Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Vic

Vic

11-04-2011 om 09:12

Prullenbakje bij meisjestoiletten

Staat er op jullie (basis-) school een prullenbakje bij de meisjestoiletten? Zo nee, hoe lossen meisjes dat op als ze ongesteld zijn en afval kwijt moeten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

11-04-2011 om 09:24

Ja, er staat een prullebakje, dankzij de leerlingenraad die dat idee opperde.

Sancy

Sancy

11-04-2011 om 11:21

Inderdaad

Gewoon even de school tippen dat het handig is om een prullenbakje bij de wc's te zetten.
Trouwens, het doet mij denken aan een collega die anderhalf jaar lang heeft moeten lobbyen op het werk om op de damestoiletten prullenbakken te krijgen. Uiteindelijk stonden ze er, en bedankte ze onze collega van de facilitaire dienst toen ze hem tegen kwam op kantoor. De man had het schaamrood op de kaken en zei dat hij er NIKS meer over wilde horen, hij had al genoeg moeite met het hele onderwerp.

Moek

Moek

11-04-2011 om 15:50

Lol sancy

Ik zie die man zo voor me!

Leerkrachten toilet

Ze mogen het leerkrachten toilet gebruiken en daar ligt ook maandverband ed.
mamsa

bibi63

bibi63

11-04-2011 om 22:32

Kamp

Bij ons is het standaard dat de leerkrachten de meidenouders even tippen dat het verstandig is om ze een pakje maandverband mee te geven als ze in groep 8 op kamp gaan..... Het gebeurt nl. regelmatig dat een meisje op kamp voor het eerst ongesteld wordt. Ik neem dus maar aan dat er op de toiletten een prullenbakje staat..
Gr. Bibi

Hier ook niet

En ik heb er al eerder naar gevraagd. Leerkracht haalt schouders op en maakt zich er niet druk om.

Waardeloos want dochterlief vind het behoorlijk vervelend. En de oplossing is zo simpel.

Dus ik heb de directeur maar om een afvalbakje gevraagd, dan moet het maar zo.

Ben benieuwd of het er nog van gaat komen.... Maar ja, als het er wel van gaat komen hebben we dit in ieder geval opgelost voor jaren

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.