Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Pofferdepof

Pofferdepof

02-01-2021 om 13:35

afsluiten of gewoon zo laten?

Hey,

Aan allen hier een prachtig 2021 gewenst! Ik post hier niet veel, maar lees altijd gretig mee

Een fantastische uitlaatklep is deze forum, met heel vaak goed onderbouwde argumenten en opbouwende feedbac, echt fijn!

Hier is mijn mind twister:
Zo'n 3 maanden geleden leerde ik een man online kennen( jah, ik weet het)
de eerste ontmoeting was meteen een schot in de roos, er was een klik, en dat terwijl we qua levensfase niet eens in elkaars buurt komen.
Er zijn hierna nog wel wat afspraakjes geweest, meestal bij hem thuis. Vaak hadden we leuke gesprekken en meer, maar gingen niet all the way.

Nu komt het erop neer dat we nog wel chatten en al drie keer hebben afgesproken, drie afspraken die hij telkens last minute annuleerde, maar wel bleef vissen naar een volgende ontmoeting.

nu hadden we gisteren weer afgesproken, dus was ik al vroeg begonnen mezelf op te lappen nageltjes en alle haartjes netjes glad, want soms weet je het wel zeker ,)

en ja, natuurlijk, een uur of wat voor afspraak( had me niet nog niet aangekleed omdat ik de bui al voelde hangen) belt meneer af.
Nou, vermits het al 2 keer eerder is voorgevallen was ik natuurlijk niet meer zo in paniek , maar ik voelde wel ergenis en heb zelfs geen antwoord gestuurd.

ben ik nu ook niet meer van plan, ok, ik heb wel nood aan wat intiem contact ( hoeft niet perse sex te zijn) maar op deze manier er naar vissen wil ik ook niet, dan maar self service

mijn vraag is: sluit ik het mooi af met een laatste appje of laat ik het gewoon doodbloeden...in elk geval ben ik er wel klaar mee, zo wanhopig ben ik nou ook weer niet. Zonder pocherig over te komen, ik lig nog goed in de markt maar hem vond ik echt leuk en knap, maar de glans is er nu wel af.

Vicky

Vicky

02-01-2021 om 13:47

Even wachten

Ik zou wachten tot hij begint over een nieuwe afspraak, en dan een snedig afpoeier-antwoord terug sturen. En stuurt hij niets, dan is het klaar.

Mari

Mari

02-01-2021 om 13:53

laatste appje

Ik zou een netjes laatste appje sturen dat het toch niet goed voelt en het hierbij wil laten. als hij nog van alles uit gaat willen leggen en je toch on the side wil houden: nog een keer zeggen dat je het hierbij wil laten en hem dan blokkeren.

Als je het dood laat bloeden blijft het contactlijntje open en kan hij altijd weer om de hoek komen. Het is duidelijk iemand die zijn opties open wil houden en als dat niet is wat jij wilt, kan je maar het best zo snel mogelijk duidelijk zijn. succes

Tijgeroog

Tijgeroog

02-01-2021 om 14:21

Vicky

Ik zou de lijn van Vicky volgen, als hij weer contact opneemt duidelijk vertellen waarom ie afgedaan heeft, en daarmee klaar.

Wilma

Wilma

02-01-2021 om 14:23

Laten doodbloeden

Ik zou het laten doodbloeden. Geen appje meer sturen. Wat zou je erin moeten zetten trouwens, dat ie een ....is?
Ik zou hem ook niet blokkeren. Dat doe je pas nadat je hem hebt afgewezen zodra hij weer komt. Als hij dat al doet. Misschien heeft hij jou al geblokkeerd, dat kan ook nog. Ik zou het niet hoeven weten.

Mijn vriend heeft onze eerste date ook afgezegd en uitgesteld. Ik heb hem één kans gegeven en toen ging het goed. Nu, 6 jaar later durft hij nog steeds nauwelijks iets te cancellen Maar ja, dat was dan ook onze eerste date.

Yvonne

Yvonne

02-01-2021 om 14:47

geen goed teken

Nee, dit is geen goed teken, zeker bij eerste dates zou iemand zijn beste beentje voor moeten zetten, of er moet echt een goed excuus zijn, dat kan natuurlijk.
Heet ie Hans? Mijn vriendin had een Hans, zelfde gedrag. Een jaar volgehouden, constant hand over haar hart, maar hij bleef te laat komen (echt uren) en vaak afzeggen. Zat in de aard van het beestje, hij had geen ander of zo, maar gewoon iemand die zich niet aan afspraken kan houden (ook niet op zijn werk) dus dat was gewoon doodvermoeiend en echt niet leuk. Na een jaar heeft ze de relatie beëindigd, zat gewoon geen verbetering in en je gaat je steeds meer ergeren.

zebra

zebra

02-01-2021 om 14:54

als je nu zeker weet

dat je niet meer verder wil, dan zou ik een net en beleefd appje sturen, zo kun je het goed afsluiten.

Pofferdepof

Pofferdepof

02-01-2021 om 16:09

Hehe leuke reacties

Hier, bruikpaar

Een tijdje geleden heb ik hem even genegeerd en toen nam hij zelf contact op...

Nuchter bekeken heeft het allemaal niks om het lijf, of ik verwacht teveel...

Het nu meteen definitief afsluiten wil ik niet meteen, maar ook niet wachten, zonde van mijn tijd

Denk dat ik in het algemeen klaar ben met online daten, de ervaring was leerrijk, dat zeker, maar ook vermoeiend, de koude intimiteit van een onbekende...

Maar goed, ben even aan het zweven, dank jullie wel😊 ik denk hem te laten appen en dan niet meer in te gaan op zijn valse beloftes

Wat komt, dat komt!

Merel

Merel

02-01-2021 om 17:15

online daten

Even een kort tegenberichtje, ik heb online gedate en na 2 dates mijn droomman tegengekomen, we zijn nu 6 jaar samen. Dus het kán wel!
Een tipje, kort chatten, snel ergens een kopje koffie gaan drinken, overdag, op een openbare plek (of waar dat nu kan i.v.m. corona) en als het klikt verder afspreken. Een man die je leuk vindt laat dat merken en komt zeker niet te laat of zegt zomaar af. Lees het boek 'He's just not that into you' (er is ook een film over trouwens)

Merel

Boffert, na 2 dates je droomman, hoe doe je dat? Ik heb ook een tijd gehanteerd om snel af te spreken maar ben daar toch weer van teruggekomen. Kost best wel tijd en energie en dus vaak alles behalve droomman ontmoet. Maar misschien komt dat door mijn leeftijd, 60plus.
Genoeg 70plussers die wel met me willen daten, maar dat vind ik voor nu echt een heel andere levensfase. (en mannen worden statistisch gezien minder oud dan vrouwen).
De twee keer dat ik een leukerd trof bleken die echt alleen maar sex te willen. Raar hoor, denk je een klik te hebben, is dat dus alles behalve waar.
En wat pofferdepof zegt, de keren dat er wel sex was, was het toch wel 'koude intimiteit'.

Pofferdepof

Pofferdepof

02-01-2021 om 17:46

Yes, merel, de film ken ik

Maar al te goed. Nee, hij is zeker niet into me, dat was me al duidelijk

Je droomman via online daten ontmoeten is niet iedereen gegeven, dus wauw👌

Echt kapot ga ik er niet aan, maar het is vervelend omdat het allemaal met de rem op gebeurt.

Ben 35, dus ja, er komt nog wel een leuke man voorbij😁

En de mannen die mij willen, wil ik weer niet... Karma heeft humor!

Pofferdepof

Pofferdepof

10-01-2021 om 16:46

dit is zo verwarrend

Donderdag stuurde hij of ik vrijdag wilde langskomen...

uiteindelijk gegaan, omdat hij echt een killerbody heeft ( doet mma)

en het was weer super leuk, al was er niet veel sex

we hebben vooral geknuffeld, echt waar, elkaar gestreeld en gepraat, over van alles, over muziek uit onze jeugd, films, over relaties

op een gegeven moment wilde hij zelfs niet dat ik ging, hij zei echt: dit is zo gezellig, ik geniet van elk moment

best wel verwarrend, omdat ik het ook zo aanvoelde... ik probeer mezelf in te prenten dat het niet meer is dan het moment, toch... het was weer zo leuk

ik weet het ook niet meer

Mari

Mari

10-01-2021 om 17:33

tja

Zo houdt hij je natuurlijk wel aan het lijntje: af en toe leuke momenten en dan weer niets laten horen,
zoals ik al schreef `Als je het dood laat bloeden blijft het contactlijntje open en kan hij altijd weer om de hoek komen. Het is duidelijk iemand die zijn opties open wil houden en als dat niet is wat jij wilt, kan je maar het best zo snel mogelijk duidelijk zijn.´

Nu blijf je op zijn plank zitten en kan hij je er af halen als het hem belieft... als je dat geen punt vindt, geniet ervan.. als je dat niet wilt, kies dan voor afsluiten. Laat niet me je spelen. n

er zijn meer gasten met killerbodies als dat je ding is hoor.

Vicky

Vicky

10-01-2021 om 17:43

Heus wel

'ik weet het ook niet meer'

Jawel hoor. Hier kies je namelijk zelf voor. Hij wil je alleen voor af en toe (had zijn leukere date voor vrijdag afgezegd?) en jij vindt dat beter dan niets.

Astrid

Astrid

10-01-2021 om 23:20

Serieus?

"uiteindelijk gegaan, omdat hij echt een killerbody heeft ( doet mma)"

Ik hoop dat de definitie van een droomman toch meer is dan dit en wat gefriemel en goed in de markt liggen op je 35e. Ik begrijp dat aantrekkingskracht aanwezig moet zijn, maar het komt ( vast doordat het nog niets is) wat oppervlakkig over. Hoeveel schelen jullie eigenlijk, omdat je zei dat jullie qua levensfase niet bij elkaar in de buurt liggen?

Ansie

Ansie

11-01-2021 om 00:06

Huh?

Maar wat doet deze man verkeerd dan, behalve afspraken afzeggen??
Serieus, snap m echt niet.
Er kunnen zoveel redenen zijn waarom mensen afspraken (vaak) afzeggen.
Dat kun je best heel irritant/ frustrerend/not done/ onacceptabel etc etc vinden.
Maar het zegt echt nog helemaal niks over de man in kwestie. En zeker niets over zijn intenties, motivatie etc.
Wie weet is hij gewoon erg slecht in plannen of kampt met een hoop onverwachte spontane wendingen in zijn leven. Of, of..

Jo Hanna

Jo Hanna

11-01-2021 om 10:32

Je houdt jezelf voor de gek

Je gaat niet (alleen) voor die killerbody. Als dat zo was, zou je jezelf niet zo gek maken. Dan 'geniet jij ook van ieder moment' en laat je de rest buiten beschouwing. Maar dat doe je niet. Je gaat ernaar toe, zogenaamd omdat hij zo'n lekker ding is, krijgt niet veel seks, maar wel knuffels en goede gesprekken en raakt dan de kluts weer kwijt.

Je moet van jezelf accepteren dat jij echt wél gericht bent op het aangaan een 'verbintenis' en daarnaar handelen. Als hij iets vrijblijvenders op het oog heeft, jou aantrekt en afstoot, is dat voor jou pijnlijk en verwarrend. Als je aan zelfzorg wil doen, laat je dat niet toe.

En Ansie: Waarom de man grillig is in zijn gedrag en afspraken afzegt, is hier niet de kwestie. Het is niet waarom hij het doet maar dát hij het doet, wat van belang is. Als je verlangt naar een stabiele relatie met iemand, is dit onrustig en onbevredigend. Als je op zoek bent naar iemand voor af en toe, wanneer het je allebei uitkomt, is het prima.

Wilma

Wilma

11-01-2021 om 11:09

Friend with(out) benefits

Je klinkt niet alsof je op zoek bent naar een serieuze relatie. En er is niemand die zegt dat dat zou moeten.

"Zonder pocherig over te komen, ik lig nog goed in de markt"
Maak je dan ook niet zo druk om deze man, er zijn er nog heel veel van zulke

Pofferdepof

Pofferdepof

12-01-2021 om 04:34

Het is verwarrend omdat

Eens we samen zijn, alles vanzelf gaat. De gesprekken zijn diep en hij gaf zelf aan niet meer gekwetst te willen worden. Hij heeft al wel wat bagage mee, wie niet... " ik heb iemand nodig die traag gaat, de tijd wilt nemen, want ik ben al te vaak gekwets geweest." waren zijn letterlijke woorden.

Die iemand ben ik niet perse, dat begrijp ik, maar hem wel gezegd dat praten een goed begin is.

Mss weet ik idd niet goed wat ik nu wil... Wat ik voel is geen liefde, maar het klikt wel, bij de eerste ontmoeting voelde het goed.

En vorige vrijdag was echt intiem zonder de vlinders, de sex was verwaarloosbaar, terwijl het knuffelen de echte climax was😁

Kan het zijn, dat wij beiden door ons gehavend verleden, onbewust/ bewust emoties onderdrukken? Zijn we elkaars engelen om deze, moeilijke periode te overbruggen? Want echt een volwaardige relatie gaat dit niet worden, toch heb ik die momentjes met hem nodig. We zijn niet exclusief, dat hebben we besproken.

Ja, en die andere mannen geven me gewoon niet het gevoel dat hij geeft... Bij hem ben ik gewoon mezelf.

Ach ja, op deze leeftijd toch nog niks weten... Vervelend

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.