Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

!!!!!!


Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 18:30 Topicstarter

IMI-x2 schreef op 05-05-2023 om 18:28:

[..]

Dat valt niet te zeggen. Sommige psychische problemen zijn binnen 3 of 6 maanden opgeknapt, andere blijven jaren aanslepen.

Hoe het ook zij: ga niet wachten, ga verder, leef je leven.

Bedankt! maar is het mogelijk om te stoppen met praten met deze reden?

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 18:30:

[..]

Bedankt! maar is het mogelijk om te stoppen met praten met deze reden?

Blijkbaar wel, want ze heeft het gedaan. 

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 18:30:

[..]

Bedankt! maar is het mogelijk om te stoppen met praten met deze reden?

Ja

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 18:57 Topicstarter

IMI-x2 schreef op 05-05-2023 om 18:50:

[..]

Ja

Oprecht bedankt voor al je hulp, nu heb ik minder vragen in me hoofd. En kan ik het al meer accepteren

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 18:57:

[..]

Oprecht bedankt voor al je hulp, nu heb ik minder vragen in me hoofd. En kan ik het al meer accepteren

Graag gedaan hoor!

dus, je krijgt hier en op viavora dezelfde antwoorden op dezelfde vraag: ze wil je niet meer! 
Maar jij wil dat niet horen en accepteren. 
Na 1,5 jaar elkaar nog niet ontmoet hebben lijkt mij alleen als je niet op het zelfde continent woont. 

Grow up: je bent gedumpt en ze komt niet terug.

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 19:48 Topicstarter

Ysenda schreef op 05-05-2023 om 19:44:

dus, je krijgt hier en op viavora dezelfde antwoorden op dezelfde vraag: ze wil je niet meer!
Maar jij wil dat niet horen en accepteren.
Na 1,5 jaar elkaar nog niet ontmoet hebben lijkt mij alleen als je niet op het zelfde continent woont.

Grow up: je bent gedumpt en ze komt niet terug.

Zoals ik al zei op viafora: Omdat ik nog ergens denk dat het goed gaat komen, ze heeft me toen ik haar voor het laatst sprak verteld dat wanneer ze hersteld is ze me nog een bericht zou sturen met een definitief besluit. En daarom wil ik graag weten of het mogelijk is dat ze me dan terug wil. En natuurlijk wil ik er niet aan toegeven dat ze me niet terug wil, maar ik probeer jullie duidelijk te maken hoe de situatie in elkaar zit, want als ik zo kijk naar jullie reacties snappen jullie me niet. Jullie vertellen me alleen maar dat ze niet terugkomt, kan ook zo zijn natuurlijk maar stel ze komt wel terug, waarom zou ze niet terugkomen als het altijd gewerkt heeft?

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 19:48:

[..]

Zoals ik al zei op viafora: Omdat ik nog ergens denk dat het goed gaat komen, ze heeft me toen ik haar voor het laatst sprak verteld dat wanneer ze hersteld is ze me nog een bericht zou sturen met een definitief besluit. En daarom wil ik graag weten of het mogelijk is dat ze me dan terug wil. En natuurlijk wil ik er niet aan toegeven dat ze me niet terug wil, maar ik probeer jullie duidelijk te maken hoe de situatie in elkaar zit, want als ik zo kijk naar jullie reacties snappen jullie me niet. Jullie vertellen me alleen maar dat ze niet terugkomt, kan ook zo zijn natuurlijk maar stel ze komt wel terug, waarom zou ze niet terugkomen als het altijd gewerkt heeft?

Omdat ze het toch niet zo goed vind werken als jij denkt. Jouw beeld is anders dan dat van haar.

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 19:59 Topicstarter

Ysenda schreef op 05-05-2023 om 19:55:

[..]

Omdat ze het toch niet zo goed vind werken als jij denkt. Jouw beeld is anders dan dat van haar.

Je zegt net dat je dit topic al op 2 fora gezien hebt, en nogsteeds twijfel ik of je goed gelezen hebt. Ze stopte niet omdat het niet werkte, het werkte juist heel goed. Ze stopte omdat haar mentale status haar in de weg zat. En dat heeft haar gevoelens belemmerd

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 19:59:

[..]

Je zegt net dat je dit topic al op 2 fora gezien hebt, en nogsteeds twijfel ik of je goed gelezen hebt. Ze stopte niet omdat het niet werkte, het werkte juist heel goed. Ze stopte omdat haar mentale status haar in de weg zat. En dat heeft haar gevoelens belemmerd

Dat is wat jij hoort.

Wij lezen hier allemaal het zelfde uit: ze is er klaar mee en wil geen contact, kans dat ze dat nog gaat doen is 0. Hoe moeilijk is dit te begrijpen?

Accepteren en verwerken zal even duren. Ja, maar het is uit en over.

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 21:57 Topicstarter

Ysenda schreef op 05-05-2023 om 21:19:

[..]

Dat is wat jij hoort.

Wij lezen hier allemaal het zelfde uit: ze is er klaar mee en wil geen contact, kans dat ze dat nog gaat doen is 0. Hoe moeilijk is dit te begrijpen?

Accepteren en verwerken zal even duren. Ja, maar het is uit en over.

Oke oke

Als je haar alleen maar online hebt gesproken, dan heeft er eigenlijk niet echt iets gewerkt. Dat is geen relatie.

Volleyy

Volleyy

06-05-2023 om 10:06 Topicstarter

S.ndra schreef op 06-05-2023 om 06:16:

Als je haar alleen maar online hebt gesproken, dan heeft er eigenlijk niet echt iets gewerkt. Dat is geen relatie.

Een relatie hadden we ook niet, ik wil alleen weten of het KAN dat ze terugkomt. En zoja hoe weet ik dan of ze me terug wil

Volleyy schreef op 06-05-2023 om 10:06:

[..]

Een relatie hadden we ook niet, ik wil alleen weten of het KAN dat ze terugkomt. En zoja hoe weet ik dan of ze me terug wil

Heel simpel: als ze weer met je wil praten, neemt ze wel weer contact met je op.

Ik gaf mijn adviezen zonder de uitgebreide informatie die anderen blijkbaar wel hadden. Ik denk inderdaad dat jij jullie contact veel groter zag dan zij en dat zij daar klaar mee was. Zo te horen dacht jij dat jullie een soort van relatie hadden, maar als je elkaar nooit ziet, ben je pen pals, geen geliefden of partners. Blijkbaar was zij er nu klaar mee, dat gebeurt. Psychische problemen zijn een prachtig excuus daarvoor. Dat doet pijn, maar accepteer het en ga verder. 

Als zij weer met je wil schrijven, merk je het vanzelf. Maar ik zou er niet meer op rekenen, als ik jou was. Zoek nu je real life vrienden op en ga leuke dingen doen.

Volleyy

Volleyy

06-05-2023 om 10:38 Topicstarter

IMI-x2 schreef op 06-05-2023 om 10:19:

[..]

Heel simpel: als ze weer met je wil praten, neemt ze wel weer contact met je op.

Ik gaf mijn adviezen zonder de uitgebreide informatie die anderen blijkbaar wel hadden. Ik denk inderdaad dat jij jullie contact veel groter zag dan zij en dat zij daar klaar mee was. Zo te horen dacht jij dat jullie een soort van relatie hadden, maar als je elkaar nooit ziet, ben je pen pals, geen geliefden of partners. Blijkbaar was zij er nu klaar mee, dat gebeurt. Psychische problemen zijn een prachtig excuus daarvoor. Dat doet pijn, maar accepteer het en ga verder.

Als zij weer met je wil schrijven, merk je het vanzelf. Maar ik zou er niet meer op rekenen, als ik jou was. Zoek nu je real life vrienden op en ga leuke dingen doen.

Kijk, hierna stop ik echt met reageren maar ik wil dit nog zeggen; ze heeft me alles verteld over de psychische problemen, ze kwam hierbij gewoon geloofwaardig over, en ik had precies hetzelfde gedaan als ik doormaakte wat zij op dit moment doormaakt. Dus ik wil eigenlijk weten; hoezo denkt iedereen dat ze me op die manier zacht probeerde te vertellen dat het niet werkt, en dat ze die mentale status alleen gebruikt als excuus, of smoes. Ze heeft echt op dit moment geen goede tijd, ik heb toen ik nog met d’r praatte ook echt gemerkt dat ze deze tijd echt zwaar heeft gevonden. Ook heeft ze me verteld dat ze me over een maand nog een keer op de hoogte stelt met een definitief besluit. En moet ik haar juist berichten voor die tijd, of moet ik “wachten” tot ze mij bericht

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.