Coralinde
09-01-2009 om 16:11
Geen kaartje van school na operatie dochter?
Mijn dochtertje is afgelopen woensdag in het ziekenhuis geweest voor een behoorlijk ingrijpende operatie. Natuurlijk weten ze dat op school. Gelukkig mocht ze de volgende dag al naar huis.Wat mij echter zo tegenvalt van school is dat ze helemaal niets van zich hebben laten horen. Geen kaartje voor haar van school of van haar klas. Ze zit in groep 4.
Heb ik absurd hoge verwachtingen van school of is dit inderdaad normale gang van zaken?
Coralinde

Mamba
09-01-2009 om 16:17
Juf op bezoek
Minstens een kaart, liever nog een pakket tekeningen van de klas én de juf komt langs. Zo gaat het op de school van mijn kinderen. Dus nee, je hebt geen absurd hoge verwachtingen.

reina
09-01-2009 om 16:28
Nee, hoor
Je hebt geen te hoge verwachtingen, ook al heb ik pubers, als er eentje nhet ziekenhuis ligt (of langer thuis ziek is) gaat er minstens een kaart naar toe. Ik neem aan dat juf wel gebeld heeft hoe het met haar is?

Tinus_p
09-01-2009 om 16:47
Niet zo snel
Coralinde:
"Mijn dochtertje is afgelopen woensdag in het ziekenhuis geweest voor een behoorlijk ingrijpende operatie."
Tis pas vrijdag -geef het even de tijd.

juf
09-01-2009 om 18:17
Niet zo snel
Ik als juf ga dan wel op visite maar niet zo snel na een operatie! wel stuur ik snel een kaartje met de kinderen.Maar net wat Tinus zegt...het is pas vrijdag...2 dagen later. Juf kan wel vergadering hebben of zo!
Wacht even af...waarschijnlijk hoor je snel iets .

Coralinde
10-01-2009 om 09:06
Juf
De juf hoeft van mij ook niet binnen twee dagen op de stoep te staan,maar een kaartje is toch een kleine moeite. We wonen op 30m van de school. Op weg naar haar auto komt ze langs ons huis. Valt me gewoon vies tegen. Als ze (of andere juffen) een kik geeft sta ik klaar voor ze. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat als ik iets doe dat zij ook dingen terug moeten doen, maar ze vragen ouderbetrokkenheid mag ik dan ook wat schoolbetrokkenheid. Ik twijfel ook of mijn ongenoegen zal laten blijken. Ik heb goed contact met de directrice.

reina
10-01-2009 om 10:20
Coralinde
Wacht nog even af, wie weet is ze wel met de klas aan iets bezig en is dat nog niet klaar.

Mach
10-01-2009 om 10:24
Coralinde
Weten ze wel dat ze al weer zo snel thuis is? Want na een ingrijpende operatie de volgende dag thuis verwachten ze misschien niet? Of heb je ze dat verteld.

Tinus_p
10-01-2009 om 17:31
Ff bot
Jouw wereld draait om de ingreep van je kind. Maar de school draait niet om de ingreep van je kind.

Marleen
10-01-2009 om 21:39
Een week
Hoi, dingen als kaartjes en zo komen meestal na een week. Verder is het toetstijd, misschien is er minder tijd om iets te maken. Of hebben ze vrijdag iets gemaakt en op de bus gedaan. Beterschap met je dochter,
groetjes, Marleen

tonny
11-01-2009 om 09:52
Wat tinus schreef...
... dat dacht ik stiekem ook, hoe vervelend dat voor je gevoel als ouder ook is. Maar ze zullen het vast niet vergeten zijn. Sterkte met je dochter!
(Laatst was in mijn invalklas ook iemand geopereerd - ik heb naderhand verscheidene malen gebeld hoe het ging; steeds geen gehoor. Toen bleek dat zijn moeder weer was gaan werken en hij bij oma verbleef.)
tonny

Pennetje
18-01-2009 om 17:16
Coralinde
Hoe is het nu met je dochtertje? En heb je nog wat van school gehoord?