Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-08-2010 om 08:57
Eindelijk vandaag de eerste echte schooldag in de brugklas. Boeken zijn gehaald, introductiedag gehad. Maar vanochtend was het echt, was toch even slikken hoor toen ik hem zo uitzwaaide (en ik geen foto mocht maken) met zijn megazware rugzak. We waren gister geloof ik ruim een uur bezig met zijn tas in pakken, alle vakken doorlopen en kijken wat erbij hoort. Daarna natuurlijk de juiste kleding klaarleggen. Hij had geluk want zijn vader is in het buitenland dus hij mocht heerlijk op papa's plek slapen vannacht, niet echt cool, maar wel lekker veilig en op school zien ze dat toch niet. Vraag me af wie het spannender vindt hij of ik. Hij heeft geluk, ze zijn zeker met 20 kinderen van zijn oude school (wel verdeeld over 2 brugklassen), dat is toch een flinke groep als dat zo aan komt fietsen. Hoe vergaat het de andere brugpiepers (en de ouders)?
07-09-2010 om 14:44
Bastet
Fijn voor je zoon dat ie weer een vriend in deze klas heeft en wie weet vinden ze wel een manier om samen 't leren wat leuker te maken, wordt ie nog een studiebol!!
Groetjes,
Wilma
07-09-2010 om 18:31
Wilma
Ja,ze leren volop,pielen op de gitaar vooral..
Maar dat is wel leuk,een maatje met dezelfde hobby en muzieksmaak.