Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-11-2010 om 19:31
Hallo, ik ben penningmeester van de ouderraad en wij leggen ieder jaar op een ouderavond verantwoording af over het besteedde geld. Ik zou het leuk vinden om ter vergelijking een paar begrotingen van andere ouderraden te laten zien. Ook om de discussie onder de ouders op gang te brengen: besteden wij het geld waaraan we het willen besteden of zien we misschien leuke ideeen bij anderen?
Er is hierop het forum ook veel info te vinden maar ik niet zo concreet als ik het zoek.
Uiteraard kun je mijn begroting ook krijgen als je dat leuk vindt.
Dus: wie wil mij zijn begroting of overzicht van vorig jaar sturen? Alvast hartstikke bedankt!
jmbmap apestaartje hotmail punt com
05-11-2010 om 11:25
Anoniem uiteraard, mijn voorbeeld
Op mijn begroting staat niets waaruit af te leiden is om welke school het gaat. En als dat wel zo is kun je het eraf halen, inderdaad. Wie daar zin in heeft kan het ook overtypen, maar ik dacht gewoon mailen gaat makkelijker. Het gaat me om zoiets:
Inkomsten 367 x 30 euro = 11010 (als 100% meedoet)
Uitgaven
sint algemeen ...380
sint onderbouw ..705
sint middenbouw .930
sint tussenbouw .280
sint bovenbouw ..242
kerst ...........400
pasen ...........591 (biologisch ontbijt)
sportdag .......1064 (vooral huur van materiaal)
avond 4 daagse ..112
bibliotheek ....1428
klassengeld ....1800 (100 per klas voor extra's)
afscheid groep 8 600
tuin ............500
res. materiaal.. 365 (nieuwe kerstboom, baard sint etc.)
ouderavond ......125 (spreker)
verzekering ......53
totaal..........9575
08-11-2010 om 20:57
Helemaal niemand?
Is er helemaal niemand die me een begroting wil sturen??
Wat jammer!