Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Iq test op school

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
zabkze

zabkze

08-06-2011 om 12:14 Topicstarter

Joep

Dat is wat partner (en directie )ook hebben gezegd. leraren zullen dan meer ruimte hebben om kind gewoon als een leerling te zien en normaal met hem om te gaan zonder invloed.

Maar idd ik heb echt slapeloze nachten en barstende hoofdpijn. En als ik er dan ook nog aan denk dat ik heel zorgvuldig de school heb uitgekozen en er jaren over heb gedaan om allemaal verschillende scholen te bekijken enz.ik ga mezelf nog de schuld geven van een verkeerde keuze

Ik probeer nu rustig de uitslag van het onderzoek af te wachten en dan kijken we wel verder (hoop dat dat me lukt)

zabkze

zabkze

09-06-2011 om 14:04 Topicstarter

Wppsi iii

is de afgenomen test! Ja het laat me toch niet los, zat te googlen en kind loopt langs en zegt he mama dat is de doos die die mevrouw mee had en waaruit we de spelletjes hebben gedaan.

Heeft iemand ervaring met deze test. ik kan om eerlijk te zijn niks positiefs vinden op internet. Met vragen als "waarom hebben mensen namen, en waarom dragen mensen schoenen" enz.

Nee hoor

Dat is gewoon een soort IQ-test.
Daar is helemaal niets geks aan.

Je hebt geen vertrouwen meer in school. Maar je snijdt jezelf in je eigen vlees door je argwaan te ver uit te breiden. Richt je nou op die problemen met de IB-er en met de afspraken die worden geschonden. De wppsi iii is een heel normale IQ-test voor kinderen tot rond de zes jaar oud.

zabkze

zabkze

09-06-2011 om 22:37 Topicstarter

Rodebeuk

hoi rodebeuk,
Ja het lijkt veel op de wisc heb ik begrepen. Ik ben ook niet wantrouwend wat betreft de test hoor, vind het alleen jammer dat ik er zelf achter moet komen omdat mij verteld is dat het een wisc3 zou zijn.

Ik denk dat ik gewoon het gesprek moet afwachten. Pff wat kan zoiets je gek maken zeg. We zijn al zolang bezig, ik hoop dat er snel een einde aan komt.

Liefs, zabkze

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.