Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Zindelijkheid en groep 1

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wát???.

Geen reservekleding op school????
Belachelijk hoor!!! Elke basisschool heeft reservekleding, ik denk dat je de 0,000001 % te pakken had die dat dan misschien net niet heeft. Wel héél zielig zeg voor je dochter en ik kan me je kwaadheid helemaal voorstellen!!

Wegbezuinigen

Of een onderwijsassistent kan aanblijven, hangt sterk van je bestuur af. Als er iemand weg moet, dan wel gauw een onderwijsassistent ja, omdat veel scholen / besturen toch liever die leerkracht behouden.

Liesje74

Liesje74

28-12-2008 om 18:58 Topicstarter

Eigen kleding

Ik vind het heel normaal gewoon extra kleding mee te geven hoor, vind het ook een fijn idee dat hij gewoon zijn eiegnb onderbroek en broek aan heeft wat goed past en waarin hij niet voor joker loopt hahahahah

abc

abc

29-12-2008 om 12:03

Bij ons hebben de kinderen die regelmatig een ongelukje hebben of kinderen die pas op school zijn vaak een setje kleding in hun rugzak zitten. Andere kinderen niet meer maar daar staat een doos reservekleding voor...idd niet de mooiste kleding en ook niet altijd passend maar dat moet voor 1 keer dan niet uitmaken .

Liesje74

Liesje74

29-12-2008 om 17:32 Topicstarter

ff tussendoor ....hoog water in de polder

Mijn vrienin heeft een zoontje en die is al zoooo lang zindelijk maar toch ging het ineens een paar weken geleden mis doordat alle wc's bezet waren en hij had toch een broek aangekregen zeg ik plaste zelf bijn ain mijn broek van het lachen, het was een lichtgroene ribbroek die ongelogen minimaal 10 cm te kort was. Het nare was dat ze daarna direct door moesten voor een verjaardag.......

Liesje74

Liesje74

29-12-2008 om 17:34 Topicstarter

Obstipatie...

Ik baal verschrikkelijk. Dit is dag vier dat hij niet heeft gepoept , ik hoop dat het nog komt vanavond anders kunnen we morgen weer naar de huisrats en het leek zo onder controle.

Oh liesje

Oh Liesje wat balen! Ik hoop er het beste van!
En ja dan zou ik zelf maar kleding meenemen, dan ben je in elk geval zeker van kleding die past en die normaal staat.
Sterkte ermee!!

Liesje74

Liesje74

30-12-2008 om 17:49 Topicstarter

Joepie!

Hoij ging gisterenavond gewoon helemaal alleen naar de wc om eens lekker een hele lange duikboot te maken zoals hij dat zo mooi vertelde. Geen obstipatie, niet hard, gewoon helemaal goed en wij allemaal helemaal blij natuurlijk. Al een hele tijd geen ongelukjes hier ! nu duimen dat het zo goed gaat en idd eigen kleding meegegeven hihihihi

Fijn!

Ah, goed bericht Liesje!

Wat leuk!

'Duikboot' - zo noemde ik het als kind ook!

Liesje74

Liesje74

31-12-2008 om 14:01 Topicstarter

Humor

Ach ja een beetje humor mag he hahahaah.

Nog vijf weken, we blijven duimen dat het goed gaat.

Liesje74

Liesje74

06-01-2009 om 09:28 Topicstarter

Helaas...

Het is sinds twee dagen weer mis, weer twee keer in zijn broek gepoept....zucht. Waarom toch weer...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.