Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Kinderen thuishouden

Ik vind de huidige maatregelen onvoldoende. Mijn kinderen blijven de komende weken thuis van school en het kinderdagverblijf. Hoe gaan jullie hiermee om? Houden meer ouders de kinderen thuis? Ik vind het allemaal heel eng met de huidige covid-19-cijfers. Mijn kinderen zijn geen proefkonijnen. 


Dat je hulp hebt gezocht; mooi. Dat je je daardoor beter voelt; gelukkig. Maar dat je dat hier ook nog even komt melden, dat is van heule grote klasse.  
Met aan je dochter laten zien dat je je eigen fouten kan inzien, geef je haar een heel mooi voorbeeld. 

Wat goed dat je dat hebt gedaan en het hier ook komt melden! Fijn om te horen.

Wat goed om te lezen, Lisabette! 

Fijn dat je therapie je zo goed op weg helpt! Ik maakte me echt zorgen om jou en je gezin  Leven met zulke angsten, is afschuwelijk. Het zou mooi zijn als je ook inzicht krijgt in hoe dit is ontstaan. Mocht het zich dan ooit nog eens voordoen, dan kan jij (of je omgeving) het eerder signaleren.
Heel veel sterkte en succes! 

Wat ik wel zorgelijk vond en nog steeds vind is dat de scholen van jouw kinderen en de leerplicht zo makkelijk mee gingen in het thuishouden. Nu heb jij gelukkig ingezien dat je verkeerd bezig was, maar als dat niet was gebeurd of pas veel later vind ik dat wel kwalijk. En er zijn vast meer ouders met 'opmerkelijke interpretaties van leerplicht en belangen van kinderen' om het even netjes uit te drukken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.