Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

dorle

dorle

15-08-2012 om 12:00

Wie kent nog oude reclamekreten die zijn blijven hangen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

15-09-2012 om 21:11

Dierenpark amersfoort

daar moet je zijn, weet je hoeveel jongen dieren daar zijn? (jonge dieren)..... verder ken ik hem helaas niet meer

Stenna

Stenna

16-09-2012 om 22:15

North sea ferries

Schotland, Schotland, denk niet dat het ver is. blalbabalb, met de North Sea Ferries.

Rijd je auto maar aan boord

Schotland, schotland, denk niet dat het ver is, rijd je auto maar aan boord van de north sea ferries
En in een of ander spelletje in het voorbijzappen gezien: breek de dag, tik een eitje

North sea ferries

Ja die ken ik ook nog, maar wat ik me nu realiseer is dat die boten helemaal niet naar Schotland varen: ze gaan naar Hull dat is nog zo'n 300 km van de Schotse grens :o)

dorle

dorle

17-09-2012 om 12:05

Beun de haas

Wie kent deze stokoude oersaaie reclame nog van Ado gordijnen "met de gouden draad". Met Limburgs accent dacht ik.
Of Beun de Haas, iets met auto's.

krin

krin

17-09-2012 om 12:36

Hier, dorle

Met Loekie!


http://www.youtube.com/watch?v=W97BfYw0VjU&feature=related
Ik herinner ze me niet, trouwens. Wel de naam, niet de spots.

Dat klopt, het begon inderdaad met "Engeland, Schotland, denk niet dat het ver is". Overigens suggereer je dan volgens mij toch echt dat je naar keuze rechtstreeks naar Schotland of Engeland vaart. Maar goed, in mijn oren zongen ze dan ook niet "ferries" maar "North Sea Fairies". Hoe je daar aan boord moest rijden, was mij toen al duister. En nu heb ik al twee dagen een ohrwurm in de vorm van "vèèèèry gooooohoooooood"...

Tink

Tink

18-09-2012 om 23:19

Heel oud

Een filmpje met een koe en een kalf, ging over melk volgens mij. Mama koe zegt steeds dingen over die melk, dat het zo lekker is en zo gezond en zo, en dat kalfje antwoordt steeds met "Ja moe". Tot het eind, want dan zegt de koe iets waarop het kalfje uitroept: "Nou moe...."
Daar heb ik mijn eigen moeder nog jaren mee verveeld

Tink

Tink

18-09-2012 om 23:25

Enne

Hou es op over die North Sea Ferries, ik heb dat stomme deuntje nu al dagen in mijn hoofd

Tink

Tink

18-09-2012 om 23:26

Oja nog eentje

Van Veilig Verkeer Nederland denk ik. Zo'n auto die rondrijdt en een stem die zegt: "Autootje.......... fietsertje..... ochtendhumeurtje........."
Gebruiken wij nog vaak als we in de auto zitten

O ja tink

Tractortje... konijntjes... Wij hebben lang gedacht dat dat Paul de Leeuw was, maar het schijnt niet zo te zijn.
Ja moe, nou moe herinner ik me ook vaag. Geen idee waar het over ging, maar dat malle uithaaltje van "nou moe!?!" dat weet ik nog.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

19-09-2012 om 09:26

Veilig verkeer nederland

En die eindigt dan toch in de sloot met eendjes en dan hoor je: "kwak kwak"? Of is dat weer een andere?

Tink

Tink

19-09-2012 om 13:37

Ginny

Dát weet ik dan weer niet meer . Er blijven bij mij altijd maar fragmenten hangen, maar zelden het complete verhaal.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk: die van Even Apeldoorn bellen, met die man die strepen aan het trekken is op een bergweggetje en dan uitwijkt voor een egeltje, die zal me altijd bijblijven. Alleen al door dat lollige deuntje. Tralala, twiedeliediedie...

Thursday Next

Thursday Next

19-09-2012 om 13:58

Apeldoorn..

alle Centraal-beheer reclames zijn trouwens hier te zien: http://fun.centraalbeheer.nl/

Tink

Tink

19-09-2012 om 14:14

Ginny (o.t.)

Wat me nou zo bezighoudt he... waar komt jouw nick toch vandaan?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

19-09-2012 om 14:23

Kleine hint tink

Ik ben een filmheldin.

Tink

Tink

19-09-2012 om 14:34

Kwartje

... valt geloof ik . Ik zat er dichtbij. Voornaam is een afkorting van iets heulll sjieks?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

19-09-2012 om 16:54

Yep

Ik krijg het niet over mijn lippen, zo sjiek...

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

19-09-2012 om 16:54

Leuk trouwens

Dat je het vraagt!

Tink

Tink

20-09-2012 om 14:03

Hihi

Ik ook niet, maar dan omdat mijn tong ervan in de knoop raakt
Ik vind het een leuke nick, die ik steeds vaker zie opduiken (nickwissel? ben er nog niet achter welke naam er dan eerder bij je hoorde) en raakte geïntrigeerd, vandaar. Sommige namen hier zijn zo grappig of apart, daar moet haast een leuk verhaal achter schuilen. Et voila

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-09-2012 om 21:11

Dankje

En het is inderdaad niet mijn eerste nick.

Rama in pyama

Rama is zo lekker gezond...

Welke reclame was dit?

Ik heb er m'n hoofd over gebroken. Een reclame met een jongen en een meisje op het strand die aan het dansen zijn met een sinaasappel tussen hen in. Ik vond het liedje altijd zo leuk klinken maar kon op You Tube niks vinden.
Volgens mij was het een reclame voor zoiets als sinas of Orangina. Wie weet het precies??

mix

mix

23-09-2012 om 12:55

Check even

of het Cabas is met Mi Bombon?

Tink

Tink

23-09-2012 om 17:15

Febe

Ja, dat filmpje staat me ook nog wel bij. Ging dat niet over Sisi? Zo niet, dan weet ik het ook niet...

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

23-09-2012 om 19:27

Hoe ging die winegumreclame ook al weer?

Een Thather-look-a-like ijverig kauwend op winegum. Zo sappig dat iedereen de beruchte 'th' kon uitspreken als je maar zo'n ding in je mond had.
Dochter zit nu met een kauwgummetje in haar mond ijverig te oefenen op engels .
Rosa van der Zanden

Tink

Tink

25-09-2012 om 16:37

Jahaa...

Die was ook leuk. Zee aar soo sappy...
Krijg er meteen zin in winegummetjes van. Wat werkt reclame toch goed

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.