Over het forum Over het forum

Over het forum

Olivia

Olivia

21-07-2020 om 11:27

Waarom schrijven sommige vrouwen met een mannennaam?


Kaaskopje

Kaaskopje

26-07-2020 om 14:45

Peter

Als ik al in de rubriek seksualiteit schrijf, is dát onder een andere nick. Het kan te gek, haha.

Annemarie

Annemarie

15-09-2020 om 22:57

Spuit 11

Ik zal we digibeet zijn, maar als je 3 of meer nicks gebruikt dan moet je ook even zoveel mailadressen hebben. Heb ivm een delicate vraag die ik uiteindelijk niet gesteld heb ook wel eens overwogen een eenmalige nick te nemen, maar kreeg melding mailadres bestaat al.
Had niet zoveel zin om nog een mailadres op te tuigen

Miss tijdelijke nick

Miss tijdelijke nick

15-09-2020 om 23:06

Dat hoeft helemaal niet Annemarie

Zie nickname.

Gewoon een andere naam invullen

JennA

JennA

15-09-2020 om 23:07

Even proberen

Ik heb 'Mijn Account' geopend. Op 'bewerken' geklikt en bij 'alias' mijn gebruikelijke naam veranderd. Geen probleem. Zelfde mailadres

AnneJ

Nick

Nick

15-09-2020 om 23:44

Annemarie, niet nodig

Je klikt op reageren of nieuwe discussie starten en haalt je naam weg en vult er een andere naam in.
Dit moet je dan in datzelfde topic wel blijven doen ( bij elke reactie die naam vervangen).

Annemarie

Annemarie

16-09-2020 om 07:59

Ha ha ha

Nou gelukkig ben ik ook echt blond.
Net even gekeken en 't werkt allemaal, hoe dom kan je zijn 🤣

Maar pas wel op

Ik heb ooit een keer een gelegenheidsnick aangemaakt voor een bepaald topic en viel al bij mijn tweede of derde posting in dat draadje door de mand, ofwel omdat ik vergat de naam in de afzender aan te passen, of omdat ik gewoontegetrouw "Temet" onder de mail zette.

Dus als je met je gewone account ineens een andere nick gebruikt moet je wel alert blijven.

Groeten,

Temet

Annemarie

Annemarie

18-09-2020 om 09:38

Temet

Begrijp ik, zo'n actie zou ook iets voor mij kunnen zijn 😁

Emmawee

Emmawee

18-09-2020 om 10:13

Nog een tip

Mijn standaard ingevulde naam is: .

Ik kies dus per topic een nick. Meestal Emmawee.
Ik moet soms wel even terugscrollen in een langere draad om zeker te weten of ik in een eerdere reactie misschien al een andere nick heb gebruikt. Maar verder werkt dit beter dan wanneer Emmawee al staat ingevuld.

Cor

Cor

23-09-2020 om 10:42

Herkenbaar zijn

Ik kijk eigenlijk nooit in deze rubriek, maar zag nu dit leuke draadje. Ik heb ook wel eens het idee dat er eigenlijk niet zoveel mensen " rondlopen" als gedacht. De meeste schrijven, net als ik al 20 jaar mee lijkt het. Ikzelf schrijf ook onder diverse nicks en zie ook dat de reacties dan vaak anders zijn.

Van sommige mensen is inderdaad wel heel veel bekend en die hebben zoveel info weggegeven dat zelfs met een beetje moeite de straat nog te achterhalen zou zijn. Alleen heb ik geen enkele behoefte om dat te doen.

@Kaaskopje, wat jij zei over het opsporen van die persoon, dat kan ik me nog herinneren en ik weet ook over wie het ging 😬.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.