Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Egel

Egel

13-08-2016 om 20:26

oude draadjes met missende reacties

Omdat ik aan het zoeken ben binnen OO voor tips wat ik met verse gist kan doen (afgezien van brood bakken), ben ik wat oude draadjes tegengekomen, de meeste afgesloten.

Wat me nu opvalt, is dat er kennelijk veel reacties weg zijn. Hier bijvoorbeeld:
https://www.ouders.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/recept-lekkere-wafels
wordt er ineens over 'Cobi' gesproken, terwijl zij niet gereageerd lijkt te hebben. Maar ze zou wel recepten hebben aangedragen.
Eveneens wordt er gereageerd op 'Tops', die niet terug te vinden is.

Misschien zijn die mensen van het forum afgegaan, maar worden dan ook al hun reacties gedelete? (ik weet het, het is gedeletet, maar dat ziet er zo stom uit). Jammer, want nu zijn er ook bijvoorbeeld recepten verloren gegaan en zijn draadjes niet logisch meer.

Tops

Tops

13-08-2016 om 23:37

It wasn't me

Vreemd misschien als je je afmelden (toendertijd) dat je reacties weggingen? Dat dat nog op de manier van het oude Forum ging? Ik had niet eerder de nick Tops gezien maar ik was niet de daar genoemde Tops in elk geval.

Jesse_1

Jesse_1

13-08-2016 om 23:40

Ja klopt

Van 'bepaalde' personen zijn toen alle reacties gewist. Ik weet niet precies meer waar dat aan lag.

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

16-08-2016 om 21:02

Missende reacties

Beste forumgebruikers,

Bij de conversie van het oude forum naar het nieuwe forum (in 2013) zijn er inderdaad enkele draadjes en enkele berichten gesneuveld. Dat was helaas onvermijdelijk, omdat er met vele miljoenen berichten altijd wel hier of daar een bitje scheef kan zitten.

Onze excuses voor het ongemak.

Henk Boeke
Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

16-08-2016 om 21:21

Verse gist

Oh, nog even wat die verse gist betreft, en wat je daar allemaal mee kan doen: gemberbier maken!

Yvette van Boven heeft daar een geweldig recept voor, met honing, maar dat kon ik even niet vinden. Het kan ook gewoon met suiker. Zie bijvoorbeeld:
http://nl.wikihow.com/Gemberbier-zelf-maken

Henk Boeke

Vanbovenfan

Vanbovenfan

16-08-2016 om 21:56

Honey-Ginger Ale.

Ik denk dat wat jij bedoelt, Henk, geen gemberbier is maar Ale.

http://www.vpro.nl/koken-met-van-boven/lees/recepten/alle-drankjes-en-sauzen/honey-ginger-ale.html

Henk Boeke

Henk Boeke

19-08-2016 om 00:28

Ginger Ale

Dank voor de link. Dat was inderdaad het recept dat ik bedoelde.

Ginger ale is overigens Engels voor gemberbier.

Egel

Egel

19-08-2016 om 23:13

Bedankt meneer Boeke!

Bedankt voor het antwoord en dan ook nog een leuk recept erbij!
Misschien ga ik het nog maken ook. Ik heb al een tulband gemaakt, er is nog wat over en dat moet wel een beetje snel.
Erg leuk dat ook de redactie dan af en toe wat kan bijdragen, zelfs als het stiekem net even buiten de redactietaken ligt.
(off topic: toch eens 'de geest in dit huis is liefderijk' lezen?)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.