Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Bedrogen vrouw inlichten?

hallo allemaal,
Ik heb een vraagje zal je het als getrouwde vrouw willen weten dat je man een affaire heeft gehad?. Mannen houden doorgaans hun mond hierover. Meestal is de minnares die het komt vertellen om de man op te eisen. Of het te vertellen wat er gespeeld heeft omdat ze weet dat hij het nooit aan zijn vrouw gaat vertellen.


MRI

MRI

01-01-2022 om 16:12

Ik zou het willen weten. Waarom vraag je dit?

Bedrogen minnaressen vertellen dat doorgaans niet om de man 'op te eisen', maar om wraak te nemen omdat ze hem niet kunnen krijgen en hij bij z'n gezin blijft ondanks zijn eerdere beloftes. Ze weten heus wel dat je hem op die manier niet kunt krijgen of opeisen.

Het lijkt me niet iets fijns om te horen, maar als de hele wereld ervan weet behalve jij zou ik het ook erg vinden. 

Ja ik zou het willen weten als mijn man vreemd gaat. Dan is het meteen klaar met ons huwelijk. Als de minnares weet dat hij getrouwd is en iemand anders bedriegt, vindt ik trouwens dat ze er medeplichtig aan is. 

Ja, ik ben zo'n getrouwde vrouw die bedrogen werd. En wie het vertelt maakt(e) mij dan niet uit. Ik zou het zelfs hebben gewaardeerd als de minnares dat was geweest. Of anoniem. Ik ben er nog steeds blij om dat iemand het lef had mij het te vertellen. Ik snap nooit dat sommigen zeggen dat je je er niet mee moet bemoeien. Die zijn dan vast nooit bedonderd denk ik nu (?). . 

Maar waarom deze vraag? 

"Ik heb een vraagje zal je het als getrouwde vrouw willen weten dat je man een affaire heeft gehad?"

Keyword hier is 'heeft gehad'. Als man ooit een affaire heeft gehad (binnen onze relatie) en die zal normaal gesproken nooit uitkomen, dan hoef ik het niet te weten.Ook niet als het gaat om een affaire bij een vorige relatie trouwens. Als man een affaire heeft uiteraard (...?) wel. Wie het dan vertelt - als man dat niet doet - maakt niet uit.

O, en waarom 'getrouwde vrouw'? Is samenwonen of een LAT relatie niet goed genoed?

Jesse_1 schreef op 02-01-2022 om 11:38:

"Ik heb een vraagje zal je het als getrouwde vrouw willen weten dat je man een affaire heeft gehad?"

Keyword hier is 'heeft gehad'. Als man ooit een affaire heeft gehad (binnen onze relatie) en die zal normaal gesproken nooit uitkomen, dan hoef ik het niet te weten.Ook niet als het gaat om een affaire bij een vorige relatie trouwens. Als man een affaire heeft uiteraard (...?) wel. Wie het dan vertelt - als man dat niet doet - maakt niet uit.

Ik denk dat het perspectief van degene die de vraag stelt bepaalt wat ze wil horen. Ben je een 'dochter van.....', of een echgenote (of lat-relatie idd), of buurvrouw, of minnares of moeder, of vriendin enz? Dus ja, er komen vrij algemene antwoorden zolang we dat niet weten. 

waarom zou je desbetreffende vrouw willen inlichten, wat is je doel?

Ja, ik had het graag eerder geweten en niet stukje bij beetje zelf alles moeten ontdekken. Ik weet nu alles alleen van zijn kant en vraag me weleens af of het verhaal wel helemaal klopt. Aan de andere kant doet het er niet toe, ze hebben een affaire gehad met alles erop en eraan en de details die zij nog zou kunnen aanvullen zullen alleen maar extra pijnlijk zijn. 

De minnares van mijn man heeft wel gedreigd mij in te lichten omdat ze hem kapot wilde maken nadat hij na een aantal maanden hun affaire beëindigde en toch voor mij ging. Ze wilde hem in 1e instantie inderdaad voor zichzelf en daarna was haar motto; ik niet gelukkig, dan jij ook niet. Ze gaf echter wel om haar eigen ego, want het feit dat zij niet van een getrouwde man was afgebleven en mijn man daar dan ook niet stil over zou blijven deed haar terugdeinzen. Stel je voor wat iedereen van haar zou denken… Triest. 

100% Ja! Maakt mij niet uit van wie ik het hoor, of met welke gedachte diegene het verteld.. Ik wil het weten

Melden betekent niet meteen dat hun huwelijk stopt. Maar voor de vrouw wel belangrijk te weten zodat ze zichzelf medisch kan laten testen voor een soa. Dat is geen rancune maar een waarschuwing in kader van haar gezondheid. Dan is het verder aan haar hoe ze met die info omgaat.

Als bedrogen vrouw zeg je na het uitkomen van de affaire vast dat je het graag had willen weten.
Maar hoe zit het met de affaires die niet uitkomen? Wie weet ben ik wel bedrogen zonder dat ik het weet. Meestal denk ik zelf dat ik het graag zou weten, maar is dat ook echt zo?

Niet per se. Hangt erg van de context af.

En een minnares die schijnheilig komt kleppen onder het motto “mijn affaire is voorbij en nu ga ik jou verdrietig maken zogenaamd omdat je recht hebt op de waarheid” is een stuk vergif en mag wegblijven. 

Bijtje82

Bijtje82

12-02-2022 om 20:15

Ik heb mijn ex-zwager ingelicht dat m'n zusje vreemd ging. Ze heeft nog geprobeerd te ontkennen, maar is nu getrouwd met die waar ze mee vreemd ging. Vond destijds en nog trouwens, dat hij het moest weten. 

Ik ben minnares geweest, heb dat mijn partner wel verteld en heb pas op de plaats gemaakt omdat ik het niet langer kon. Ik wenste hem zijn geluk met zijn gezin. Ik ben nooit van plan geweest iets tegen haar zeggen. Maar ben er recent achter gekomen dat ook ik tijdens onze affaire, niet de enige was voor hem, wat ik wel dacht, maar wat blijkt hij doet dit al jaren met meerdere vrouwen. Hij heeft dus ook mij bedrogen. Ik twijfel daardoor nu om zijn vrouw wel in te lichten. Omdat dit een grotere omvang heeft en hij er gewoon schaamteloos mee verder gaat. Of laat je karma zijn werk doen? wat is wijsheid? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.