Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wie is de mol

Ik kan het draadje over de mol niet meer vinden, dus toch nog even met de finale in zicht, een nieuwe geopend.
De 3 finalisten zijn bekend, mijn mol zit er nog steeds bij maar ook mijn reservemol. Lastig, hoewel ik al een hele tijd op dezelfde zit.
Ik vond het wel een leuke aflevering. Genoeg viel er te mollen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

22-02-2013 om 11:50

Tja (niet lezen als je nog niet gekeken hebt)

Ik zeg: Kees geen mol en Carolien kandidaat nr 1. Dit omdat Carolien graag de kokers wilde openen (ze wist niet dat die al geopend waren door Soraya en Tania). Paulien vind ik te goed in een aantal opdrachten (bv de ezelsbruggetjes bij Zulu).
Maar volgens mij zou er weinig verdenking op de mol moeten zijn (alleen Joep heeft de mol een keer goed gehad), wat volgens mij niet op Carolien duidt toch?
Ik moet zeggen dat zo aan het eind bij mij altijd alles door elkaar gaat lopen, eigenlijk moet je nu nog even alle afleveringen bekijken met wat je weet .

Goed idee

Jesse! Want dan kun je anders kijken naar iedereen die er toch uit gaat vliegen.
Al zullen we pas aan t eind weten of Janine de Mol niet eerst was..
Ik vind die Carolien een beetje nasty, maar ik kreeg toch echt het gevoel dat het Paulien was. Maar.. Het is weer netjes geknipt en geplakt, ik zou t echt niet weten

Kaaskopje

Kaaskopje

23-02-2013 om 00:29

Kan er geen brood van bakken

Het ene moment weet ik het zeker: Kees! Maar na de beelden in de kathedraal/kerk weer gezien te hebben, denk ik: het moet Carolien wel zijn. Ik heb me wild zitten staren op de organist, maar daar kon ik echt geen mens in herkennen. In de antwooorden werd unaniem aangegeven dat het om een vrouw ging. En van facebookpagina DeMolOntmaskerd weet ik dat het hoge akkoord, waarmee aangegeven werd dat het antwoord op de vraag echt op de Mol sloeg, van het orgel een C akkoord was. Carolien dus. Of nee, dan kan het ook Paulien zijn: Cornelisse...
Maar, ook van een Fb pagina's, weet ik dat de Mol eigenlijk heel goed Zulu spreekt, wat zou kunnen betekenen dat Paulien de boel heeft zitten saboteren en dus bewust foute antwoorden heeft gegeven. Toen ik dat stukje weer terugkeek vond ik wel dat ze óf een verkeerde voorzet gaf waardoor Zarayda verkeerd meeging of gewoon lekker meeging in het foute antwoord van Zarayda. Kortom: dat is ook Mollig, want voor 2 antwoorden geen geld.
Pfff... ik weet het dus echt niet meer.

Kaaskopje

Het zou leuk zijn als het akkoord C-mineur was, met een mol dus. Iemand met een absoluut gehoor in de zaal?

skik

Nee

Geen absoluut gehoor hier. Maar wat mij opviel is dat Carolien bij het touwenspel in de kelder stond als enige. Onder de grond dus als een mol .
Maar ja, ik denk dat het Pauline is, dat lijkt mij leuker. In het mollenspel bij het kampvuur deed ze het erg goed als mol.
Ik zit er overigens altijd naast, dus dan zal het Kees wel zijn.

En ik

Was er de afgelopen twee afleveringen van overtuigd dat het Zarayda was!

Alles wat ze deed leek zo nep. De beroemde tunnelvisie

toja

toja

23-02-2013 om 19:48

Tunnelvisie

Zou ik die hebben voor mijn mol? Ik denk namelijk dat het Carolien is. Kan alleen niet zo goed zeggen waarom Kees en Paulien kunnen het namelijk net zo goed zijn

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-02-2013 om 00:18

Orgel

Het was de c-mol.

Isabella Caramella

Isabella Caramella

24-02-2013 om 08:18

Ik stem voor (spoiler)

Ik heb niet alle (eerste) afleveringen gezien maar ik vind Carolien te fanatiek. En Paulien brengt weinig geld in. Ik stem dus voor Paulien.
Wat ik niet snap is dat Carolien even met Z. apart ging praten. Dat was wel weer erg verdacht. Misschien om Z. op haar te laten stemmen, ze heeft er veel over om te winnen. Voor een mollenstreek vind ik het iets te opzichtig (net als dat luisteren naar de autoradio's).

Die c mol

Zou betekenen dat het carolien en pauline cornelisse zou kunnen zijn.... Of heeft kees een achternaam met C?

Jesse_1

Jesse_1

25-02-2013 om 19:02

Vertigo

Zijn er Volendammers met een C in de schternaam? . Het is Kees Tol.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-02-2013 om 19:11

Tol mol

het rijmt wel lekker...

Kaaskopje

Kaaskopje

25-02-2013 om 19:14

Paulien en carolien

Het kan allebei. Bij de vragen en antwoorden in de kerk werd meerdere keren gezegd dat de mol cabaretier is en dat gaat voor beide dames op. Dus de C zou Kees uit kúnnen sluiten.

Jesse_1

Jesse_1

25-02-2013 om 19:33

Kaaskopje

Misschien handig om geen namen in de titels te gebruiken voor als er mensen zijn die nog niet gekeken hebben.
Je zou uit de titels al snel kunnen concluderen dat Zarayda er dus uit is.

P

P

25-02-2013 om 19:46

De mol en het orgel

Mijn oudste zoon blijft er bij dat het Kees is omdat dat de enige was bij wie je geen mol zag achter het orgel, alleen maar het geluid hoorde.

Pman en jongste zitten op Paulien en ik ben mijn mol Zarayda kwijt....

Als het Paulien is is zij een goede mol geweest maar ik snap dan niet waarom ze met die ladder aankwam bij de foto's al kan ik dat weer goedpraten omdat de mol toch al wist dat er maar 1 koker nog goed was (van de 10 die in het spel kwamen).

Carolien: ik ben benieuwd wat die dan precies gemold heeft... Die is best fanatiek.

Ik denk dat ik voor Kees ga al hoop ik dat het Paulien was.

Pauline

Toch apart als zij het is, puur omdat het vorig jaar ook al zo'n 'freak' was
Ik vond die Annemarie al vanaf het begin bijna te duidelijk als mol, daarom dacht ik juist dat ze t niet zou zijn. Pauline/lien vind ik net zo'n 'vreemde vogel'..

Een beetje een normale sul was ook wel weer es leuk geweest, Joep bijvoorbeeld.
Kees irriteert me alleen maar, weet ook niet waarom..

Volendammer c's

Kees heet officieel Kees Cornelius Tol, dus dat gaat jullie ook niet helpen. En ja, er zijn Volendammers met een c in hun naam Jesse_1: Annie Schilder bijvoorbeeld ;0)

skik

Kaaskopje

Kaaskopje

25-02-2013 om 23:05

Zo zie je maar weer

hoe persoonlijk voorkeuren van iedereen zijn. Ik vind Paulien een ontzettend geestig mens.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-02-2013 om 23:07

Jesse

Ik stond er inderdaad niet bij stil, maar met met Paulien en Carolien heb ik niks verklapt toch?

Ja maar

Ik heb paulien niet afgekraakt toch?! En Annemarie ook niet. Maar geef toe, t zijn geen doorsnee dames. Des te leuker..

Is Case Mayfield niet ook een Volendammer? Dat is een artiest die wrs zijn naam heeft verengelsd en eigenlijk ook Kees heet

Jesse_1

Jesse_1

25-02-2013 om 23:18

Vertigo

"Case Mayfield, pseudoniem van Cornelis Johannes Lucas (Kees) Veerman (Volendam, 1987) is een Nederlands singer-songwriter." (wiki)

Jesse_1

Jesse_1

25-02-2013 om 23:19

Kaaskopje

Ik zou door de door jou genoemde Tol en Paulien/Carolien aannemen dat die er nog in zaten. Als Paulien OF Carolien er uit was gegaan, was het raar om die in één titel te noemen.
Maar goed

Kaaskopje

Kaaskopje

25-02-2013 om 23:25

(ik kijk nu heel slim) je bedoelt dat er nog mensen zijn die de vorige aflevering nog moeten zien? Ja, dat kan natuurlijk

Kaaskopje

Kaaskopje

25-02-2013 om 23:26

Vertigo

Ik vond 'freak' wat negatief overkomen. Maar misschien is dat mijn invulling.

Ja ok

maar ik hou juist wel van freaks. In mijn dromen word ik er zelf ooit nog een, openlijk dan. Mijn man weet niet of hij paulien nou leuk moet vinden of niet

Ik zou graag een avondje met haar doorzakken hoor, lekker eindeloos ouwehoeren over alles.

Paulien

Ik vind Paulien ook erg grappig. Ze is een goede observator met oog voor het absurde. Ik kreeg trouwens het idee dat zij Daniël maar een verwaand machootje vond met een Peter Pan-complex. Maar nadat hij eruit lag was ze toch nog verrassend positief over hem.

Als Paulien de mol is, is ze een hele subtiele.

Mama5

Mama5

26-02-2013 om 20:42

Wij

Wij denken met z'n allen dat Paulien de mol is. Een hele doordachte en slimme. Ze is leuk!

Bintje

Bintje

01-03-2013 om 07:39 Topicstarter

Ha, ha

Mijn mol en reservemol vanaf het begin zijn nu nog met zijn tweeen over! Ik ben benieuwd of ik eindelijk een keer vanaf het begin op de juiste mol heb gezeten.
Ik vond het wel een leuke aflevering gisteren. De eerste vond ik saai, hoewel ik Kees wel verdenk zijn mollenboekje met opzet zo gemakkelijk neer te hebben gezet, zodat deze gevonden zou worden. De tweede opdracht vond ik geweldig, in de trein met al die mensen met cryptische opmerkingen. Mijn mol kwam er toch duidelijk uit als mol, vond ik, hoewel mijn reservemol zich ook wel verdacht heeft gedragen.

Tijgeroog

Tijgeroog

01-03-2013 om 09:08

Opvallend

Vond ik dat Paulien voorstelde om mooie kleren te gaan huren voor de finale, op deze manier pasten ze perfect in het decor van de trein.
Ik verdenk Paulien sinds de opdracht op het parkeerterrein vorige week, daar werden door de mol een aantal dingen gezegd die duidelijk op Paulien sloegen.

Plus

Ze knalde echt bijna uit elkaar aan het eind!! Ze wilde zoooo graag ervan af zijn! Ze is t vast.
Hoewel hoewel hoewel. Sjongejonge.. Echt leuk hoor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.