Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-09-2011 om 09:34
Puur uit nieuwsgierigheid
14-09-2011 om 16:34
Bromvlieg
Heeft geen zin, als je uit ZuidLimburg komt en je kinderen zijn om 15.30 vrij, ben je er nooit om 17.00 natuurlijk. Ik leef toch meer met de insteek: Soms zit het mee, soms niet.
14-09-2011 om 18:00
Mazzel
Dan heeft je kind al die jaren dus al mazzel dat ze haar favoriet pony hefet. Ik zou blijven benadrukken dat het ook een keer heel anders kan gaan. Weet je, soms kan iets gewoon niet! Ik ben naar Thailand op vakantie gegaan in 2008 buiten het seizoen om. Super. Dat kan nu niet meer, dat weet ik, en dat is zo, en helaas pindakaas, jammer dan. We willen ook een keer met de kinderen op skivakantie, maar jaaaa liever niet in de drukke en dure voorjaarsvakantie.... helaas, het kan niet anders. Klaar. Zo is het soms nou eenmaal. Als je dochter al die jaren haar favo pony hefet gehad is dat mooi mazzel geweest. Ik zou hier never nooit vrij voor vragen of geven.
14-09-2011 om 23:16
Snap het wel
Als moeder van een paardenmeisje snap ik het heel goed.
Maar buiten de reden vind ik ook dat het gewoon af en toe moet kunnen, een dagje vrij. Waar gaat het nou helemaal over? Al die ophef er altijd over.
Hier zijn ze vorig jaar een paar keer naar huis gestuurd omdat er zoveel leraren ziek waren, zijn ze de vrijdagen voor de vakantie vrij, studiedagen...en dan zou ik ze niet een dagje thuis mogen houden? Ik haal die dag met alle liefde in op een van die dagen.
Snuggle's