Over het forum Over het forum

Over het forum

Forumredactie OO

Forumredactie OO

06-09-2013 om 12:31

Opmerkingen over de nieuwe site en het forum


GS

GS

20-10-2013 om 14:22

lijstje suggesties een idee?

Beste forumbeheerders,

Na de bozige reactie over moddergooien hierbij mijn opbouwende suggestie: een lijst van voorgestelde wijzigingen en iedereen daarop laten aanvullen of een turf geven als ze het daarmee eens zijn door het lijstje te copy-pasten in hun eigen bericht en een I te plaatsen bij de onderwerpen waarmee ze het eens zijn en een aanvulling te plaatsen als hun suggestie er nog niet bij staat. Als iedereen dat dan zo doet, dan zie je na een tijdje in 1 oogopslag welke wijzigingen gewenst zijn zonder dat mensen zich hoeven te putten in grootheden van ergernis of suggesties te hoeven doen die al genoemd zijn, wat voor jullie als moddergooien kan worden aangemerkt.

Dus als start:

rode kleur knoppen/balken/kaders te fel/niet prettig I
vermelding aantal nieuwe berichten klopt niet/werkt niet I
te veel wit bij korte berichten I
wil graag mogelijkheid om formaat (breedte) berichten aan te passen I
rechterkolom te breed I

Wie doet mee en vult de lijst aan?

Graag een terugknop naar recente inhoud onderaan laatste bericht?
Vakjes waar je een V-tje in kunt zetten om recente berichten te verwijderen uit lijst, waar je toch geen respons op hebt?
De mogelijkheid om een zelf gestart draadje wat klaar is te archiveren, uit de roulatie te nemen?

Geerdientje

Geerdientje

20-10-2013 om 15:11

Jasam

Bijna, maar niet helemaal!
Niet alleen aanvullingen geven op de lijst, maar de hele lijst kopiƫren en dan aanvullen, dus zo:

- Rode kleur knoppen/balken/kaders te fel/niet prettig I
- Vermelding aantal nieuwe berichten klopt niet/werkt niet I
- Te veel wit bij korte berichten I
- Wil graag mogelijkheid om formaat (breedte) berichten aan te passen I
- Rechterkolom te breed I
- Graag een terugknop naar recente inhoud onderaan laatste bericht I
- Vakjes waar je een V-tje in kunt zetten om recente berichten te verwijderen uit lijst, waar je toch geen respons op hebt I
- De mogelijkheid om een zelf gestart draadje wat klaar is te archiveren, uit de roulatie te nemen I

Staat de stelling waar je het mee eens bent er al in dan kopieer je de hele lijst en zet je een I achter de stelling waar je het mee eens bent.

rev

rev

21-10-2013 om 13:29

maar wat als

En wat als je sommige van de voorgestelde acties net niet wil hebben, haal je dan een streepje weg?

Bv rode kleur balken prima en het zelf kunnen archiveren van draadjes niet willen

hm, toch een nick dan maar

Ik denk dat dat lijstje in het andere topic moet ("wat zou je anders willen zien?")

Ik wil alleen hier zeggen dat ik sinds het binnenkomen op dit forum voor het allereerst een nick ga aannemen omdat mijn uitspraken nu googlebaar zijn, zal ik in discussies in ouders en school een nick aannemen omdat ik niet wil dat mijn uitspraken naar mijn werk leiden. Ik moet nog even denken welke nick, maar daar zal ik geen Geerke meer heten.

Helaas. Ik had het liever niet gedaan.
Maar op de rest van het forum heet ik gewoon Geerke hoor.

Lucerna

Lucerna

23-01-2014 om 09:37

draadje dood?

Is deze draad nu buiten beeld? Is het mogelijk om, net als op het oude forum, draden te sluiten en in een archief te setten, zodat ze niet bijdragen aan de totale brij?

Julia64

Julia64

10-02-2014 om 20:01

Zinloos

ik krijg trouwens ook niet de indruk dat er ooit iets met alle suggesties en tips die in dit draadje gegeven zijn, gedaan is, jammer....

Stenna

Stenna

15-02-2014 om 13:20

artikelen dateren

Ik zou het handig vinden als er bij de artikelen bovenaan de datum van plaatsen zou staan. Nu duikt er af en toe een artikel op in mijn lijst "recente inhoud" omdat iemand er een reactie bij geplaatst heeft. Ik heb dan geen idee hoe oud het artikel is en of het dus wel/niet nog zinnig is er ook op te reageren.

Verder zou ik het handig vinden als je reactie bij een artikel je forumnick zou laten zien in plaats van je echte loginnaam.

Stenna

Stenna

15-02-2014 om 13:22

recent voorbeeld

Het artikel "mijn kind wil geen vader meer". Staat nu boven in mijn lijst recente inhoud, opeens, maar volgens mij is het een heel oud artikel. Of niet? Ik kan dat niet zien dus.

Lucerna

Lucerna

15-02-2014 om 13:36

Mee eens, Stenna

Dat had ik ook al.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.