Relaties Relaties

Relaties

Henky

Henky

04-10-2017 om 15:37

Achter mijn rug om

Hallo .

Jaren geleden zaten we bij een uitgaans groep waar we bij regelmaat op pad waren . Aldaar leer je mensen kennen zo ook treft mijn vrouw een man waarmee ze in gesprek komt op een gegeven moment zegt mijn vrouw tegen mij ik ga met Willem op dansles .

Waarop ik zei moet je dat niet eerst met mij overleggen dan . Ze zei kan ik wel doen maar jij gaat toch niet . Waarop ik weer zei maar jij ook niet met hem hij die al een paar weken met je zit te flirten en na te kijken als een lekker hapje . Ik zei gebeurt niet .

Op een volgende uitje kwamen we Willem tegen en waar iedereen bij stond maakte ik even duidelijk aan Willem wat ik er van vond .
Mijn vrouw schaamde zich een beetje voor mij en liet dat ook merken .

Al met al t dansen ging niet door .thuis hebben we het er nog es over gehad en klaar . Tenminste dat dacht ik .

Nu ik d.m.v. een ongeval thuis zit loop hierdoor tegen een burnout . ik achter de pc en staat mijn vrouw haar mail box open ik was nieuwsgierig en toets de naam van Willem in en tot mijn grote verbazing hebben ze al sinds 2012 al mail contact Achtermijn rug om op dansles zijn ze niet gegaan maar er staat wel steeds je moet deze mailtjes wel verwijderen ook zegt mijn vrouw tegen Willem mijn man moet maar niet weten dat wij zoveel mailen . Ook we moeten nu ophouden mijn man komt thuis . Al met al mijn vrouw heeft geen enkele mail verwijderd .

Hoe moet ik hiermee nu omgaan terwijl ik alles maar dan ook echt alles wat ik achter haar rug om heb heb gedaan opgebiecht en belooft dat ik het nooit weer doe en graag twee open boeken wens . Zij zei daarop ik zou zoiets nooit bij jou doen . Nooit .

En toch moet ik dit zien en achterkomen doet pijn . Wat moet ik doen ?

Guera

Guera

04-10-2017 om 18:53

Praten

En geen orders uitdelen. Als mijn man zo tegen mij zou praten (gebeurt niet! Mag niet), dan was ik allang weggeweest. Ze is je hond niet. Blijkbaar voelt ze zich niet vrij om te vertellen wat haar bezighoudt. Dus ga es een open gesprek aan zonder oordeel en luister zonder oordeel. Geef vertrouwen en ruimte. Daar bloeit een mens van op. Niet van orders en verboden. Sterkte.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-10-2017 om 19:01

Henky

Ik heb net op een andere vraag van je gereageerd. Dat je vrouw stopt met mailen met Willem, hoeft niet te betekenen dat ze iets met Willem heeft. Het kan wel betekenen dat ze weet hoe jij op Willem reageert en dat is met woede, jaloezie, achterdocht e.d..

Ik ben benieuwd wat jij overgehouden hebt aan het ongeval. Dat kan je gedrag verklaren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.