Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Relaties Relaties

Relaties

Yaren erdem

Yaren erdem

23-04-2017 om 17:59

Advies

k heb dringend advies nodig
Ik ben samen met een man van 33 ik ben zelf 21 hij heeft 3 kinderen en is gescheiden maar we zijn verliefd op elkaar en houden van elkaar
Alleen de probleem is mijn moeder ze wilt niet dat ik met zo'n man heb ze weet het nog niet ik kan het ook niet vertellen aan haar ik vroeg haar wat als ik toch met zo'n man krijg wat dan ze zei dat als ik hem kies dat ik mijn moeder moet vergeten maar ik hou van hem mijn moeder heeft van die oude Turkse gedachten waardoor er problemen er van komt dus ik weet niet wat ik nu moet moet ik het mijn moeder vertellen en het uitmaken of niet vertellen en doorgaan maar ik ben ook een beetje bang als ik het mijn moeder zeg dat ze me niet vergeeft Zijn ex komt uit série ( geen idee hoe je dat schrijft ) en toen ze eenmaal naar Nederland kwam is ze hellemaal veranderd qua karakter uiterlijk etc.. daarom maakte ze vaak ruzie omdat de ex gewoon niet blij kon zijn met hem daarom mag hij zen kinderen niet zien zen ex zet de kinderen ook tegen hem op

Sorry voor de leestekens en typ fouten

tante Sidonia

tante Sidonia

24-04-2017 om 11:36

dus...

Even samenvattend:
probleem 1
Je moeder wil niet dat je met 'zo'n man'bent.

Probleem 2
je bent bang om je moeder kwijt te raken als je eerlijk bent

probleem 3
Hij heeft problemen met zijn ex (en het feit dat hij de kinderen niet ziet?)

Wat betekent 'zo'n man'. is hij te oud? Dat hij kinderen heeft? heeft hij een ander geloof? Wat is het probleem?

Ga eens met je moeder praten welke problemen zij verwacht en denk erover na van te voren. Wat is het punt en hoe kun je haar gerust stellen? Ben je ervan overtuigd dat je moeder het goed met je voor heeft??
Wat doen de problemen met ex ertoe: feit dat zij helemaal veranderde: wat zegt dat dan?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.