Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Examendraadje 2022

De examens gaan bijna beginnen. 
Zijn er hier nog meer ouders van examenleerlingen?

Hoe gaan jullie er mee om, hoe zijn de kandidaten er onder etc.


De vlag hangt uit , Havo diploma is binnen !

Schemerlampje schreef op 09-06-2022 om 12:41:

[..]

Aangezien dit een reactie op mij is. Mijn kind heeft niet gerekend en gepuzzeld. Ze heeft 6 jaar hard gewerkt, heeft het bepaald niet cadeau gekregen ivm haar gezondheid en hoe school daarmee omging. En toch haalt ze (zeer waarschijnlijk) haar gymnasiumdiploma. Zonder duimregeling, zonder extra herkansingen en ik ben supertrots op haar!

En uiteindelijk blijkt ze veel te streng geweest voor zichzelf met nakijken. Grieks is zelfs een 5,2 geworden. En bij de andere vakken ook hoger dan ze zelf dacht. Dus geslaagd met één 5, één 6 en verder allemaal (ruime) zevens.

IJsselkade21 schreef op 09-06-2022 om 16:15:

De vlag hangt uit , Havo diploma is binnen !

Gefeliciteerd!

IJsselkade21 schreef op 09-06-2022 om 16:15:

De vlag hangt uit , Havo diploma is binnen !

Feest aan de IJsselkade! Hoera!

anomarie schreef op 09-06-2022 om 14:23:

[..]

Even puur uit nieuwsgierigheid: wat maakt dat je moet wachten met bellen? Hoe fijn is het om eerder gebeld te worden dan verwacht? Zeker degene die gezakt is ( en het mogelijk al aan ziet komen)


gefeliciteerd voor de geslaagden!

Er is een tijd afgesproken, veel kinderen gaan ook nog even iets anders doen, ze willen meestal graag thuis zijn als de uitslag komt. 

Zelf werd ik destijds ook eerder gebeld dan de afspraak. Stond ik nog onder de douche 🤣. (Konden vanaf 10u gebeld worden en mijn mentor belde al om 9u). 

Gefeliciteerd alle geslaagden! 
Nichtje is ook geslaagd 🥳. 

Schemerlampje schreef op 09-06-2022 om 16:18:

[..]

En uiteindelijk blijkt ze veel te streng geweest voor zichzelf met nakijken. Grieks is zelfs een 5,2 geworden. En bij de andere vakken ook hoger dan ze zelf dacht. Dus geslaagd met één 5, één 6 en verder allemaal (ruime) zevens.

Dat is helemaal geweldig! Dat is een prachtige lijst! En die klassieke talen.... tja, die móeten voor de meeste gymnasiumleerlingen alleen maar. Om het maar even oneerbiedig te zeggen: wat dóet het er ook verder toe, in de rest van je leven, Grieks en Latijn? Latijn is dus ook dochters laagste cijfer, waarschijnlijk nog wel net een zes maar we gaan het zien vanavond. 

SuzyQFive schreef op 09-06-2022 om 16:36:

Gefeliciteerd alle geslaagden!
Nichtje is ook geslaagd 🥳.

Gefeliciteerd voor je nichtje! Leuk dat ze zo'n trotse tante heeft die het hier komt melden 

Bij ons allebei geslaagd. Zonder een vak weg te hoeven strepen. 

Plantenbak schreef op 09-06-2022 om 16:40:

Bij ons allebei geslaagd. Zonder een vak weg te hoeven strepen.

Twee geslaagden! Dat is ook bijzonder: dubbel feest. Het is helemaal terecht dat ze wat mogen wegstrepen na al die corona-ellende en alleen maar mooi dat het toch niet hoeft. Knappe kinderen! Gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd voor alle geslaagden, knap gedaan allemaal!

Mija schreef op 09-06-2022 om 16:42:

[..]

Twee geslaagden! Dat is ook bijzonder: dubbel feest. Het is helemaal terecht dat ze wat mogen wegstrepen na al die corona-ellende en alleen maar mooi dat het toch niet hoeft. Knappe kinderen! Gefeliciteerd!

Zeker terecht. Bij zoon liep het erom of hij latijn weg zou moeten wegstrepen. Was niet nodig. Hij heeft een 4,2. Het gaf wel veel rust dat het mogelijk was. 

Dochter is dit jaar van 4 vwo naar 5 havo gegaan. Was pittig met inhalen van alles wat ze gemist had maar zij heeft het met vlag en wimpel gehaald. 

Hier hangt de vlag ook uit. Zoon is nu naar school om de lijst op te halen. Ook van zijn vriendengroep is meen ik iedereen geslaagd. Dat hebben  de heren maar weer mooi gedaan!

Plantenbak schreef op 09-06-2022 om 16:40:

Bij ons allebei geslaagd. Zonder een vak weg te hoeven strepen.

Dubbel gefeliciteerd! Kunnen ze tenminste allebei vrijuit feest vieren!

Gefeliciteerd iedereen! Ik wacht nog op nieuws over de zoons van vriendinnen…. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.