Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wie is de mol!

Yessss, a.s. donderdag is het weer zo ver!! Wie is de MOL begint weer. Ik heb er al weer zin in!! Wie kijkt nog meer?? Groetjes Suus


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

21-02-2009 om 11:13

Zelf houden

Volgens mij houdt de winnaar het geld zelf. Ik heb één keer gezien dat het naar een goed doel ging, toen één van de deelneemsters kort na het programma overleed aan kanker (Frederique).

Tirza

O.t: eventuele mol zwanger?

Even off topic in deze off topic draadje. Ik zit namelijk weer totaal niet op te letten wie de mol is. Wel valt me op dat Anniek een buikje heeft. Volgens mij is ze zwanger. Mijn man lacht me dan uit: waar zit jij nu weer op te letten, je moet op mol-acties letten!

Op internet las ik ergens dat anniek inderdaad op dit moment hoogzwanger is dus mijn oplettendheid zou best kunnen kloppen.

wie is ook iets opgevallen in de trant van "een buikje" bij de eventuele mol?

Jaaaaaa! mirjan (ot)

Dat dacht ik inderdaad ook te zien, dat buikje. Je bent dus niet de enige die daar op let haha.

groetjes van Charlotte

ps. Ze is ook nog steeds (of weer) mijn mol.

Carmen

Carmen

22-02-2009 om 19:47

Ook o.t.

Ik let daar absoluut niet op. En ik ben altijd de allerlaatste die zoiets doorheeft. Maar het was mij ook opgevallen. Dus dan zal het inderdaad wel zo zijn!

Carmen.

-Wendy-

-Wendy-

22-02-2009 om 21:18

En ik ook

Het viel mij ook op, opletten was niet eens nodig. Waren de hints maar zo duidelijk

Jesse_1

Jesse_1

22-02-2009 om 21:48

Hier een echte mollenvanger dan

Mij was het niet opgevallen. Ik heb meteen gegoogled en ze heeft in mei 2007 al een zoontje gekregen, dus het zou niet vreemd zijn als ze nu weer zwanger zou zijn (uh... opnames van afgelopen zomer/najaar, dus nu bijna uitgerekend dan?) - maar wel raar dat er dan niets over staat dat ze nu zwanger is. Is het niet gewoon een na-bevallings-buikje?!
Mollen vangen:
Hoewel ik Dennis in eerste instantie het méést verdacht vond (omdat hij de mol 'niet kon zijn' omdat hij 'nee' zij bij het Mol Kiezen), vind ik dat hij bij bepaalde opdrachten juist heel verstandige keuzes heeft gemaakt en zo heeft hij in mijn herinnering de beste dingen bedacht bij de opdracht met het reuzenrad. Zijn opmerking in de supermarkt vond ik overigens niet raar, zoals PJ het uitlegde ("Pak zo veel mogelijk artikelen uit de eurolanden") vond ik het niet duidelijk. En ik zit nog met de vraag in de vorige test, die niet beantwoord kan worden met Dennis als Mol.
Wel verdacht in de supermarkt vond ik Anniek, dus héél dure dingen in het wagentje gooide (ook al zei Dennis dat het te duur was - en dat haalde _Dennis_ er dus ook weer uit!).
Vivienne doet af als Mol.
Dus Anniek of Jon zeg ik.
Jesse

Jesse_1

Jesse_1

22-02-2009 om 21:49

*bloos*

omdat hij \'nee\' zij.
Dit is toch wel heel erg..... omdat hij 'nee' zei dus.

Lynna

Lynna

26-02-2009 om 21:29

Hoe nu verder?

Volgende week finale aflevering? En dan de week erna de ontknoping met uitleg?

Jesse_1

Jesse_1

27-02-2009 om 09:12

Waarschijnlijk wel

Of ze moeten het nog een week langer weten te rekken....
Anniek is dus (overduidelijk nu) de mol. Het was de afgelopen afleveringen al te zien hoe ze zat te mollen.
Jesse

Afloop?

Ik weet het niet, Aniek is wel zo voor de hand liggend.
Ik begin toch Vivienne te verdenken, maar zij is zo actief met geld inzamelen... Zij lijkt te goed haar best te doen. Jon kan het ook niet zijn; iedereen die zijn/haar vragen op Jon heeft ingevuld ligt er nu uit..
Hoe gaat het ook weer verder? Als niemand het goed raadt, wat gebeurt er dan met het geld? Dat krijgt de mol toch niet?

Vic

Vic

27-02-2009 om 11:51

Niet gezien

Ik heb het gisteren niet gezien. Wie is eruit gegaan? Toch niet Dennis? (was 'mijn' mol).

Hvsteentje

De winnaar is degene die de laatste test het best invult. Dus ook als beide kandidaten de verkeerde mol voor ogen hebben dan is er nog altijd iemand die het het best heeft gedaan. Maar dat zou dus moeten betekenen dat beide kandidaten in de finale elkaar verdenken, met de mol als lachende derde! Wel een grappige situatie maar niet zo waarschijnlijk.

Vic (spoiler voor wie het nog niet heeft gezien)

Dennis is er inderdaad uitgegaan.

Vic

Vic

27-02-2009 om 12:13

Ach nee (spoiler)

Daar ben ik dan wel heel verbaasd over. Dan moet het haast wel Anniek zijn, met haar passieve gedrag.

sw4

sw4

27-02-2009 om 12:52

Yes!

Voor het eerst in alle Mollenseizoenen, zit "mijn" mol tot het einde in het spel! En dan ook nog 1 waar ik van het begin af aan op heb gezeten. Zou ik het dan toch een keertje goed hebben?

Polly Shearman

Polly Shearman

27-02-2009 om 12:55

Tja

het is nu zo overduidelijk dat het dan aniek wel meot zijn, dat ze het dan waarschijnlijk toch niet is... dan misschein toch viv?? hele vreemde serie deze keer. als het aniek is, is het nog nooit zoooo duidelijk geweest...

groet, pol

Jesse_1

Jesse_1

27-02-2009 om 13:32

Maar toch..

... hebben niet veel kandidaten op Anniek gestemd, dus wat dat betreft heeft ze het dan wel goed gedaan.
Jon zóu het overigens wel kùnnen zijn, want aangezien zowel Anniek als Dennis op Jon heeft gestemd, ZOU Dennis gewoon minder vragen goed beantwoord kunnen hebben. Maar ik denk toch echt Anniek!!!
Overigens zag ik nu dat Anniek beweerde dat ze geen mol kon zijn, omdat ze in het begin 'nee' had gezegd op de vraag of ze mol wilde zijn; maar volgens mij hebben Dennis en Hans 'nee' gezegd, dus de rest 'ja'.
Jesse

Lena3

Lena3

27-02-2009 om 17:36

Ja maar... (spoiler)

Ik zag gisteren tijdens het spel waarin ze die afstand moesten meten een plankje waarop "de Mol" stond. En wie zat daaronder? Vivienne!
Maar misschien was dat iets te overduidelijk en dus juist geen aanwijzing....

Nasha 1st

Nasha 1st

27-02-2009 om 20:07

Het kan heel goed

dat Aniek inderdaad zo overdreven mollig heeft gedaan, dat je juist daardoor denkt, dat kan ze nooit zijn, is veel te opvallend, is dat nu juist de tactiek van de mol dit jaar....

Maar jesse

Jij zegt:
Jon zóu het overigens wel kùnnen zijn, want aangezien zowel Anniek als Dennis op Jon heeft gestemd, ZOU Dennis gewoon minder vragen goed beantwoord kunnen hebben. Maar ik denk toch echt Anniek!!!

Ik heb altijd begrepen dat je nooit een rood scherm kreeg als je bij de laatste vraag de naam van de mol goed had. Dat is toch de belangrijkste vraag.

Overigens zit ik al vanaf het begin op Anniek, misschien heb ik het dan toch een keer goed.

Jesse_1

Jesse_1

27-02-2009 om 22:53

Ik denk het niet savon

Volgens mij is dat niet zo.
Als Jon de Mol zou zijn, kan Jon er dus niet uit.
Als Anniek en Dennis beiden Jon als Mol hebben ingevuld, zouden zij er dus ook niet uit kunnen dan, dus dan zou niemand een rood scherm krijgen?
Bovendien maakt het dan ook niet echt uit of je de antwoorden spreidt, als je de Mol uiteindelijk maar goed invult.
Jesse

Ach natuurlijk jesse

Je hebt gelijk. Ik was even vergeten dat Vivienne een vrijstelling had. Anniek en Dennis zaten allebei op Jon, dan is het natuurlijk logisch dat degene met de minste vragen goed er uit gaat.

Jujube

Jujube

28-02-2009 om 09:39

Maar

Als Anniek gewoon de mol is, maakt het niets uit wat ze invult bij die test. Ze kan dan gewoon zeggen dat ze volledig op Jon zit, maar ze kan invullen wat ze wil, want ze gaat er toch niet uit. Mijn conclusie na deze aflevering is dat Anniek de mol is. Want als zowel Dennis als zij volledig op Jon zaten en Dennis ligt eruit en zij niet, dan......
Maar wellicht heb ik 't helemaal mis, en is Vivienne de mol.
Groet,
Jujube

Ergernis

mijn mol is er nu dus ook uit, als vivienne de mol is dan vind ik het echt een zaadserie want dan is de taak van de mol niet goed volbracht omdat er telkens te veel geld is binnen gehaald door haal. Als Anniek de mol is dan vind ik het ook een stupide programma heel kinderachtig want het ligt er bij haar zo dik op. Dus alleen Jon mag het nog zijn van mij, zo niet dan ga ik er volgende keren ook niet meer naar kijken.

Jesse_1

Jesse_1

28-02-2009 om 11:58

Je kunt er niks van zeggen

Je kunt er niets van zeggen nav de laatste test (wat ook bedoeling van de makers is), ik was al verbaasd dat ze zo duidelijk uitspraken op wie ze gingen stemmen, maar dat was dus omdat het in dit geval niets uitmaakt.
Anniek is gewoon de Mol .
Zowel bij Ben Hur als, die ene foto opdracht dat ze als laatste aankwamen, als bij de boodschappen, als bij de laatste treinopdracht en wat allemaal nog meer duidelijk zitten mollen.
Vivienne kan de mol niet zijn, die heeft geld IN de pot gebracht bij de serveeropdracht!
Ik hoop dat Jon de Mol is, omdat Anniek te duidelijk de Mol is, maar aangezien er veel op hem gestemd is zou dat ook niet echt een goede mol zijn dan.
Jesse

liora

liora

28-02-2009 om 12:03

Vind ik niet leuk

Ik merk dat ik ben afgehaakt, want het is inderdaad de bedoeling dat je het niet weet en niet kunt weten. Dus waarom is het dan leuk om te kijken? Om die mensen in de weer te zien?

Tirza G.

Tirza G.

28-02-2009 om 12:28

Manda!

Zo! Daar zullen ze van onder de indruk zijn in Hilversum! Ik moest erg lachen om je reactie

Natuurlijk brengt een mol ook wel eens geld in de pot, anders valt het veel te veel op. Ik hoop dat Viv de mol is, de andere 2 vind ik zooooo overduidelijk hun best doen. Die Viv die hobbelt maar wat rond, maar ze zit er dus nog wél in, dus ze hobbelt wel goed......

Tirza

Rieke

Rieke

28-02-2009 om 12:29

Ja manda!

Ben het nu even helemaal met je eens !
Maar wat is een zaadserie ??

Maar jesse

Ik dacht hetzelfde: Vivienne kan de mol niet zien, die heeft al een paar keer gezorgd voor geld IN de pot. Volgens man gaat het bij haar altijd om van die kleine flutbedragen. Bij die serveeropdracht vond ik het wel frappant dat Vivienne al die mensen zo maar bij elkaar kon brengen, zou ze zo'n enorm goed geheugen hebben of zou ze die mensen (of foto's) al veel eerder hebben gezien. Aan de andere kant, als ze de mol is, waarom zou ze dan sowieso de moeite doen?

Polly Shearman

Polly Shearman

28-02-2009 om 13:09

De mol is ook maar een mens

ze had een packt met dennis, daar heeft ze zich NIET aangehouden door bij de serveer opdracht heel goed haar best te doen, DAT is ook weer een mollenstreek op zich.
En ze is ook maar een mens, ze was zo blij dat ze het allemaal wist dat ze zich liet meeslepen door het spel.

en het is mogelijk hoor om dat allemaal gewoon zonder voorkennis te onthouden, ik heb ook een heel goed geheugen voor nutteloze details dus ik was in dat spel vast ook heel goed geweest.

groet, polly

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.