Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-08-2010 om 20:13
Onze dochter gaat volgende week in de brugklas starten en wij hebben vandaag haar boeken binnen gekregen. School heeft doorgegeven dat wij moesten betalen en na betaling zou school zorgen dat wij alles toegezonden kregen via de Ruyter en Fanoy.
Op zich prima geregeld. Maar ik vind de boeken er maar slecht uit zien. Natuurlijk zijn ze gebruikt, maar zoals ze er uit zien. In sommige boeken zat een sticker dat het het boek beschadigd is en dat ze daar dus van op de hoogte zijn. Maar wie zegt mij dat we aan het einde van het schooljaar geen gelazer krijgen met de andere boeken waar geen sticker in zit. En ook van werkboeken mag je toch verwachten dat ze nieuw zijn. Er zit een werkboek bij die echt beschadigd is en verkleuringen heeft (misschien van kaftpapier).
Op de website van deze boekhandel staat niks over wat je kan doen als je ontevreden bent. Nou is voor ons alles nieuw hoor, dus misschien ben ik wel enorm aan het mutsen.
Ben benieuwd naar jullie mening!
18-08-2010 om 20:26
Huh?
Bij Iddink kon ik er melding van maken en dan houden ze dat dus niet op mijn rekening....wat je ook kan doen, hebben wij ook gedaan, foto's maken van de boeken in welke staat je ze ontvangen hebt....
18-08-2010 om 22:30
Mail sturen
Een mail sturen naar de leverancier met een lijstje met welke boeken gebreken hebben, en een reactie erop vragen.
Dan kunnen ze achteraf niet zeuren.
19-08-2010 om 08:10
Bellen kan ook
Wij hebben dat ook een gehad met van dijk. Toen heb ik gebeld en het gemeld en meteen gezegd dat ik er een schriftelijke bevestiging van wilde dat ik erover gebeld had, met de titels van de boeken die beschadigd waren.
En die kreeg ik.
Eind van het jaar dochter de boeken laten inleveren en de brief voor de zekerheid meegegeven.
Maar dat was niet nodig,was al bekend.
groeten albana