Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Functie moderator?


Angela1967 schreef op 30-07-2021 om 11:48:

daar gaat het niet om, het gaat om het blokkeren van draadjes die ik niet lees.
Gr Angela

Nogmaals, zet het in de Wensen en Suggesties draad https://www.ouders.nl/forum/over-het-forum/wensen-en-suggesties dan kan Alex kijken of hij er iets mee kan.


Voor iedereen:

Ik begrijp dat alle veranderingen en de plotselinge drukte moeilijk kan zijn maar als we door waren gegaan zoals het een hele tijd terug ging met het forum, dan was het een langzame dood gestorven. Het is uiteindelijk heel simpel, zoals bij elke bedrijf moet er geld verdient worden anders heeft het geen bestaansrecht. Er worden kosten gemaakt, investeringen gedaan en met te weinig bezoekers is dat gewoon niet rendabel.

Daarom moet ook dit forum met z'n tijd mee gaan, aanpassingen doen en nieuwe bezoekers trekken. En al die levendigheid ineens heeft ook z'n charmes. Het doet me denken aan de hoogtijdagen onder Justine en Henk. Dat was even "oma spreekt" 😂

Echt, ik snap dat het een hele omschakeling is maar probeer de leuke dingen eruit te pikken. Want die zijn er genoeg. Vind ik dan. En als je geen leuke dingen kunt vinden bedenk dan dat het toch heerlijk is dat je een plek hebt waar je even lekker kunt mopperen 😉 🤭


ik heb geen klachten, soms ff wennen en idd plek om te delen/lezen. Meestal zijn zo velen me voor🤐

Wat mij opvalt, en ik weet even niet waar het neer te zetten, is dat er opeens mensen gaan reageren op hele oude draadjes, soms van wel 5 jaar oud of nog ouder. Ik vind dat best irritant eigenlijk, want heb het niet altijd door totdat ik ineens mensen zie reageren die al lang niet meer op het forum zitten.
Ik denk dan, als je over iets wil schrijven, start dan gewoon een nieuw draadje. Of zou dit zo de bedoeling zijn?

Tango schreef op 07-08-2021 om 23:20:

Wat mij opvalt, en ik weet even niet waar het neer te zetten, is dat er opeens mensen gaan reageren op hele oude draadjes, soms van wel 5 jaar oud of nog ouder. Ik vind dat best irritant eigenlijk, want heb het niet altijd door totdat ik ineens mensen zie reageren die al lang niet meer op het forum zitten.
Ik denk dan, als je over iets wil schrijven, start dan gewoon een nieuw draadje. Of zou dit zo de bedoeling zijn?

Dit komt waarschijnlijk deels door een nieuwe functie die we anderhalve week geleden hebben geïntroduceerd: als je niet ingelogd bent (of geen account hebt) dan kan je berichten plaatsen door je e-mailadres in te vullen (je krijgt dan een e-mail met link om je bericht te bevestigen).

Dit is een laagdrempelige manier om te reageren voor nieuwe leden, maar die komen vaak via Google op oudere topics terecht, vandaar! Misschien dat we daar in de toekomst nog wat mee doen, maar probeer het voor nu positief te bekijken: nieuwe leden is ook weer meer levendigheid!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.