Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 21:29

Wie is de mol draadje

Heeft iemand gekeken? En al een idee? Ik zit nu op Art....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

13-03-2011 om 09:53

Beber

Afgesproken

Tijgeroog

Tijgeroog

13-03-2011 om 10:30

Jessica

Ga jij echt *in de titel* zetten wie de mol is? (want dat is wat Pelle vraagt om niet te doen. En ik trouwens ook)
Wat flauw zeg...

Tijgeroog

Tijgeroog

13-03-2011 om 10:32

Pelle

Kun je dat van die doventolkgebaren eens uitleggen? Dit is het eerste jaar dat ik serieus Wie is de mol volg. (Vorige jaren had ik geen harddiskrecorder, dus lukte het nooit om te volgen)

toja

toja

13-03-2011 om 10:42

Tjonge

Ik wist niet dat "mijn handtas" (dat was ik namelijk in die titel) zoveel teweeg bracht. Voor mij was dit namelijk helemaal geen spoiler; ik heb toch geen namen genoemd..... Ik reageerde gewoon op Polly's posting.
Daarna heb ik de posting van Pelle gelezen en ik vond het niet zo erg. Afspraak of niet; ik vind het niet zo'n probleem allemaal. Maar ik vind het ook niet erg als er wel iets in de titel staat.
Ik wil best proberen om er rekening mee te houden, al dacht ik dat ik dat toen ook al deed

Tirza G.

Tirza G.

13-03-2011 om 17:46

Nou

Ik kán donderdag niet kijken, ik zit in de States en kom pas na het weekend terug. Dus gráág in de titel vermelden, als ik dan even in kan loggen zie ik het meteen.

Tirza

Zucht....(berber)

Dat jij nog kijkt! Ik zeg je toch al weken dat Art de mol is.

Patrick en art

We kunnen ook afspreken dat de ene helft Patrick in de spoiler zet (nooit geweten dat het zo heet) en de andere helft Art erin zet. Blijft het toch nog spannend.

Jammer hoor nog maar 1 aflevering... vind het echt een geweldig programma. Hoorde dat er volgend jaar 1 niet bn-ner mee mag doen. iets voor jullie??? Dan wil ik inside information...

Tijgeroog

Tijgeroog

13-03-2011 om 23:23

Jessica

Ik maakte uit de laatste regels op dat je van plan was om het toch in de titel te zetten. In het bericht is ook voor Pelle (en mij ) geen probleem, want die zijn heel makkelijk over te slaan.
Overigens verhogen titels als "spannend" "wat erg" en "oh neeeeee" wel de voorpret. Dan wil ik graag weten waarom die uitroepen er zijn.

Polly Shearman

Polly Shearman

14-03-2011 om 09:37

Ik heb donderdag late dienst

Mijn bewoners mogen van mij NIET naar de mol kijken, want als ik dan binnen loop zou ik best wel eens een glimp op kunnen vangen.
En als ik dan ga overdragen om 23uur dan zeg ik tegen de nachtdienst als eerste: je mag niks zeggen over de mol tegen mij!! en dan fiets ik naar huis... waar mijn gezin zwijgplicht heeft... en dan ga ik achter mijn laptop zitten en dan ga ik me in mijn eentje verbazen! whahahahahaha

Tijgeroog

Tijgeroog

14-03-2011 om 15:44

Jessica en pelle

Ja, dat is spannend genoeg. Vooral als er meer van zulke titels komen. Van mij had Pepijn trouwens de mol mogen zijn, dan had ik daar nog wat langer tegenaan kunnen kijken.
Pelle, jammer als je niet meer meeschrijft!

Tirza G.

Tirza G.

14-03-2011 om 20:08

Pelle misschien meta

maar in elk geval volkomen onbegrijpelijk voor buitenstaanders. Waar gáát dit in vredesnaam over, ik kan van je hele posting geen chocola maken.

Tirza

NaShA

NaShA

14-03-2011 om 20:22

Ik snap pelle wel

normaal kijk ik ook gewoon op de dag zelf, maar donderdag lukte dat door omstandigheden niet. Ik heb dit draadje angstvallig gemeden, tot ik vrijdag op het werk Telegraaf.nl opende....ja hoor, met koeieletters wie de mol NIET was....niet leuk want spanning meteen weg. In huis had ik zoon en man de mond al gesnoerd....
Uiteindelijk heb ik gister pas gekeken en daarna dit draadje pas gelezen....Maar als in de titel al dingen genoemd staan, dan is het lastig over heen lezen...

Familie

haha nee hoor, Art is geen familie! Zit je gewoon een beetje te pesten...

we shall see....

liefs lisa

Monet

Monet

14-03-2011 om 22:50

Wie.....

de schoen past, trekt hem aan. Gelukkig heb ik nogal afwijkende voeten, en past er niet zo snel iets.

Ik wens iedereen een spannende laatste aflevering!

NaShA

NaShA

14-03-2011 om 22:58

Oh ja en ik zit nog steeds

op Art...

Hemeltje lief.....

Ik weet wie de mol is, maar niet in de dit draadje. Is dit nu echt serieus een flauw meningsverschil dat maar door blijft gaan???? Of zijn jullie hier aan het mollen? Maar dan in de zin van "afbreuk plegen" aan wat een leuke draad had moeten zijn. Hou toch eens op en kijk vooruit, naar de laatste avond!
Definitie van een spoiler:http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/spoiler
Ik kies voor de engelse vertaling voor de auto wereld. heb ik veel meer aan.

Oh enneh

Ik had het zoooo leuk gevonden wanneer Soundos de mol was geweest. Ik vind haar zoooo leuk. maar hee, dat is wel mijn persoonlijke mening hoor

Ach ja...

Die lieve Soundos. Ik vond haar heerlijk ongecompliceerd en blij.
Enneh... ik kwam weer eens loeren hier en het leek wel of hier een vete bezig was. Een ordinaire ruzie. verbazingwekkend geleuter over een spoiler (daarom die rare link met uitleg wat een spoiler kan zijn) en een handtasje.... en daarom schreef ik; kijk vooruit. Niet meer terug. Lekker wachten op donderdag en dan zien of het Art of Patrick was. Maar Soundos is voor mij de winnaar.

Jesse_1

Jesse_1

15-03-2011 om 11:11

Aanwijzingen *spoiler* (niet door mij bedacht)

Ik heb een tunnelvisie voor Patrick, dus:
1) a.s. donderdag, de uitzending dat de Mol bekend wordt gemaakt is het St Patricks Day
2) In het eerste dagboek van de Mol ondertekent hij met een overbodige PS (=Patrick Stoof).
Een vergezochte die bijna klopt:
Bij het maken van de test in afl 1 is te zien bij: Horace (vraag 3), Jan (vr. 5), Hannah (vr. 2), Karin (vr. 10), Patrick (vr. 20 "Wie is de Mol?"). Afl. 2: Art (vr. 11), Soundos (vr 20), Anna (vr. 8), Pepijn (vr. 7).
Tot de laatste aflevering klopt dit met het afvallen in de afleveringen:
afl. 1 Niemand, afl. 2: Hannah, afl. 3 Horace, afl. 4 Miryanna, afl. 5 Jan, afl. 6 niemand, afl. 7 Pepijn, afl. 8 Anna, afl. 9 Niemand, afl. 10 Karin.
Mooie theorie, alleen loopt het spaak bij de laatste aflevering.... Toch is het te toevallig om toeval te zijn toch? Art zou dan iig niet de Mol zijn.
Voor wat het allemaal waard is.... het enige wat er nog helemaal niet klopt is dat Soundos veel meer info had over de details in haar boekje, en dat Art het antwoord over het kamernummer (blijkbaar...) fout beantwoordde. Het zou dan onwaarschijnlijk zijn dat Soundos toch afviel terwijl Patrick de Mol is.
Jesse

Ellen

Ellen

15-03-2011 om 11:15

Met verbazing..

Lees ik hier alle gif-spuierijen (mooi woord voor galgje) in deze draad. Waarom zo moeilijk?
Ik denk dat de "waarheid" ergens in het midden ligt:

Het lijkt me heel vanzelfsprekend dat er in de titels geen spoilers vermeld worden.
NET ZO GOED lijkt het me ook vanzelfsprekend dat, wanneer iemand WIDM gemist heeft, om risico te vermijden de rubriek Off Topic een dag of 1,2 mijdt. Of zijn we zo verslaafd dat we elke dag moeten kijken?

Ik hoop echt dat we dit draadje tot een leuk eind kunnen brengen.

(ikzelf ben er inmiddels heilig van overtuigd dat Patrick de mol is; met dank aan Savon die de theorie over de geit heeft ontmaskerd!!. We zullen het zien!)

Trix

Trix

15-03-2011 om 12:29

Hear hear ellen!

Helemaal mee eens, met zowel je standpunt over het niet vermelden van juicy details in de titel als wel de vraag waarom mensen überhaupt websites checken terwijl je weet dat mensen daarop over de Mol schrijven. Blijf daar gewoon een dagdeeltje weg, zo moeilijk is dat toch niet? Heb ik vorige week ook gedaan toen ik pas op vrijdagmiddag kon kijken.

By the way, Patrick is mijn mol...

Hé jesse

Ik denk ook dat het Patrick is en die theorie van jou klopt wel. Donderdag is de elfde aflevering en dat gaat Art er uit, wel als winnaar natuurlijk, maar toch. Ik vind het wel heel mooi bedacht hoor!

Jesse

Ik vind die ps ook wel briljant bedacht!

Dat van die test vragen kan je ook op meerdere manieren uitleggen:

soundos en patrick hadden vraag 20 (wie is de mol)
Art vraag 11 (het is het 11e seizoen van wie is de mol)

OMdat Soudos eruit ligt (die ook vraag 20 had) vind ik het ook wel raar als patrick met diezelfde vraag 20 wel de mol is...

maar ja niets is wat het lijkt... Kan niet wachten!

Aanwijzing

wat ik me herinner van de vorige aflevering, is dat er een vraag was "heeft de mol geld van PieterJan aangenomen". Toen PieterJan geld ging geven, staken volgens mij Soundos en Patrick hun hand uit. Soundos had de pot, dus die hand van patrick had daar helemaal niet hoeven zijn. Hij had zelf de vragen niet gemaakt.
Of stak Art ook zijn hand uit? Ik heb het niet helemaal goed gezien...

Nee patrick

Die stak heel gretig zijn hand uit. Viel mij ook op. Hij lijkt ook wel op een mol

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Puck

Puck

17-03-2011 om 09:43

Moet wel patrick zijn

Volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat de 2 finalisten een andere mol op het oog hadden. Meestal is het dan de winnaar net 1 vraag meer goed had of zelfs het aantal vragen goed had maar net iets sneller was. In dat geval moet het wel Patrick zijn en heb ik weer niet de goede mol . Ik troost me dan maar met de gedachte dat mijn mol er in ieder geval tot de finale in heeft gezeten, dat is al heel wat

Als het art is

lig ik naast Berber op de grond. Het moet gewoon Patrick zijn.

Neuj

ze zijn het allebei! en Soendus heeft dus toch gewonnen...

Polly Shearman

Polly Shearman

17-03-2011 om 12:13

Jaaaaaaaa

allebei....! whahaha

het is patrick, het is vandaag namelijk ST patricksday!!!!

het zou raar zijn als het art was, want daar zit ik eigenlijk vanaf het begin op... en ik heb het nooit goed!!! dus hij kan het niet zijn

Puck

Puck

17-03-2011 om 12:46

Polly

Als we er statistiek op loslaten dan moet het nu wel Art zijn. Als jij het in al die jaren nooit goed hebt dan moet je zelfs op basis van gokken ééns in de 10 jaar de goede kandidaat hebben. Dus het is Art, ik weet het zeker!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.