Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Muziek huiswerk

hoi wie kan mijn dochter helpen aanantwoorden muziek mainstream van beatsnbits 3 havo 
Alvast bedankt 


a b a a a b

Ouders vragen tegenwoordig hulp op een forum voor huiswerkantwoorden voor hun kinderen?

Wat leer je je kind hier nou mee? 

Due-scimmie schreef op 04-06-2023 om 20:06:

Wat leer je je kind hier nou mee?

Je ouders voor het karretje spannen.....best slim toch 

Bijtje82

Bijtje82

04-06-2023 om 20:19

Ik vind het knap dat er überhaupt een antwoord komt, want ik snapte niet eens wat de vraag precies was. 😁 

Bijtje82 schreef op 04-06-2023 om 20:19:

Ik vind het knap dat er überhaupt een antwoord komt, want ik snapte niet eens wat de vraag precies was. 😁

Haha, ik ook niet

_Audrey schreef op 04-06-2023 om 20:16:

[..]

Je ouders voor het karretje spannen.....best slim toch

Wie zegt dat een ouder dit heeft gepost? 

Auwereel schreef op 04-06-2023 om 21:26:

[..]

Wie zegt dat een ouder dit heeft gepost?

Ten eerste dient je dochter haar huiswerk gewoon zelf te maken. Ze leert er niks van als iemand antwoorden op een forum plempt.

Ten tweede is het nogal een brede vraag. De meeste mensen hier zijn geen muziekdocent en zullen dus niet zomaar de beschikking hebben over de antwoorden van bepaalde lesmethodes. Dat geldt net zo goed voor andere vakken. 
Dit soort dingen staan als het goed is niet zomaar ergens op internet waar het vrij over te schrijven is en docenten die beschikking hebben over nakijkmateriaal gaan dat niet op een forum delen. 

en ten derde.....
Ik vind het een doodnormale vraag. Ik heb ook het internet afgespeurd voor antwoorden op vragen omdat docenten te beroerd waren om antwoorden te geven behalve sommige zaken die in de les behandeld werden voor bepaalde vakken. En ondertussen dreigde zoon op dit soort bijvakken te blijven zitten. Ik heb ook mooie verslagen gemaakt van een theater voorstelling die hij gezien had en ik allleen de recensies van gelezen had. Soms moet het gewoon. Volgens mij dus.  lekker oordelen is heerlijk voor buitenstaanders! Daarom zou ik het nooit gevraagd hebben op een forum. Maar de kans is ook klein dat iemand dat zou weten als een goede Google zoektocht het niet oplevert. 
Gr Angela 

Maar leuk geprobeerd. Ze zou maar eens de mazzel hebben dat een moeder van of een puber zelf haar uit de brand helpt, juist als het een moeilijke opdracht betreft.
Succes

 Angela, net je post gekruist. Ik heb ook vaak genoeg mij verdiept in opdrachten zodat kinderen hun tijd konden besteden aan belangrijke werkopdrachten.

Bijtje82 schreef op 04-06-2023 om 20:19:

Ik vind het knap dat er überhaupt een antwoord komt, want ik snapte niet eens wat de vraag precies was. 😁

Maar misschien is het wel fout voorgezegd 😁

Ik vind het hele draadje hilarisch. Iedereen gaat stuk op een vraag waar niemand wat van snapt en de arme ouders/puber/muziekleraar doen het weer niet goed, behalve de ouders die alles beter weten natuurlijk 😱🤣

Angela1967 schreef op 04-06-2023 om 23:28:

en ten derde.....
Ik vind het een doodnormale vraag. Ik heb ook het internet afgespeurd voor antwoorden op vragen omdat docenten te beroerd waren om antwoorden te geven behalve sommige zaken die in de les behandeld werden voor bepaalde vakken. En ondertussen dreigde zoon op dit soort bijvakken te blijven zitten. Ik heb ook mooie verslagen gemaakt van een theater voorstelling die hij gezien had en ik allleen de recensies van gelezen had. Soms moet het gewoon. Volgens mij dus. lekker oordelen is heerlijk voor buitenstaanders! Daarom zou ik het nooit gevraagd hebben op een forum. Maar de kans is ook klein dat iemand dat zou weten als een goede Google zoektocht het niet oplevert.
Gr Angela

Is het wel eens bij je opgekomen dat je kind wellicht niet het juiste doet in de les? Bij blijven zitten op dit soort ‘bijvakken’ doe je meestal gewoon niet wat je moet doen.

Natuurlijk zijn er ook docenten die wat laten liggen maar erop blijven zitten dan zou ik toch verder kijken dan de docent de schuld geven. 

Beats’n Bits is een digitale methode. Als je theorie doorneemt en de oefeningen maakt kom je prima tot de juiste antwoorden. 
Wellicht staan er aanwijzingen en hulp op scholieren.com 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.