Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Pelle

Pelle

31-01-2011 om 08:52

Hoe goed is jouw kind in engels?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

03-02-2011 om 21:49

Ook gedaan

Recommended test level: masters 87%. Ik ben het niet helemaal eens met de shrugged-vraag, dat doe je toch gewoon zonder de schouders daarbij te noemen?
Ik vond de vragen wel wat eenzijdig van karakter overigens. Soms bijna alleen werkwoorden, dan weer vooral uitdrukkingen.

tonny

tonny

03-02-2011 om 23:33

Ik kwam tot

Proficiency - maar daar haalde ik maar 40%. Mijn woordenschat schiet sterk tekort.

Daarvoor ging alles vlotjes. Pfoe, da's een opluchting 35 jaar na mijn examen.

Intermediate

"intermediate" met glans doorstaan, maar "advanced" helaas net niet gehaald. Jammer. Vond sommige dingen erg lastig, bijvoorbeeld I _______ spent all my money, tja en dan kun je invullen didn't , wasn't, wouldn't of hadn't.
Zal wel makkelijk zijn maar die had ik dus mooi fout.

Coco

Coco

04-02-2011 om 09:06

Geerke

bijvoorbeeld I _______ spent all my money, tja en dan kun je invullen didn\'t , wasn\'t, wouldn\'t of hadn\'t.
Het hele werkwoord is "to spend" met een "d". Er staat "spent" met een "t". Dat is een voltooid deelwoord. Dan moet het dus wel "hadn't" zijn.

pecas

pecas

04-02-2011 om 15:45

Masters

daar kreeg ik 80%. Leuke test, zal het straks m'n kinderen eens laten doen die op engelstalig onderwijs zitten (wat niet wilt zeggen dat ze het perfect is, spaans is toch hun eerste taal.

Pecas

Elisa Gemani

Elisa Gemani

04-02-2011 om 15:49

Zoon

Zoon (10, groep 8) heeft net de test gedaan. Hij haalde Intermediate met 85% en wilde toen niet meer verder omdat hij het wel had gezien en verder wilde spelen op Runescape Moet zeggen dat zijn niveau me enorm meevalt. De foutjes die hij maakte waren de "instinkers". Komt wel goed met dat Engels op de middelbare school denk ik zo

Elisa Gemani

Elisa Gemani

04-02-2011 om 16:21

Aanvulling

Aanvulling: zijn uitspraak is toch wel belabberd ook al kent hij veel woorden en grammaticale juistheden. Hij chat veel in het Engels dus dat zal wel schelen maar van mij mag hij meer naar Discovery en Nat. Geographic Channel kijken

Tihama

Tihama

04-02-2011 om 22:27

Grappige test

Ik zal zoon, zodra hij weer helemaal beter is, hem ook eens voorstellen.

Wat ik merk is dat ik vrij regelmatig woorden herkende uit fictie die ik in het engels gelezen heb (voornamelijk SF). Ik heb een tijdje terug structureel elk woord dat ik niet kende opgezocht. Normaal gesproken lees ik gewoon door en begrijp ik genoeg uit de context. Tot mijn schrik waren er dat best veel. Wie kent nu het woord 'salacious'? Het betekent wellustig weet ik nu
De vraag is dan wel weer hoe vaak je zo'n woord in praktijk gebruikt....

Tihama

Tanja

Tanja

06-02-2011 om 15:08

Zoon

groep 7, 10 jaar (december) kwam t/m Intermediate met 70%
Verbaasde me over zijn engelse kennis.
Super

Pelle

ik had advanced niet gehaald, het niveau eronder wel. Zit ik dan niet verkeerd in je lijstje?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.