Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

MH

MH

15-09-2016 om 22:28

Hoe lang zit jij al op OO?


Kaaskopje

Kaaskopje

20-09-2016 om 09:58

Aagje

Ik ben redelijk uniek. Bij hoge uitzondering gebruik ik wel eens een andere nick. Ik ben altijd bang dat ik óf vergeet Kaaskopje te vervangen door de gelegenheidsnick óf dat mijn schrijfstijl toch wel herkend wordt.

Arawen

Arawen

20-09-2016 om 16:10

allemaal pubers

Tja.. ik kom hier ook al zo'n 18/19 jaar.. de oudste was een peuter. Zal vast ook in het draadje 'geboren in oktober 1999' hebben meegeschreven, want zo oud is de jongste.
Ook ik gebruik inmiddels meerdere nicks. Na zoveel jaar heb ik best het e.e.a. over mezelf prijs gegeven en ik vind privacy toch ook wel belangrijk. Maak nu wel meer typefouten als vroeger zie ik. Tja.. vroeger typte ik achter een computer op een toetsenbord. Nu op het schermpje van mijn mobiel..

Valt me op dat het gros van ons (die reageert) ooit met baby's/peuters is begonnen die nu allemaal pubers zijn. Geen wonder dat er zoveel puber-draadjes zijn..

Ha, ouwe jongenskrentenbrood

Silone, ik hang hier met wat korte onderbrekingen rond sinds de zwangerschap van Grote S, die is van eind 97. Op de lijst heb ik nog uitvoerig verslag gedaan van de geboorte van Kleine S (die inmiddels in lengte Grote S is voorbij gstreefd).En die stamt uit deze eeuw. Thuisblijfmoeders had toen ik al geen positieve klank, de enige die fier stand hield was Janine Notedinges met haar Wuppie?/Muppie?/Guppie? En Mieke V met de WinniedePoehtic, maar die was thuisblijfgrootmoeder kleinzoon Tim van dochter D. Misschien is ze inmiddels al thuisblijfovergrootmoeder,want de generaties volgden elkaar snel op in die familie.

Ja, jee Martijn. Af en toe zo'n betweter, dat we bijna allemaal dachten dat ie een bezadigde, pijplurkende vijftiger was, en op de Moeder Aller Meetings bleek ie een jong broekie te zijn. Heeft het lang volgehouden na de uittocht van bijna alle andere mannen uit het begin. Maar uiteindelijk toch afgehaakt. Als je nog stilletjes meeleest: We waren het vaak niet eens, maar ik mis je, ouwe stropop.

De OOLman die het meeste indruk op me heeft gemaakt blijft Frits, de ooljunk met de aristocratische achternaam en zijn Jennifer, de trouweloze sloerie. Zulke kundige, revolutionaire, vernieuwende medische adviezen gaf die man, Onno verbleekt erbij. Doodzonde dat forumbeheer hem aan banden legde.

Kenfan

Heette Frits niet Freek? Die was ik straal vergeten zeg, hoe is het mogelijk.

Taruh

Taruh

21-09-2016 om 00:30

dat dacht ik ook

Frits = Freek

Niki73

Niki73

21-09-2016 om 10:39

15 jaar

Ik ben er ook al 15 jaar. Ook ik ben al een paar keer van nick veranderd omdat ik IRL herkend werd. Soms is dat onverwacht leuk (hoi Krin!), soms echt niet. Ik blijf OO erg nuttig en vermakelijk vinden.

Heee

krin, ben jij het!
Langzaam maar zeker blijken er meer bekenden rond te lopen dan ik dacht.

Thursday Next

Thursday Next

21-09-2016 om 11:50

ruim 10 jaar,

begonnen in een zwangerschapsdraadje toen ik in verwachting van de jongste was, die is nu 10.
Dit is mijn 2e nick, heel soms gebruik ik een gelegenheidsnick. Maar ik lees meer dan ik post.

Niki73

Niki73

13-10-2016 om 13:34

Anneque

Nee, ik ben niet Krin, maar ik ken haar wel.

Ah zo

Ik kon eea al niet plaatsen

Martje

Martje

13-10-2016 om 17:47

15,jaar

Ik ben vooral een meelezer, maar er zijn tijden dat ik wel regelmatig wat post.

Klaartje

Klaartje

15-10-2016 om 23:55

13 jaar lees/schrijf ik hier mee

Toen jongste als puber depressief werd, kwam ik hier terecht. Inmiddels al volwassen maar ik lees nog graag mee, ook al hoor ik hier niet meer
En inderdaad Freek, was hij niet een paar keer op non actief gezet voor zijn uitspraken? En de man van Kaaskopje schreef vroeger ook volgens mij.
Ik heb al die tijd onder deze naam geschreven, en toen er meerdere Klaartjes kwamen heb ik het eens veranderd maar dat voelde niet goed. Dus gewoon weer Klaartje

tante Sidonia

tante Sidonia

16-10-2016 om 05:42

zeker 16 jaar

schrijf ik mee. Ik had altijd een nick, pas na jaren toen ik me begon te realiseren dat anonimiteit misschien toch niet altijd zo groot is, ben ik regelmatig gaan wisselen.
Nu gebruik ik dus voor sommige draadjes een aparte nick, en eens in de zo veel tijd sowieso een nieuwe.
Heel vroeger was ik Koentje...

klaartje

af en toe laat ik nog eens van me hoten. Maar ik lees elke dag nog.

Kaaskopje

Kaaskopje

16-10-2016 om 14:59

Hoi Koentje

Ik had geen idee.

Klaartje

Klaartje

16-10-2016 om 17:11

Inderdaad Koentje

Jou herinner ik me wel.

krin

krin

04-11-2016 om 22:10

Niki73

Hoi terug!

Ik zat hier vanaf 2005 heel vaak, nu al tijden zelden. Er zijn er zeker onder jullie die ik mis.

vanaf 2000/2001

Ik denk dat ik hier rond zwangerschap van tweede voor eerst kwam (geboren in 2001). Eerste jaren las ik vooral mee, daarna wel wat actiever. Afgelopen jaren tijdje weggeweest maar nu wel weer terug.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.