Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Dendy Pearson

Dendy Pearson

25-09-2017 om 17:41

Reclame op school


Kaaskopje

Kaaskopje

29-09-2017 om 13:22

Cherimoya

Oh dat klinkt lekker!

Inanna

Inanna

29-09-2017 om 14:45

kaaskopje

Ik kan het me voorstellen, ik wist ook niet beter tot ik me er wel in moest verdiepen vanwege eerder genoemde allergische dochter.

Lente

Lente

29-09-2017 om 17:55

Ook cashewnoten zijn geen noten

Daarvoor geldt hetzelfde als de pinda.

Dit ter lering

Dees

Dees

29-09-2017 om 18:06

Pindakaas

Pindakaas op de komkommer dan zou de mijne kokhalzend de boel weigeren. Met smaak zou hij kale komkommer eten.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

29-09-2017 om 19:46

Ieuw

Pindakaas op komkommer lijkt me echt afschuwelijk. Terwijl ik van beide houd.

Verder heb ik nauwelijks een zonnige bijdrage. Ik vind al die ontbijten vanuit de commercie niet nodig, maar ik heb er ook niet genoeg tegen om er een punt van te maken.

Aagje

Kaori

Kaori

29-09-2017 om 20:09

Kaaskopje: Cherimoya

De eerste hapjes waren lekker, fris zoet maar daarna vonden we het toch minder lekker. Die gaan we niet nog een keer proberen.
Wel leuk om het geprobeerd te hebben.

pindakaas

Bleek tot onze verrassing in Amerika vrij standaard bij een kindermenu geserveerd te worden, in combinatie met partjes appel. Die appel moet je er dan in dopen. Na de eerste schrik bleek dat best lekker, aldus mijn kinderen

Taxi

Taxi

30-09-2017 om 22:42

Ach kale komkommer

Het smaakt precies naar niks.
Het is leuk als je kind alles erg en precíes wat het gros niet waardeert, maar smaak is geen verdienste; dat heb je of niet.
Mijn kinderen hebben een moeizame voedselstart gehad en als die iets met een pakje of appelmoes wél eten, dan gaat moeders er dus echt geen principiële kwestie van maken.
En mijn kinderen konden zelden met zo'n ontbijt meedoen daardoor en aten alleen daarom iets anders.

Tango

Tango

04-10-2017 om 22:33

Melk

Van het ontbijt van Vogel zou ik vooral de langhoudbare melk niet waarderen. Dat vind ik echt niet lekker en zouden mijn kinderen ook niet hoeven te drinken. Dan liever gewoon water hoor.
Komkommer met pindakaas vind ik erg bijzonder. Beter lijkt het me het apart aan te bieden. Kinderen die gewoon komkommer willen mogen het zonder pindakaas eten en kinderen die willen proberen met pindakaas. Maar misschien ging het ook zo. Dat weet ik niet.
En verder ben ik gewoon heel blij dat mijn kinderen van de basisschool af zijn en ik gewoon mee kan geven wat ik en vooral de kinderen willen. En dat is niet iets heel raars verder. Gewoon boterhammen met worst, pakje yogi, bifiworstje of een kaasje, liefst babybell maar die vind ik erg duur. En een liga of iets soortgelijks. Zoon neemt nu geen fruit meer mee, maar dat eet hij thuis dan weer wel. Momenteel graag mandarijnen. Het enige dat ik zou willen is dat zoon meer water zou drinken, maar hij vindt dat niet echt lekker. Meestal dus limonade of Wicky o.i.d. mee. Dochter drinkt hier wel heel veel water, neemt nooit anders mee naar school.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.