Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wie is de mol!

Yessss, a.s. donderdag is het weer zo ver!! Wie is de MOL begint weer. Ik heb er al weer zin in!! Wie kijkt nog meer?? Groetjes Suus


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Agnet

Agnet

10-02-2009 om 12:05

Ik heb iets gelezen over rick (geen idee of dit als spoiler best

Sinds ik de leesmap iedere week thuis krijg ben ik natuurlijk op de hoogte van alle roddels. Ik heb gelezen dat alle mol-kandidaten één iemand van thuis in vertrouwen mogen nemen. Degene moet dan ook een geheimhoudingsverklaring tekenen en de kandidaten mogen degene ook regelmatig bellen. Er stond in dat Rick zijn dochter (een jaar of 10 is ze?) als vertrouwenspersoon had. Ik vond dat zo raar, je geeft toch een kind van die leeftijd geen informatie die zo absoluut geheim is dat ze een enorme boete moet betalen als ze iets verklapt. Dus dacht ik in eerste instantie dat het een onzin-verhaal moet zijn en dat Rick dus de mol is. Aan de andere kant, als hij niet de mol is kan hij dat gerust aan zijn dochter vertellen, de kans dat je geen mol bent is 9 keer groter dan dat je wel mol bent. Iedere donderdag vind ik Aniek verdachter, maar ik vind het zo raar dat ze een rood scherm gekregen heeft. Ze is er dan wel niet uitgegaan, maar ze had wel een rood scherm. Ik kan ook niet beargumenteren waarom ik haar zo verdacht vind.

Ik heb het altijd fout

Ik verdenk al vanaf het begin Anniek. Maar ik heb het altijd fout en het is niet echt ergens op gebaseerd :o).

Mijn man zit altijd goed en ook onze oudste zit vaak goed. Nou ja we kijken in ieder geval elke donderdag met veel plezier en dit draadje met jullie gedachtegangen is ook leuk om te lezen.

Wat iedereen allemaal opmerkt, hihi ik moet toch eens beter kijken.

Ik ga voor Anniek, hoop het ook eens goed te hebben.

Veel kijk plezier, Pinkelot

liora

liora

10-02-2009 om 16:01

Rik

Hoi,

Rik mag bij mij binnenkomen als hij zijn mond maar houdt! Vind hem niet zo snugger...

Liora

Holiday

Holiday

10-02-2009 om 20:20

Klopt tirza

Nou inderdaad Tirza, als Rick ten tijde van mijn GTST-verslaving (ongeveer 80 jaar geleden) aan mijn deur had gestaan had ik hem niet alleen direct naar binnen getrokken maar ook de kleren van zijn lijf gerukt. Die passie is tot onder nulpunt gedaald, hij mag alles aanhouden ik vind er geen bal meer aan. Met mond open en/of dicht.

Holiday

Ellen

Ellen

11-02-2009 om 16:47

Volgens mij ben ik de enige...

Die denkt dat Jon de Mol is...

Of zijn er hier meer?

Groet

Tirza G.

Tirza G.

11-02-2009 om 20:56

Ik zie wel wat in Jon. Ik vind hem zo dóm doen en tegelijkertijd soms zo doortrapt.

Tirza

SuusMaria

SuusMaria

11-02-2009 om 21:03 Topicstarter

Haha

Jon de Mol...(zoals, John de Mol...) Zou natuurlijk best wel kunnen.. Suus

Carmen

Carmen

11-02-2009 om 21:44

Ja, inderdaad

Jon is net zo onwaarschijnlijk als George was
Hoewel aan de andere kant... Jon is meer type Marc-Marie, qua lollig en dommig doen. En die was het niet.
Ik ben helaas niet thuis morgen. Maar dochter en ik hebben al een uitzending-gemist date voor vrijdag. En daarna de Mike en Thomasshow kijken

Carmen

Jesse_1

Jesse_1

12-02-2009 om 21:29

Huh, zag ik dat nou goed?

Bij de mol-test de vraag: wanneer zat de mol in de bak? (oid)
Met de antwoorden:
a) eerste
b) tweede
c) derde
d) nooit
Betekent dit dat degene die de 4e keer erin zat (Dennis) de mol niet kan zijn?!
Jesse

Nasha 1st

Nasha 1st

12-02-2009 om 22:37

Niet opgevallen

wel vond ik Anniek verdacht doen, op haar dooie akkertje bij die opdracht met de foto's en nog extra om willen lopen....

liora

liora

12-02-2009 om 23:01

Inderdaad

Hoi,

Anniek is het, ineens weet ik het zeker. Ik meen het te zien aan de manier waarop ze antwoordde achter die spiegel. Inderdaad het getreuzel met die foto's.

Zo schrikken van een verspreking doe je volgens mij ook alleen als je echt iets te verbergen hebt.

Ja ik denk dat Anniek het is.

Liora

Polly Shearman

Polly Shearman

13-02-2009 om 08:41

Vanacht erover gedroomt

het houd met wel bezig blijkbaar...
maar aan de andere kant, waar droom ik nou niet over.. !

groet polly
ohja,, anniek die zei: niet rennen joh we hebben nog alle tijd!!???!?
maar .;.. dat kan iedereen zeggen, mollenacties zijn vaak als je dingen van te voren weet maar treuzelen kan iedereen in elke opdracht.

Holiday

Holiday

13-02-2009 om 09:15

Gestolen geld

Ik snap de aktie van Sebastiaan met dat geld niet dat ie uit zijn boxer haalde. Oh kan iemand me dat even uitleggen??

sw4

sw4

13-02-2009 om 13:33

Nou polly (en spoiler)

ik heb er laatst ook al over gedroomd, en in die droom was Jon de Mol. Tijdens de opdracht van de spiegels liep Jon door dat kasteel en op het moment dat hij bij een muur kwam, stond er heel groot het logo van de Mol. Dus je zag Jon in beeld en op de muur stond: De Mol, dus misschien heeft mijn onderbewustzijn wel gelijk... Mijn bewustzijn denkt trouwens dat het Anniek is, al zit ze wel heel erg opvallend te mollen.
Gisteren toen ze begonnen met de test wist ik meteen dat Sebastiaan er uit ging. Hij vertelde zo duidelijk op wie hij zat (Anniek en Jon; toch ging hij er uit. dus mijn vorige aanames kloppen misschien toch niet). En gelukkig kreeg ik ook nog eens een keertje gelijk. Gebeurt bijna noooooooooit bij de Mol.

Ik denk

dat Dennis de mol is. Hij is niet duidelijk zichtbaar vind ik in de afleveringen, niemand verdenkt hem en hij is zo relaxt de hele tijd. Anniek heeft het er te dik op liggen, Jon zamelt te veel geld in, Rick en Vivienne zijn mi ook te fanatiek bezig om het goed te doen.

Sebas

die lol van dat geld snap ik ook niet hoor.
Zal wel duidelijk uitgelegd zijn op de site? Als mollenactie kan ik het nog enigzins begrijpen maar nu hij er uit is is hij dus duidelijk geen mol! Dus daarom dan de pot leegroven?

Nou ja tis gelukkig weer bijna donderdag

gula

Huh je zag het goed!

Ik had dat precies zo!!!
Dat het antwoord volgens mij 'vierde' was.
En dat je dat NIET kon kiezen.
Dus dat Dennis de mol is?!
Ik ben volgens mij vanaf het begin op het verkeerde been gezet met Dennis, maar dit vond ik toch wel een opmerkelijk slordigheidje...

Ja manda...

ook ik zit vanaf het begin op Dennis, hij is zo anders dan in de andere programma's die hij maakt. Nu is ie veel te veel op de achtergrond.

Tja en Sebastiaan: ik denk dat er gewoon 2 mollen waren. Dennis al vanaf het begin zeg maar en vanaf de 1e aflevering is Sebas daar bij gekomen. De "oude" mollen moesten toch iemand anwijzen en Dennis had nee gezegd......
Sebas en Dennis hebben ook veel samen opgetroken. Maar...... we hebben niet gezien dat Sebastiaan een ROOD scherm had. Was hij idd de slechtste of komt hij nog terug. PJ zei vanaf nu wordt alles anders [of zoiets] We wachten het maar af.

Jon zou het eventueel ook nog kunnen zijn, maar nee ik blijf nog even bij Dennis.

Veel plezier weer met de molmail vandaag en donderdag bij de uitzending.

Hetty

toja

toja

17-02-2009 om 13:29

Hoi

heb nog niet eerder geschreven hier; maar wel gelezen.. Wij zitten ook op dennis. Zeker na de laatste keer. Mijn man zat aan de tafel te werken toen ik aan het kijken was en zei dat hij het van een afstandje af ook vond dat Dennis het was. Hij zij dat als je het alleen maar hoort je ook veel meer hoort zeg maar (snappen jullie het nog?). Ben benieuwd! Blijf nu maar even op Dennis zitten (ook al is de rest bij mij ook even verdacht geweest hoor; hahaha) Zit er meestal naast.
Toja

Rood scherm

Rick en Sebastiaan waren over als laatste 2: Rick kreeg groen DUS Sebastiaan rood... maar dat was inderdaad niet in beeld.
Het lijkt mij wat ver gaan dat het niet geldt als je het niet daadwerkelijk hebt gezien, volgens mij is hij gewoon echt definitief af hoor!

Dennis

Twee afleveringen geleden ging het team naar Jordanië. Daar was een opdracht in een amfitheater. In de uitleg van het spel was er een tekening te zien op het scherm van het amfitheater met het logo van de Mol duidelijk in het midden van het theater.

In dit spel zitten ook voor de tv-kijker allerlei aanwijzingen. Dus... in het midden van het amfitheater stonden die keer Sebastiaan en Dennis. Sebastiaan is eruit, blijft over Dennis.

Chris

Ja daar ben ik zo slecht in

ik let dus helemaal niet op dat soort dingen zoals Chris wel opvalt. Haha ik ben er gewoon niet zo goed in, ik let vooral op het gedrag van die mensen, tekens en hints in het amphitheater gaan volledig aan mij voorbij.

Niet lezen als je nog niet gekeken hebt..

gloeiende gloeiende gloeiende....
Mijn mol ligt eruit, en ik dacht dat ik het zo zeker wist! En nu? Wie moet ik nu kiezen? Wat mij betreft kunnen ze het allemaal wel zijn.
groetjes Ank

Nasha 1st

Nasha 1st

19-02-2009 om 21:56

Nog steeds denk ik (niet lezen als je nog moet kijken)

Dat het Aniek is....

Ja maar

Bij Anniek ligt het er zo dik op dat ze constant alles saboteert, maar misschien is dat juist haar strategie....

En dat vind ik ook van Vivienne, die doet zo fanatiek haar best dat ze de mol niet kan zijn.

Ik blijf bij Dennis, vond zijn actie met dat ijsvblok zo mollerig en bij het cateren was hij nauwelijks zichtbaar en weer zo non actief, er viel ook weinig te mollen daar natuurlijk. Al hoewel hij meteen zei dat het geen goed idee was om voor het aanbod van verdubbeling te gaan...

En jon, ach Jon, misschien maar ik zie het dan echt niet.

Carmen

Carmen

19-02-2009 om 23:34

Bij Anniek ligt het het inderdaad te dik bovenop. Maar dat is een kwestie van filmen en regie. In de eerdere series kozen ze ervoor om veel dingen niet te laten zien. Als Anniek de mol is dan laten ze het nu wel zien.
Maar Rick was ook mijn mol...

Mollenacties alom

Als je gaat kijken met het idee dat je weet wie de mol is, zie je ook overal mollenacties van die persoon. Gisteren gekeken met Dennis als mol. Wat dacht je van die opdracht in de supermarkt? En inderdaad Manda, dat ijsblok weggooien tegen die rots in het snelstromende water, iets wat later Rick vooral werd verweten, dat was toch ook een regelrechte mollenactie.

Nou ja, je weet het gewoon niet en dat is nou juist het leuke van dit spel!

Chris

Één van de dames + "tip"

Ik zat/zit op Anniek, maar twijfel toch ook wel over Vivienne. Gisteren dacht ik een hint te hebben gezien, haha, ik zie nooit wat van die hints. Maar toen ik het nakeek op de website dacht ik, mmmmmm misschien is het iets.

Op het laatst, met het kijken wie er uit zou gaan stond er een grote zwarte locomotief met in witte letters 83 erop. Kwam een paar keer in beeld, ik dacht eens kijken wie er in 83 is geboren en dat is één van de dames :o).

Ach het blijft speculeren en ik heb het nooit goed. Geweldig programma, man en oudste zitten nog steeds op Dennis, maar daar vind ik het te dik boven op liggen.

Wel weer een leuke aflevering, groetjes Pinkelot

Tirza G.

Tirza G.

20-02-2009 om 17:09

Ik zag een hele duidelijke aanwijzing

Maar ik ben wel de enige volgens mij Vorige week moesten ze met foto's bepaalde locaties opzoeken met een taxi, weet je nog? Déze week vertelde PJ in de intro, dat zijn mol Sebastiaan was en dat die er nu uit was, bladibla. En dan krijg je zo'n intro-filmpje met bij alle kandidaten een opmerking van PJ. Is toch de sympathieke Jon de Mol? Of zou toch Aniek.........affijn, jullie snappen me wel. Toen kwam hij bij Dennis, als laatste, en zei: of is tóch Dennis de mol? In het filmpje lieten ze als illustratie Dennis zien uit de vorige aflevering die een foto omhoog hield en riep: ja! dat klopt! dat klopt precies!!
Ik vond dat wel heeeeeeel verdacht

Tirza

Niet al te efficiente mol

ik vind overigens dat er wel heel veel geld wordt gewonnen telkens, de mol in kwestie doet dus niet echt heel erg haar/zijn best om die pot klein te laten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.