Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

depietje

depietje

25-03-2013 om 22:46

Zien jullie deze wereld eigenlijk nog zitten?

haha dit klinkt wel vet zwaar, maar ik zie allerlei voorbodes van ellende. Ik wil best een stapje terug, maar ik vind het zo'n rare wereld aan het worden, alles maar dan ook alles lijkt wel om geld te draaien. Is het niet terug te draaien, kan het niet anders, is er dan niemand die het licht ziet en eens de boel op de schop gooit?
bah.
en dan is het ook nog vies weer.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bellefleur

ik heb niet alles gelezen maar ik denk eigenlijk dat alles altijd in beweging is, er zijn perioden dat er bijv minder mussen zijn en misschien wel verdwijnen, vaak komt er wat anders voor terug...

ik zie dat niet als iets onheilspellends of iets waar ik me zorgen over maak, ik zie het gewoon als onderdeel van het leven, de natuur past zich aan bij de omstandigheden.

Kaaskopje

Kaaskopje

11-04-2013 om 00:17

Bellefleur

Tweede punt: door mij als depressief af te schilderen, en naar de huisarts te verwijzen, hoeven jullie mij niet meer serieus te nemen. =
Bellefleur... nou zakt m'n broek af hoor! Zoals de waard is, je weet wel. Ik voel me bijna een beetje beledigd door hoe je onze reacties afserveert. (mopperstand weer uit)
Probeer het eens anders te bekijken: wij doen ons best om jou te overtuigen dat de wereld niet zo zwart is als jij denkt en gunnen je een minder somber wereldbeeld. Als jij zegt dat je niet depressief bent, moeten we dat aannemen, zo simpel is het. Hoe vind je die benadering?

mijk

mijk

11-04-2013 om 08:42

Tja

Als iemand die lamg met een depresieve partner geleefd heft is er eigenlijk weinig dat ik serieuzer neem dan een depressie.....

mijk

Fiorucci

Fiorucci

11-04-2013 om 11:08

Bellefleur

Wat raar dat je stelt dat men je niet serieus neemt, ik zie het als bezorgdheid. Maar goed, behalve de vogels in mijn tuin, zie ik vlakbij, in het Groene Hart, en in de natuur in en rondom mijn stad eigenlijk meer leven dan een jaar of tien geleden, dat valt echt op. Freek Vonk vertelde gisteren nog bij DWDD dat sommige vlinders minder voorkomen, maar anderen weer meer. Het is in beweging,zoals altijd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.