Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

!!!!!!


Volleyy schreef op 06-05-2023 om 10:06:

[..]

Een relatie hadden we ook niet, ik wil alleen weten of het KAN dat ze terugkomt. En zoja hoe weet ik dan of ze me terug wil

Heel simpel: als ze weer met je wil praten, neemt ze wel weer contact met je op.

Ik gaf mijn adviezen zonder de uitgebreide informatie die anderen blijkbaar wel hadden. Ik denk inderdaad dat jij jullie contact veel groter zag dan zij en dat zij daar klaar mee was. Zo te horen dacht jij dat jullie een soort van relatie hadden, maar als je elkaar nooit ziet, ben je pen pals, geen geliefden of partners. Blijkbaar was zij er nu klaar mee, dat gebeurt. Psychische problemen zijn een prachtig excuus daarvoor. Dat doet pijn, maar accepteer het en ga verder. 

Als zij weer met je wil schrijven, merk je het vanzelf. Maar ik zou er niet meer op rekenen, als ik jou was. Zoek nu je real life vrienden op en ga leuke dingen doen.

Volleyy schreef op 06-05-2023 om 10:38:

[..]

Kijk, hierna stop ik echt met reageren maar ik wil dit nog zeggen; ze heeft me alles verteld over de psychische problemen, ze kwam hierbij gewoon geloofwaardig over, en ik had precies hetzelfde gedaan als ik doormaakte wat zij op dit moment doormaakt. Dus ik wil eigenlijk weten; hoezo denkt iedereen dat ze me op die manier zacht probeerde te vertellen dat het niet werkt, en dat ze die mentale status alleen gebruikt als excuus, of smoes. Ze heeft echt op dit moment geen goede tijd, ik heb toen ik nog met d’r praatte ook echt gemerkt dat ze deze tijd echt zwaar heeft gevonden. Ook heeft ze me verteld dat ze me over een maand nog een keer op de hoogte stelt met een definitief besluit. En moet ik haar juist berichten voor die tijd, of moet ik “wachten” tot ze mij bericht

Weer nieuwe info voor mij. Maar als ik me slecht voel, zoek ik mijn partner en vrienden juist op. Ik duw ze niet weg. Maar sommige nensen doen dat wel.

Je moet nu afwachten. Ze laat je nog wat weten, zei ze. Niet pushen dus, dat werkt alleen maar averechts.

kortom je was ern fijne anonieme praatpaal want ze kon je I  het dagelijks leven niet tegen komen.
Nu heeft ze dit dagboek vol, wil hiervan afscheid nemen. Een dagboek verbrand je, contact op afstand verbreek je.

Volleyy

Volleyy

06-05-2023 om 11:25 Topicstarter

IMI-x2 schreef op 06-05-2023 om 11:17:

[..]

Heel simpel: als ze weer met je wil praten, neemt ze wel weer contact met je op.

Ik gaf mijn adviezen zonder de uitgebreide informatie die anderen blijkbaar wel hadden. Ik denk inderdaad dat jij jullie contact veel groter zag dan zij en dat zij daar klaar mee was. Zo te horen dacht jij dat jullie een soort van relatie hadden, maar als je elkaar nooit ziet, ben je pen pals, geen geliefden of partners. Blijkbaar was zij er nu klaar mee, dat gebeurt. Psychische problemen zijn een prachtig excuus daarvoor. Dat doet pijn, maar accepteer het en ga verder.

Als zij weer met je wil schrijven, merk je het vanzelf. Maar ik zou er niet meer op rekenen, als ik jou was. Zoek nu je real life vrienden op en ga leuke dingen doen.

[..]

Weer nieuwe info voor mij. Maar als ik me slecht voel, zoek ik mijn partner en vrienden juist op. Ik duw ze niet weg. Maar sommige nensen doen dat wel.

Je moet nu afwachten. Ze laat je nog wat weten, zei ze. Niet pushen dus, dat werkt alleen maar averechts.

Oke

Volleyy

Volleyy

06-05-2023 om 11:26 Topicstarter

Ysenda schreef op 06-05-2023 om 11:21:

kortom je was ern fijne anonieme praatpaal want ze kon je I het dagelijks leven niet tegen komen.
Nu heeft ze dit dagboek vol, wil hiervan afscheid nemen. Een dagboek verbrand je, contact op afstand verbreek je.

Oke

Je kunt contact niet afdwingen. Niet iedereen gaat op dezelfde manier met gevoelens om. Als ze weer contact wil, meldt ze zich wel. En dan kun jij kijken of je er nog behoefte aan hebt. Maar ga in vredesnaam niet zitten wachten op iemand die je nog nooit gezien hebt in het echt totdat die heel misschien in een verre toekomst weer wat wil. Ga door met je leven. Soms lopen dingen zoals ze lopen. Dat is niet altijd leuk, wel de realiteit.
Er is hier echt niemand die jou kan vertellen of en wanneer dit meisje weer contact op gaat nemen. We kennen haar en jou niet eens.

Volleyy

Volleyy

06-05-2023 om 11:30 Topicstarter

MamaE schreef op 06-05-2023 om 11:29:

Je kunt contact niet afdwingen. Niet iedereen gaat op dezelfde manier met gevoelens om. Als ze weer contact wil, meldt ze zich wel. En dan kun jij kijken of je er nog behoefte aan hebt. Maar ga in vredesnaam niet zitten wachten op iemand die je nog nooit gezien hebt in het echt totdat die heel misschien in een verre toekomst weer wat wil. Ga door met je leven. Soms lopen dingen zoals ze lopen. Dat is niet altijd leuk, wel de realiteit.
Er is hier echt niemand die jou kan vertellen of en wanneer dit meisje weer contact op gaat nemen. We kennen haar en jou niet eens.

Oke

Volleyy

Volleyy

06-05-2023 om 11:30 Topicstarter

Bedankt allemaal!

Ik heb de indruk dat jij alleen door kan als je weet of ze contact opneemt of niet.
Je moet helemaal niet afwachten. Je moet door met je eigen leven. Print de reactie van Ysenda uit, van 19:55 en 21:19, zij heeft het prima verwoord. Het is even k*t maar jij kan dat!

MRI

MRI

06-05-2023 om 11:44

Philou schreef op 06-05-2023 om 11:35:

Ik heb de indruk dat jij alleen door kan als je weet of ze contact opneemt of niet.
Je moet helemaal niet afwachten. Je moet door met je eigen leven. Print de reactie van Ysenda uit, van 19:55 en 21:19, zij heeft het prima verwoord. Het is even k*t maar jij kan dat!

ja en zoek anders hulp want het begint toxisch te klinken, alsof je getraumatiseerd bent

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 17:58:

[..]

Bedankt! maar kunnen die gevoelens psychologisch gezien terugkomen als ze is hersteld?

Nee. Is echt volkomen onmogelijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.