Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Eindexamens 2025

De eindexamens staan voor de deur. Mijn oudste doet eindexamen Havo. Ze staat overal net aan voldoende voor en is hard aan het leren. Wie vindt het leuk om mee te praten?

anomarie schreef op 12-06-2025 om 17:17:

hier is nummer 2 ook geslaagd.

Ah gefeliciteerd 

Fijn beide geslaagd 

Gefeliciteerd iedereen 🥳 wat een spanning en opluchting moet dat geven!

Dochter is hier over 3 jaar (als alles goed gaat en ze havo blijft doen) pas aan de beurt maar vind het erg leuk om al deze positieve berichten te lezen hier 😁

Marit! schreef op 12-06-2025 om 17:07:

oh wat fijn Kim...ik begon al te vrezen voor t ergste. net gemiddelde hoor!
Missen we dan nog mensen?

Ja he, zo veel spanning zo laat bellen.  Maar uiteindelijk een nette eindlijst 2 zessen,  2 achten een de rest zevens.  Dus zonder combinatiecijfer en PW een 7 gemiddeld.  Ik vind het knap.  

Alle geslaagden gefeliciteerd.  En mochten er nog scholieren zijn met een her of definitief gezakt, sterkte.

Hier ook positief nieuws! Kind is tot diens  grote verbazing en blijdschap geslaagd voor de 3 vakken waar kind havo-examen in heeft gedaan. Dacht dat geschiedenis en aardrijkskunde verprutst waren, maar had daar respectievelijk een 6,8 en 6,4 voor. Nederlands was kind positiever over, maar het schoolexamen was een 4,1. Met een prachtige 7,1 is die ook over de streep getrokken. Ik ben zo trots op kind, die dit toch nog maar even heeft gedaan. Nu op naar het mbo!

En gefeliciteerd aan alle geslaagden!

Anna-Oniem schreef op 12-06-2025 om 20:07:

Hier ook positief nieuws! Kind is tot diens grote verbazing en blijdschap geslaagd voor de 3 vakken waar kind havo-examen in heeft gedaan. Dacht dat geschiedenis en aardrijkskunde verprutst waren, maar had daar respectievelijk een 6,8 en 6,4 voor. Nederlands was kind positiever over, maar het schoolexamen was een 4,1. Met een prachtige 7,1 is die ook over de streep getrokken. Ik ben zo trots op kind, die dit toch nog maar even heeft gedaan. Nu op naar het mbo!

En gefeliciteerd aan alle geslaagden!

Heerlijk hè! Gefeliciteerd 

gefeliciteerd allemaal

Had hier nog niet gereageerd zie ik, maar tegen de verwachting in is zoon ook geslaagd!
De vakken die hij zoooooo verprutst had (“echt mam, een 3 als het mee zit” had ie gewoon een 6 en een 7 voor gehaald !!
En andere vakken die “best prima” gingen waren dus dik onvoldoende. Hoezo slecht kunnen inschatten?!
Maar maakt niks  uit, geslaagd is geslaagd !
Proficiat aan iedereen hier!

Ben het even kwijt, tot nu toe iedereen geslaagd hier als ik het goed heb?  

Kimdekim schreef op 12-06-2025 om 18:19:

[..]

Ja he, zo veel spanning zo laat bellen. Maar uiteindelijk een nette eindlijst 2 zessen, 2 achten een de rest zevens. Dus zonder combinatiecijfer en PW een 7 gemiddeld. Ik vind het knap.

Hier vergelijkbaar, 2x6, 2x8, 9 (combi pws) en de rest 7's. Ze baalde van Engels en tekenen (punt gezakt), maar wis en Nederlands weer gestegen een punt dus after all prima zo

mamaonbekend schreef op 12-06-2025 om 21:32:

Had hier nog niet gereageerd zie ik, maar tegen de verwachting in is zoon ook geslaagd!
De vakken die hij zoooooo verprutst had (“echt mam, een 3 als het mee zit” had ie gewoon een 6 en een 7 voor gehaald !!
En andere vakken die “best prima” gingen waren dus dik onvoldoende. Hoezo slecht kunnen inschatten?!
Maar maakt niks uit, geslaagd is geslaagd !
Proficiat aan iedereen hier!

Ben het even kwijt, tot nu toe iedereen geslaagd hier als ik het goed heb?

Wat fijn!!!

volgens mij geen gezakten dit jaar dan? Wat tof!

wat bijzonder idd! Iedereen gefeliciteerd! Op naar een mooie toekomst.

Marit! schreef op 12-06-2025 om 21:39:

[..]

Hier vergelijkbaar, 2x6, 2x8, 9 (combi pws) en de rest 7's. Ze baalde van Engels en tekenen (punt gezakt), maar wis en Nederlands weer gestegen een punt dus after all prima zo

Hahaha nou precies hetzelfde dochter ook 9 voor pws en combi. Wel grappig want natuurkunde waarvan ze dacht dat die heel slecht ging was gewoon een 7 en Frans dat best prima ging een 4,4. 

oh haha nou dat is dan idd helemaal hetzelfde. Wat grappig! En met beetje mazzel dezelfde studie ook nog

Wat fijn dat al jullie kinderen geslaagd zijn, van harte gefeliciteerd!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.