Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek naar eetgedrag kinderen

Mijn naam is Hans en ik studeer Bedrijfskunde aan Hogeschool Windesheim in Zwolle. Samen met vijf andere studenten ontwikkelen wij een product om het eetgedrag van kinderen te stimuleren. Graag zou ik aan jullie vragen of jullie een 5 minuten durende enquête willen invullen om zo de wensen en behoeften van ouders/ verzorgers in kaart te brengen. Alvast bedankt!

De enquête vindt u hier: http://www.survio.com/survey/d/B8G1V8Y3A9W6N4J4C

foutje?

Heb hem volledig ingevuld maar loop vast op de laatste vraag. Ik heb de vraag wel beantwoord maar systeem geeft aan van niet.

Moni

Moni

17-02-2015 om 20:33

Laatste vraag wil een getal

Ik had 'niets' ingevuld maar dat werkte niet. Toen ik '0' invulde, werkte het wel.

Moni

Moni

17-02-2015 om 20:34

Vreemd dat de leeftijd van de kinderen niet gevraagd wordt

Niet in de beschrijving van de enquête en niet tijdens het beantwoorden.
Ik heb pubers. Die stimuleer je niet met gadgets. Hoewel, iphones werken misschien wel

dc

dc

21-02-2015 om 22:48

ben er niet zo voor

Ik leer mijn kinderen liever te luisteren naar hun buik, dan zich plat te staren op een bord!

Okie Dokie

Okie Dokie

28-02-2015 om 11:07

nou ja

Een beetje genuanceerd antwoord is onmogelijk....bij de laatste vraag. Ik bedoel wat moet ik me daar bij voorstellen? Een toverstaf je? Of iets in de vorm van een beloning?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.