Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Van Dijk Boeken

Even een advies voor degenen die ook bij Van Dijk de schoolboeken moeten bestellen. Let erop dat je geen vinkjes mist en je digitale account invult. Anders wordt de bestelling niet bevestigd en krijg je dus ook geen mail en geen boeken. Het is een best wel onhandige website (of ik ben gewoon niet handig), en je moet veel pagina’s doorscrollen met dure niet verplichte extra’s. Op het eind doen ze net of je moet kiezen tussen een dure verzekering of een borgsom, maar in heel kleine lettertjes staat een hokje dat je kunt aankruisen als je dat niet wilt. Echt op een lullige manier.
Goed, het is ons nu gelukt dus hopelijk zijn de boeken nog op tijd.

Bij ons doet de school het en hoef je alleen maar een account aan te maken als je wat extra’s wil of de status wil zien. 

Wij hebben ook al jaren van Dijk. Moesten inderdaad een account aanmaken. Je klikt daarna je school en klas aan. En de gehele boekenlijst staat erin. En ja, daarna kan je extra dingen aanklikken. Die school  wel aanraadt maar niet betaald (atlas, woordenboeken etc).
Ik vind het eigenlijk heel erg makkelijk. En ook wel/geen verzekering staat duidelijk uitgelegd.
Is iniedergeval 100x makkelijker dan toen ik nog naar school ging. 100x controleren op juiste versie etc 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.