Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Ik ben zo blij!! (het leven na de bullebak-juf)

Voor wie mijn verhaaltje over die bullebak van een juf heeft gelezen, of iedereen die graag blij met mij wil zijn:
We hebben dochter naar een andere school gedaan omdat ze niet naar de paralelgroep mocht, en wij zijn er ZO blij mee!!!! We hebben een heerlijk gelukkig kind, dat elke dag te vroeg opstaat omdat ze zo graag naar (haar nieuwe) school wil! Ze vindt het zelfs jammer dat het volgende week vakantie is. Wat een verademing!!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jade

Jade

22-04-2009 om 17:08

Jasset,

ik herinner me je postings nog wel (vraag me niet naar details

Wat fijn dat ze het zo leuk vindt op school. Ik bedoel maar, dat ze zelfs te vroeg opstaat en het jammer vindt dat het volgende week vakantie, dat zegt genoeg natuurlijk)

Geweldig!

Wat fijn voor jullie en dan met name voor je dochter! Ik hoop over een paar weken met soortgelijke berichten te komen.

Jasset

Ik heb de berichten over de "bullebak-juf" niet gelezen maar het is hoe dan ook fijn als je kind graag naar school gaat en lekker in haar vel zit!

Wat fijn voor haar en jou!

Emmawee

Emmawee

22-04-2009 om 22:43

Fijn!

Wat heerlijk he om zo'n verandering te zien! Geniet ervan.
Groeten, Maw.

Speurneus

Speurneus

23-04-2009 om 11:10

Fijn

Wat fijn zeg dat het zo goed gaat. Hier gaat het redelijk, zoon is redelijk vrolijk deze week. Maandag was zijn eigen juf ziek (juf is hij ook niet echt blij mee, maar is minder erg dan meester) en werden ze opgedeeld. Hij zat bij groep 8 en die hadden die dag gym, dus mocht hij mee doen, dat is altijd goed. Woensdag kregen ze les van een stagiare, meester zat wel in de klas, maar stagiaire kan er beter mee omgaan als iemand eens een grapje of geluidje maakt, dan maakt ze ook een grapje ofzo, hoewel de meester wel meer weet volgens zoon. Volgende week 2 weken vakantie en dan maar eens kijken hoe het naderhand is. Hij heeft wel oefenwerk (begrijpend lezen) mee naar huis gekregen van zijn juf, dus de boodschap dat ik me zorgen maakte over zijn vorderingen wordt wel opgepakt gelukkig.
Eigenlijk was ik ervan overtuigd dat de meester overspannen is, omdat als je hem zo buiten de klas spreekt hij een heel aardige rustige man is. Dan kun je je niet voorstellen dat hij van die woede-uitbarstingen heeft. Nu sprak mijn man een kennis van hem en die heeft hem als kind ook gehad, toen was de meester dus ook al zo. Daaruit blijkt wel dat je heel weinig tegen slechte leerkrachten kunt doen, hij doet al 30 jaar zo. Beste optie als het echt niet gaat is dus zoals bij Jasset en Stoepkrijt om van school te wisselen en niet te wachten tot er binnen school wat verandert. School heeft daar gewoon de middelen niet voor, meester/juf is ook werknemer en die zijn behoorlijk beschermd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.