Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

landrot

landrot

27-07-2010 om 16:43

Zeilmeisje mag vertrekken

http://www.nu.nl/binnenland/2300952/groen-licht-zeilreis-laura.html

Ben benieuwd of het nu nog zo leuk is, nu het mag.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Primavera

Primavera

27-08-2010 om 12:54

Absoluut vermakelijk

Iedereen zou die hele Laura al lang vergeten zijn, tot dat ze eens een keertje aankomt of de reis om een één of andere reden definitief afbreekt, maar nee Landrot zelf houdt dit draadje levend door al het mogelijke nieuws over haar in de meest verstopte hoekjes op te zoeken.
Get a life en zoek een hobby om je tijd door te komen. Ga bijvoorbeeld leren zeilen
Groeten Primavera

Pippin

Pippin

27-08-2010 om 13:43

Ik dacht woensdag nog...

...hoe zou het eigenlijk met Laura zijn? Daar hoor je ook niets meer van. Maar gelukkig houdt Landrot me op de hoogte.)

Tirza G.

Tirza G.

27-08-2010 om 15:25

Nu is ze alvast

Op de goeie plaats. Als het aan háár had gelegen, was ze een jaar geleden al vertrokken, dus ik snap wel dat ze niet nog eens twee maanden gaat wachten.

Hoe zou het met de jongste dochter van WA en Maxi zijn? Daar werden we ook van iedere snottebel op de hoogte gesteld.

Tirza

Puck

Puck

27-08-2010 om 15:45

Pelle

Als ik zou moeten kiezen tussen hier in NL te studeren of lekker aan boord in het zonnetje op de Canarische Weilanden dan is voor mij de keuze niet zo moeilijk....

Pluk53

Pluk53

27-08-2010 om 15:58

Geld

en het verdient ook beter. Voor artikeltjes vanuit een Nederlandse ligplaats is minder belangstelling.

Bastet

Bastet

27-08-2010 om 18:59

Oh en landrot

In Zoetermeer kun je een cursus drakenboot racen volgen,vier lessen voor nop,is dat wat?
Bastet

landrot

landrot

27-08-2010 om 19:07

Dames

Zouden jullie allemaal even willen kijken wie op 23 augustus, 1 week na de laatste posting, dit draadje weer nieuw leven in heeft geblazen? Ok, dank u wel, excuses geaccepteerd. (misschien snappen jullie nu waarom ik dit onder een nick doe?)

Puck

Puck

27-08-2010 om 19:24

Ja maar landrot

Pluk kan dan wel dit draadje weer opgewarmd hebben, maar die komt niet met van die quasi meewarige postings over zeeziekte en zo. En nee... ik snap niet waarom je dit onder een (andere dan gebruikelijke??)nick doet. Kun je niet tegen tegengas onder je eigen nick?

landrot

landrot

27-08-2010 om 19:27

Tja puck

het gaat niet om het tegengas als wel over de oordelen die hier geveld worden. Maar goed, ik zal het wel mis hebben dat ik kennelijk toch de zwarte piet voor het opnieuw opstarten van het draadje krijg.

landrot

landrot

27-08-2010 om 21:17

Whatever

ik vind het best hoor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.