantische comedy's

Ik vind romantische luchtige comedy's verschrikkelijk, een soort verfilmde chicklits.

Pearl harbor

Suikerzoet, pijn aan mijn tanden, zemelverhaal achter de geschiedenis.

Maaike

Maaike

16-05-2011 om 11:44

Open water

Goh die film Open water werd als zó goed bestempeld volgens internet, die moest je gezien hebben. Ik heb echter nog nooit zo'n saaie film gezien. Toch wil je weten hoe het afloopt en het einde is zelfs nog stommer.

Maaike

Maaike

16-05-2011 om 11:48

Vergeet er nog een

Onlangs gezien, goede trailer zegt dus niets, de film The Lovely Bones. Daar zitten dingen in die niet kloppen, niet logisch zijn. Een tipje op een gegeven moment vlucht de bad guy met een kluis, die hij vanuit de kelder in zijn auto heeft gezet weg (hij had daar ongeveer 10 minuten voor) vervolgens in een ander stuk van de film is hij die kluis naar een soort dump plek aan het slepen/duwen/rollen, en daar doet hij (om het spannend te maken) zo ontzettend lang over, want die kluis is natuurlij oh zo zwaar, hij krijgt zelf hulp van een tweede man om een stukje van 20 meter af te leggen met die kluis.
Afijn dan denk is dus meteen, hoe heeft die man dan die kluis daarnet in korte tijd UIT zijn kelder (trapje) weten te halen in in zijn pick-up kunnen zetten als het zo zwaar was... ? Verpest de film dit soort stom gedoe, zo'n film die 2 miljoen kost ofzo, dan is er toch wel iemand die dit opmerkt?

War of the worlds - die versie met tom cruise

Als mijn gezelschap niet met alle geweld de film had willen uitkijken, was ik in de pauze de bios uit gegaan. Wat een afgrijselijke versie van een op zich bijzonder verhaal. Walgelijk veramerikaniseerd, vrijwel geen enkel detail had ook maar enigszins te maken met de juist zo leuke en aparte details in het boek. Ging nèrgens over! En waar ik dacht dat het eind niet nog slechter kon... Daar heeft men zichzelf overtroffen qua dieptreurige verhaalverminking. Blègh!

Body double

is de enige film waarbij ik uit de bios weggelopen ben. Waardeloze film!

Polly Shearman

Polly Shearman

16-05-2011 om 13:54

Smoke

Maar eigenlijk moeten jullie die juist allemaal gaan kijken, ik snap hem namelijk niet, er gebeurt namelijk niks. Het is een film over een man met een sigaren/sigaretten winkel, waar hij elke dag, vanaf de andere kant van de straat een foto van maakt.
Dat is het.
meer niet.. ik heb hem 2 keer gekeken in mijn leven.. maar echt??? waarom???

Boys don't cry

ondanks fantastisch gespeeld door Hillary Swank vond ik het verhaal maar matig. Maar ik had het van te voren kunnen weten. Meestal als films 4 of meer sterren krijgen, dan vind ik het niks. Geldt ook voor de meeste films die bekroond zijn met een Oscar, ik heb blijkbaar een totaal andere smaak.

Brianna F

Brianna F

16-05-2011 om 15:14

Moulin rouge

Ik vind heel veel films goed, o.a. wat ik allemaal al voorbij heb zien komen en heel veel verschilelnde genres, maar deze, na 30 minuten stond ik weer buiten.

Kobalt

Kobalt

16-05-2011 om 17:57

Titanic

Dat vond ik echt een draak van een film. Ik heb twee keer geprobeerd om hem uit te kijken, het is me twee keer niet gelukt.
Ik vond eragon ook heel erg verschrikkelijk tegen vallen.

Massi Nissa

Massi Nissa

16-05-2011 om 20:37

Oeps

Ik heb rivieren gejankt in de bios tijdens "Titanic" (niet om Di Caprio maar om al die arme sloebers achter die hekken). Maar goed, ik huilde ook bij "Saving Willy" of hoe heet die film met die orca. Ik bedoel, enig intellectueel onderscheid is mij niet aan te wrijven.
Ik kan LOTR en Star Wars trouwens niet uitkijken vanwege plotseling optredende verveelcoma's, maar ben wel weer fan van Red Dwarf en Star Trek TNG. Geen idee hoe dat nu precies zit.
Vreselijk slechte films (puur subjectief): alles met Tom Cruise (brrr) en Robin Williams (heel erg brrrr). Mel Gibson en Kevin Costner vallen meestal ook niet mee. En Barbie de Eilandprinses zou verboden moeten worden, evenals My Little Pony The Movie. Leukste slechte film aller tijden: Kickboxer deel 1 met Jean-Claude van Damme. Die moet je juist wel zien, liefst na tenminste vijf eenheden alcohol.
Polly, Smoke is van Paul Auster en die is een beetje als voetbal: je volgt alles of het zegt je he-le-maal niks. In Austers boeken en scenario's gebeurt doorgaans niet zo gek veel, het verhaal zit 'm in de details. Ik vond Smoke wel leuk, maar geen meesterwerk. Zijn boek "New York Trilogy" is dat wel.
Ik doe ook niet meer aan boekverfilmingen. Die lukken gewoon nooit. Echt, ik moet de eerste geslaagde boekverfilming nog zien.
Groetjes
Massi

Zus

Zus

16-05-2011 om 21:12

Massi nissa

'Echt, ik moet de eerste geslaagde boekverfilming nog zien.'
Heb ik wel gezien: Pride&Prejudice van de BBC met Colin Firth!

Massi

Wat ik echt een geslaagde boekverfilming vind, is Harry Potter en de Steen der Wijzen. Echt nooit een film gezien die zó mooi dicht bij het boek is gebleven. Maar voor het overige moet ik ook toegeven dat het meestal tegenvalt.

Oh en massi, nog een tip

LOTR vind ik wel gaaf. Maar daar moet bij gezegd zijn, dat ik meestal naar de WC ga of voor drinken ga zorgen tijdens de inderdaad slaapverwekkend lange veldslagen. Maar van de heren des huizes mag ik ze niet versneld afspelen En jij ook fan van Star Trek TNG? TOF!!
Over die leukste slechte film ga ik een apart draadje starten. Dat vind ik een geinig onderwerp.

bertje1

bertje1

16-05-2011 om 21:36

From dusk till dawn

begon super goed, bleek het ineens een horror te zijn, vreselijk! een schok. bah. meteen uitgezet.
en dan natuurlijk: jim carrey, wat een vreselijke man (maar de films, met name dat ie gefilmd wordt, hoe heet ie toch, zijn eigenlijk wel grappig... hahah).
er zijn natuurlijk heel wat vreselijke films... kom vast op nog eentje

Belle Époque

Belle Époque

16-05-2011 om 21:57

Spaghettiwesterns

Ik ben van jongs af aan al verslingerd aan spaghettiwesterns van Sergio Leone. Mijn (inmiddels ex) echtgenoot vond spaghettifilms de beste slaapmiddelen die er bestonden en zal deze films gegarandeerd noemen voor dit onderwerp

Primavera

Primavera

16-05-2011 om 22:20

Tropic thunder

Ach, Tropic Thunder was de enige film in tv op een avond en de cast had wel veel bekende namen dus...
...dus was het een volledig verspilde avond. Ik verwachtte er echt niet veel van, maar commedy's die de plank volledig misslaan zijn verschrikkelijk slaapverwekkend.

Asa Torell

Asa Torell

16-05-2011 om 22:24

Wel gelachen

bij het draak-drama Indochine, het was zo erg voorspelbaar en over the top dat ik er gewoon maar bij ben gaan lachen. Helemaal toen de emotionele hereniging tussen moeder en dochter aan het einde vanwege een breuk in de film nog 10 minuten extra op zich liet wachten.

Asa Torell

Asa Torell

16-05-2011 om 22:28

En juist gebruld

bij de film Jude, waarin een kind zichzelf en zijn zusjes ombrengt omdat hij denkt dat ze de ouders tot last zijn. Verschrikkelijk, ik heb echt een kwartier gekrijst. Die film raad ik iedereen echt ontzettend af! Het is notabene naar een boek, dat moet toch ook wel echt onleesbaar zijn (maar ja, man en ik waren ook helemaal van slag bij het voorlezen van Klein Duimpje vorige week, terwijl we het als kind allemaal prima vonden, gewoon door je ouders in het bos achtergelaten worden! Dus er zijn misschien ook wel mensen die wel tegen dit verhaal kunnen).

Best een hoop

LOTR vond ik vreselijk saai, had ze ook nooit uitgekeken als mijn man ze niet zo graag samen had willen kijken. Star Wars gaat nooit gebeuren denk ik, ik zie af en toe met een half oog een stukje als man aan het kijken is, maar het kan me niet boeien. Ook ik ben wel fan van Red Dwarf en Star Trek TNG.
Unbreakable vond ik verschrikkelijk, heb hem nog in de bioscoop gezien ook. Tot het einde toe heb ik me af zitten vragen wanneer de film op gang zou gaan komen, toen kwam de aftiteling... Van achter uit de zaal riep iemand "Jee, wat en k*tfilm!", ik was dus niet de enige.
Ook geen aanrader is Trouble Every Day, tenzij je houdt van kannibalisme en een compleet onbegrijpelijk verhaal. We hebben hem ooit gehuurd, op basis van de achterkant van de tekst achterop de hoes leek hij mijn vriendin en mij wel grappig, we hebben hem dapper afgekeken, haar man ook, mijn man is halverwege achter de computer gaan zitten en heeft alle slechte reviews voor zitten lezen die hij kon vinden.
Oh en Hideaway, misschien is het op zich niet eens een slechte film, maar hij zou gebaseerd moeten zijn op het boek van Dean Koontz, een boek dat ik gelezen had en er was zoveel veranderd aan het verhaal dat ik het gewoon niet leuk meer vond.

Terpi

Terpi

17-05-2011 om 09:13

Zonder enige twijfel...

Legally blonde!
Ik ging met collega's naar de bioscoop en aldaar kozen we voor de film 'de ontdekking van de hemel'. Fijn! Ik had er zin in Nou, daar zaten we dan, en mijn plezier duurde nog geen 5 minuten want toen begonnen de dames om mij heen te zuchten... 'Snap jij er iets van? Ik snap het niet hoor, snap jij het? Ik kan het niet volgen, ik begrijp er niets van!' Ik deed nog een poging het gezucht te negeren maar toen stonden ze op. 'Nou, dit ga ik niet uitzitten hoor, als we lief kijken naar die meneer bij de deur mogen we vast wel in een andere zaal aanschuiven'. En ja hoor, ze zaten we nog geen 10 minuten later bij legally blonde! Wat een vreselijke afknapper, wat een vreselijke film.

En verder

Wickerman met Nicolas Cage. Totaal mislukte film met een nog mislukter plot. Ook horror films als Saw en Scream en the Ring en de Tale of the two sisters vind ik 3 keer niks.
Ik heb hier wel wat films langs zien komen die ik wel leuk vond. Smaken verschillen dus heel erg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.