Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Relaties Relaties

Relaties

Vriendin

Vriendin

25-02-2016 om 15:56

Afspraakje gepland maar toch twijfel ik

Ik moet het gewoon even kwijt. Enige tijd geleden heb ik een ontzettende lieve man ontmoet en we hebben ook al een paar keer afgesproken.Het was ontzettend gezellig al die keren. De laatste keer dat we samen iets leuks hebben gedaan was zo'n vijf weken geleden. Aan het einde van de afspraak vertelde hij dat hij twijfelde of hij wel een relatie wil met mij (had ik het helemaal niet over gehad, maar goed). Kortom de deur voor een volgende leuke afspraak werd had ik het idee dicht gegooid. Ik heb het maar zo gelaten hoewel ik het ontzettend jammer vond want hij heeft mijn hart wel gestolen ben ik bang. Enfin....omdat we toch weer contact kregen door omstandigheden heb ik gevraagd of hij misschien koffie wil gaan drinken en dan komt hij dus met allerlei enthousiaste voorstellen voor een gezellige avond uit. Terwijl ik dacht dat de deur dicht was gegooid. Ik word er ontzettend onzeker van en nu hebben we wel weer afgesproken maar ik zit eigenlijk niet weer op zo'n afloop als de vorige keer te wachten. Wat moet ik nu doen? Moet ik vragen waarom hij nu toch weer wil afspreken?

40er

40er

25-02-2016 om 17:38

ik zou

Ik zou geloof ik gewoon lekker gaan en kijken hoe het loopt!
Misschien had hij gewoon wat koudwatervrees en mist hij je toch.

Of (zei de cynicus)

Hij was aan het daten met meerdere vrouwen tegelijk, met eentje heeft het niet gewerkt en nu...
Hangt er natuurlijk van af hoe je hem leerde kennen. Via een dating site dan zou ik echt ontzettend voorzichtig zijn.
Sini

Vriendin

Vriendin

25-02-2016 om 18:58

Dat zeker niet

Ik ken hem via via zeg maar en weet bijna honderd procent zeker dat er geen andere dates geweest zijn.

Hmmmm

Het lijkt idd of hij meerdere uitstapjes heeft gehad de laatste tijd, dat kan en mag natuurlijk.
Gewoon gezellig uitgaan en geen verwachtingen hebben, genieten van de avond en kijken hoe het verder verloopt. Misschien vriendschap, misschien meer, beide zijn waardevol.

Geen andere dates dus.

Misschien ooit erg gekwetst en voorzichtig? Als je niet met hem uitgaat krijg je geen antwoorden

Nimbo

Nimbo

26-02-2016 om 12:07

tja...misschien

wil hij gewoon met je uit zonder direct verwachtingen zoals een vaste relatie te wekken. Kan het zijn dat je dat erg uitgestraald heb in andere dingen dat hij dat idee kreeg? Misschien heeft hij gewoon wat last van bindingsangst. Dus probeer je verwachtingen indardaad omlaag te schroeven en probeer te genieten van het moment.

Vriendin

Vriendin

26-02-2016 om 16:50

Verwachtingen

Misschien heb ik dat onbewust uitgestraald. Dan is het lastig om niet te doen. Maar goed ik ga uit van een gezellig avondje. Dus wie weet....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.